وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آگهی دردناک فروش نوزاد 18 روزه برای خرید آیفون!!

آگهی دردناک فروش نوزاد 18 روزه برای خرید آیفون!!

یک مرد جوان چینی که اقدام به فروش نوزاد 18 روزه خود به قیمت 2500 دلار کرده بود تا با پول بدست آمده از آن اقلام گرانقیمت ازجمله یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون را خریداری کند، توسط پلیس چین دستگیر و به سه سال حبس محکوم شد. این مرد و همسر جوانش تنها 19 سال سن دارند.

 

به گزارش سایت تفریحی ایران ناز، تلگراف خبر داده، نوزاد یک زوج جوان در هنگامیکه به شکل آنلاین به فروش رسیده است، تنها 18 روز عمر داشته و پدر و مادر این کودک معصوم به قصد تهیه هزینه لازم برای خرید برخی اقلام زندگی شخصی خود وی را فروخته اند.

 

گفته شده که این مرد چینی با نام مستعار A Duan از ایالت فوجیان چین، واقع در جنوب شرقی این کشور، با 2500 دلار پولی که بابت فروش نوزاد دختر خود به دست آورده قصد خرید یک گوشی هوشمند آیفون و یک موتورسیکلت داشته است. بر اساس گزارش نشریه چینی People’s Daily Online وی خریدار نوزاد خود را از طریق شبکه مجازی QQ پیدا کرده که طی یک چانه‌زنی تجاری موفق شده است این نوزاد را به بهای 23 هزار یوآن (در حدود 2500 دلار) معامله کند.

 

زوج جوان چینی نوزاد خود را برای خرید آیفون فروختند. مادر این نوزاد و همسر مرد 19 ساله چینی با نام Xiao Mei (باز هم نام مستعار) گویا درزمانی که پدر نوزاد وقت خود را در کافی‌نت‌های شهر می‌گذرانده مشغول به کسب درآمد از طریق برخی مشاغل پاره‌وقت بوده است. او نیز 19 سال سن دارد و هر دو آن‌ها با یک بارداری ناخواسته مواجه شده‌اند.

 

آگهی دردناک فروش نوزاد 18 روزه برای خرید آیفون!!

 

ازآنجایی‌که هزینه‌های نگهداری نوزاد برای این دو زوج چینی با درآمد اندک، بسیار زیاد به نظر می‌رسیده است، تصمیم به فروش این نوزاد دختر می‌گیرند. بر همین اساس خریداری که نامش مشخص نیست، این دختر را برای خواهر خود – که بر اساس تشخیص پلیس هنوز هم سرپرستی نوزاد را بر عهده دارد – خریداری می‌کند.

 

به گزارش ایران ناز نکته جالب آن است که خریدار بعدازاین اقدام شخصاً خود را به پلیس معرفی می‌کند. بعدازاین ماجرا مادر این نوزاد یعنی Xiao Mei به‌قصد شروع یک زندگی متفاوت و جدید از شهر خود فرار می‌کند که البته چندی بعد از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر می‌شود.

 

وی در بازجویی‌های خود اظهار کرده است که در شهر وی بسیاری از خانواده‌ها در ازای دریافت پول کودکان خود را به سایرین می‌سپارند و وی از غیرقانونی بودن این اقدام مطلع نبوده است.

 

وی در حال حاضر محکوم به دو سال حبس تعلیقی از سوی پلیس چین شده است درحالی‌که همسر وی سه سال آینده را در زندان خواهد گذراند. رسانه‌های چینی گزارش داده‌اند که به شکل تخمینی هرساله بیش از 200 هزار کودک دختر و پسر در چین ربوده شده و به شکل آشکار در فضای آنلاین به فروش میرسند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره