وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آیا پوست شما قرمز می شود ؟

آیا پوست شما قرمز می شود ؟
اگر شما پوست حساس دارید چه باید کنید ؟پوست های حساس و خشک ، نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به پوست معمولی دارد . افراد دارای پوست حساس همیشه باید از محصولات زیبایی و آرایشی که مخصوص پوست های حساس است استفاده کنند . همیشه هر محصولی را که می خواهید بر روی صورت و بدن خود امتحان کنید ۲۴ ساعت قبل بر روی مچ دست خود امتحان کنید و بررسی کنید که آیا این محصول با پوست شما سازگاری دارد یا نه؟

چه پوستی حساس است ؟شما می دانید؟متخصصان پوست بر این باور هستند که افرادی که پوست حساسی دارند نسبت به سایر افراد میزان استراتوم کورنئوم که لایه خارجی پوست است نفوذ پذیری و حساسیت بیشتری دارد. سیستم عصبی افرادی که پوست حساس دارند پاسخدهی بیش از حدی نسبت محرک های محیطی نشان می دهند .

محرک های زیادی وجود دارند که زمینه ساز داشتن پوست حساس را برای افراد فراهم می شود . عوامل محیطی نظیراشعه ماوراء بنفش، باد، گرما، سرما، آلودگی و رطوبت در ایجاد پوست خشک دخیل هستند . هم چنین بسیاری از محصولات آرایشی و زیبایی می توانند به عنوان یک محرک زمینه سار ایجاد پوست حساس شود . اگر فردی پوست حساسی دارد باید با استفاده از راه های مختلف در صدد نگه داری از پوست خود بر آید .اگر پوست حساسی دارید بخوانید…

محققان تخمین زده اند که در حدود ۶۹ درصد از زنان و ۶۴ درصد از مردان دارای پوست حساس و خشک هستند . پوست خشک می تواند همه جای بدن را فراگیرد . افرادی که اضطراب و تنش زیادی دارند بیشتر احتمال دارد دارای پوست و خشک حساس باشند . هنگامی که سطح استرس افزایش می یابد ، پایانه های عصبی در لایه های پوستی مواد شیمیایی را ترشح می کنند که باعث التهاب ، درد و قرمزی پوست می شود


محققان براین باورند استفاده از یوگا ، قرار گرفتن در محیط های شاد و مفرح و بدون تنش و حمام آبگرم در داشتن پوست سالم و شاداب تاثیر گذار است .حرارت شدید می تواند باعث حساس شدن بیشتر پوست شود .مراقبت از پوست حساس به اقدامات شدیدی نیاز ندارد .اگر از پوست های حساس مراقبت شوند ، مانند هر نوع پوست دیگری می تواند زیبایی خود را داشته باشد .