وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آیفون 7 همراه با بدنه ی شیشه ای

آیفون 7 همراه با بدنه ی شیشه ای

به گزارش ایران ناز در وب‌سایت‌های مختلف خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد آیفون ۷ آن‌قدرها هم که فکر می‌کردیم تکراری و کسل کننده نیست. شرکت «کچر تکنولوژی» (Catcher Technology) قسمت‌هایی از شاسی و بدنه‌ی آلومینیومی آیفون‌ها را می‌سازد.

 

تقریبا یک-سوم سود این شرکت از همکاری با اپل بدست می‌آید. مدیر عامل این شرکت دیروز در جمع سهام‌دارانش با اندکی نگرانی گفت: «تا جایی که من می‌دانم، سال آینده فقط یک مدل (آیفون) دارای بدنه‌ی شیشه‌ای خواهد بود.» با این حال او این‌طور ادامه داد که فکر نمی‌کند

 

آیفون 7 همراه با بدنه ی شیشه ای

 

شیشه‌ای شدن آیفون به زیان سودآوری شرکت کچر تکنولوژی تمام شود چرا که بدنه‌ی شیشه‌ای هم به یک فریم فلزی مستحکم و با دوام احتیاج دارد. ساخت این شاسی نیازمند فناوری‌های پیشرفته‌ی پردازشی است و به نظر نمی‌رسد خیلی ارزان باشد. کچر تکنولوژی

 

با تامین قطعات آلومینیومی آیفون ۶ حسابی پولدار شده بود.صحبت مدیر عامل کچر تکنولوژی مبنی بر اینکه سال آینده فقط یک مدل آیفون دارای بدنه‌ی تمام شیشه‌ای است می‌تواند معنی جالبی داشته باشد. اینکه اپل، آیفون ۷ را در چند نسخه تولید می‌کند و فقط گران‌ترین مدل آن بدنه‌ی شیشه‌ای دارد.

 

آیفون 7 همراه با بدنه ی شیشه ای

 

پیشتر خبرهایی راجع به اینکه ممکن است نمایشگر آیفون ۷ فاقد هرگونه قاب باشد شنیده بودیم. در ضمن شایعاتی هم مبنی بر اینکه این گوشی کلید «هوم» (Home) ندارد وجود داشت. یعنی اینکه «تاچ آی‌دی» آن باید به جایی زیر پنل شیشه‌ای منتقل شود. حرف و حدیث درباره‌ی دوربین آن هم که زیاد است.

 

البته دیروز خبری را مبنی بر لو رفتن اولین تصاویر گرافیکی واقعی از آیفون ۷ منتشر کردیم. در این تصاویر گرافیکی هیچ کدام از این ویژگی‌های عجیب و غریب را نمی‌بینیم. در کل به نظر می‌رسد آیفون ۷ یکی از پر شایعه‌ و لو رفته‌ترین آیفون‌های تاریخ باشد! حالا چیزهای خیلی زیادی از آن می‌دانیم. با این حال برای قطعی شدن این شایعات باید صبر کنیم.