وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اتفاقی تلخ برای این پسر در پارک آبی پردیس (عکس)

اتفاقی تلخ برای این پسر در پارک آبی پردیس (عکس)

اتفاقی تلخ برای این پسر در پارک آبی پردیس (عکس)

 

بی احتیاطی و بی مسیولیتی گاهی اتفاقات بسیار بدتری به بار می آورد به گزارش ایران ناز پدر امیررضا طلوعی مقدم به تشریح حادثه پرداخت:گفته های مدیر مجتمع تفریحی پردیس در خصوص این حادثه سراسر کذب بود که این مطالب کذب، توهین به خانواده ما بود.فرزندم طبق گزارش بیمارستان روحانی، بدون هیچ گونه علایم حیاتی در بیمارستان پذیرش شد.امیررضا طبق گزارش بیمارستان، حدود 5 دقیقه در زیر آب بود، زنده ماندنش یک معجزه بود. بسیار نذر کردم تا پسرم زنده بماند.

 

بر خلاف مطالب کذب مدیر مجتمع، دریچه مربوط به مکنده تصفیه آب قابل باز کردن نبود و به گفته وی چندین نفر برای باز کردن آن نیاز است.پسرم پس از این که از سُرسره وارد آب شد، متوجه شد به یک سمتی کشیده می شود، وقتی کنجکاو شد که قضیه چیست، فشار آب آن دریچه وی را به سمت خود کشید و نتوانست خود را برهاند.امیررضا در شنا مهارت کامل دارد و دوره های تخصصی شنا را گذرانده است.

 

در چند مرحله از یک تا 5 نفر حتی افراد قوی هیکل تلاش کردند وی را از زیر آب بیرون بکشند اما موفق نشدند، نهایتا با خاموش کردن موتورخانه، توانستند پسرم را بیرون بکشند.پس از بیرون کشیدن از آب ، پسرم تا مدت ها هوش نداشت، این لطف خدا بود که پسرم را به ما برگرداند.

 

تعدادی از اعضای شورای شهر جهت عیادت از فرزندم به بیمارستان مراجعه کردند و درخواست گذشت کردند، همچنین افرادی از طرف مدیر مجتمع پردیس، جهت پادرمیانی و گذشت نزد ما آمدند. سه شرط برای مجتمع پردیس گذاشتیم تا از شکایت صرف نظر کنیم، 1-نقطه مورد نظر که باعث حادثه شد، جهت حفظ جان سایر شهروندان، ایمن سازی شود 2- کذب بودن گفته ها را بطور رسمی اعلام کرده و از خانواده ما به علت این مطالب کذب عذرخواهی کند 3- دیه در وجه یک مرکز خیریه پرداخت شود.

 

اتفاقی تلخ برای این پسر در پارک آبی پردیس (عکس)

 

امیررضا نیز که از روی تخت بیمارستان گفت:از خواندن مطالب مدیر مجتمع پردیس خیلی عصبانی شدم، 80 درصد حرف های وی دروغ بود.من در کلاس های تخصصی شنا شرکت کردم و مهارت دارم.موقع وارد آب شدن پس از خروج از سُرسره، متوجه شدم از یک جایی آب مرا به سمت خود می کشد، سرم را بردم پایین که ببینم چیست، ناگهان فشار مکش خیلی زیاد شد و مرا به سمت خود کشید.

 

یک سوم از دریچه مکش تصفیه آب، شکسته بود و سر و صورتم پس از فشار زیاد در نقطه شکستگی گیر کرد و بقیه قسمت های دریچه هم با فشار مرا به سمت خود می کشد، تنها پاهایم آزاد بود.
در ابتدا پسرعموم سعی کرد مرا بالا بکشد،

 

نتوانست، دو سه نفر دیگر را با خود همراه کرد آن ها هم نتوانستند، پس از آن یک مرد قوی هیکل هم آمد اما باز هم نتوانستند مرا بیرون بکشند، در نهایت موتورخانه را خاموش کردند و مرا بیرون کشیدند.در یک دقیقه اول، توانستم نفسم را حبس کنم اما بعدش بیهوش شدم.هرکس دیگر اگر جای من بود، الان به رحمت خدا رفته بود.

 

اتفاقی تلخ برای این پسر در پارک آبی پردیس (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره