وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

احتمال بارداری شدن در زمان پریودی چقدر است

احتمال بارداری شدن در زمان پریودی چقدر است

احتمال بارداری شدن در زمان پریودی چقدر است

 

این که هر ماه پریود می شوید، دلیل نمی شود که سوالات زیادی درباره آن نداشته باشید. یکی از بزرگترین سوالات بزرگ دنیا در مورد دوران پریود، بارداری است. مثلا، احتمال بارداری در رابطه جنسی در زمان پریود وجود دارد؟

 

به گفته دکتر ترانه شیرازیان (Taraneh Shirazian) متخصص زنان، از لحاظ فنی شما فقط زمان تخمک گذاری می توانید باردار شوید، که یک دوره زمانی 48 ساعته در هر ماه است و نباید در زمان پریودی رخ بدهد. تخمک گذاری حدود دو هفته قبل از قاعدگی اتفاق می افتد،

 

بین روزهای 10 و 17 دوره شما (میانگین آن در روز 14 ام است). از آنجایی که تخمک گذاری و پریود، دو رخداد جدا در چرخه قاعدگی زنان است، از لحاظ تئوری بعید است که زنی در دوره پریودی خود باردار شود.

 

قاعدگی اساسا پایان چرخه تولید مثل است که در آن سطح پروژسترون کاهش پیدا کرده و پوشش رحم از بین می رود و شما شاهد خون ریزی در این دوره هستید، بنابراین ترکیب تخمک و اسپرمی در این زمان بوجود نمی آید و لانه گزینی اتفاق نمی افتد.

 

بیبی چک

البته به این سادگی هم نیست. در این مقاله پیچیدگی ای که ممکن است بوجود بیاید را برایتان شرح می دهیم. مشکل این است که افراد همیشه مطمئن نیستند که آیا زمان قاعدگی شان هست یا نه.

 

به گزارش ایران ناز گاهی اوقات وقتی زنان حین دوره، خونریزی دارند یا خونریزیشان نامنظم است، آن را با قاعدگی اشتباه می گیرند، که در واقع نیست. لکه بینی در اواسط دوره می تواند با زمان تخمک گذاری یکی باشد و خودتان تصور کنید چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

به گفته انجمن بارداری آمریکا، اسپرم هم قبل از ترکیب با تخمک توانایی چند روز زنده ماندن در بدن را دارد. بنابراین حتی با وجودیکه به احتمال زیاد پریود و تخمک گذاری تان به اندازه ای نزدیک به هم نیستند که منجر به بارداری شوند، ولی بهتر است از یک روش پیشگیری از بارداری مناسب استفاده کنید.

 

خانم دکتر شیرازیان هشدار می دهد که، روش ریتمیک که بر اساس مشخص کردن بازه تخمک گذاری است، حدود 50 درصد موثر است و دلیلش این است که بسیاری از زنان دوره های قابل اعتمادی ندارند، هر پزشکی به شما می گوید که این روش برای پیشگیری از بارداری موثر نیست.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره