وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک و سرمایه گذاری در گرجستان

اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک و سرمایه گذاری در گرجستان

اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک در گرجستان

 

اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک در گرجستان یکی از ساده ترین روش های رسیدن به اقامت گرجستان است. خرید ملک در گرجستان و سرمایه گذاری در املاک گرجستان اقامت کلیه اعضاء خانواده را به همراه خواهد داشت.

 

در سال های اخیر و با تسهیل قوانین اخذ اقامت گرجستان، خرید ملک در گرجستان از طرف سرمایه گذاران خارجی بسیار رواج پیدا کرده است و باعث شده تا بازار املاک گرجستان با رونق اقتصادی رو به رو شود.

 

سرمایه گذار خارجی می تواند با خرید املاک و مستغلات به مجموع ارزش کارشناسی 100,000 دلار اقامت گرجستان را اخذ کند. مهمترین مزیت خرید ملک در گرجستان، دریافت اقامت این کشور است.

 

مهم ترین قانونی که دولت این کشور برای افزایش معاملات ملکی در گرجستان انجام داد، قانون اخذ اقامت برای خریداران املاک گرجستان است. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک و سرمایه گذاری در گرجستان مراجعه کنید.

 

روش های سرمایه گذاری در گرجستان

سرمایه گذاری در گرجستان بصورت کاربردی در شاخه های املاک و ساختمان، توریست و راه اندازی سایر بزینس ها دسته بندی میشود. سرمایه گذاری گرجستان می تواند اقامت ویژه 5 ساله را برای شما و خانواده به همراه داشته باشد.

 

زندگی در گرجستان در سالهای اخیر تحولات سیاسی و اقتصادی چشمگیری داشته پیشرفت و نزدیک شدن به استاندارد های شهروندی اتحادیه اروپا موجب شده تا این کشور، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.

 

گرجستان از اقتصاد باز حمایت می کند، قوانین سرمایه گذاری در گرجستان شفاف است و در آمار جهانی جزو 10 کشور برتر در سهولت راه اندازی بزینس های مختلف است.

 

اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک و سرمایه گذاری در گرجستان

 

گرجستان برای نزدیک شدن به استانداردهای اتحادیه اروپا سعی داشته تا بهترین شرایط را برای سرمایه گذاران واقعی ایجاد کند.

 

دولت گرجستان خدمات ساخت و ساز هتل و گردشگری را تسهیل نموده، زیر ساخت های مناسب را فراهم کرده، مالیات پایین اخذ میکند و خدمات گمرکی مناسب ارائه می نماید.

 

سرمایه گذاری در املاک گرجستان

با توجه به اینکه دولت این کشور به دنبال جذب سرمایه های خارجی در قسمت های گوناگون کشور است، تا حد ممکن شرایط را برای سرمایه گذاری در گرجستان آسان کرده!!

 

یکی از مهم ترین اقدامات دولت در این راستا، معاف کردن افراد متقاضی خرید ملک از پرداخت هرگونه مالیات است. در این روند وظیفه پرداخت تمامی مالیات ها بر گردن شخص فروشنده است. عملا این قانون بر افزایش میل خرید املاک در این کشور کمک میکند.

 

اولین قانون برای خرید ملک در گرجستان، داشتن سن قانونی است. سن قانونی در این کشور برابر با ۱۸ سال تعریف شده. شاید بتوان این قانون را تنها محدودیت موجود برای خرید ملک در این کشور دانست زیرا در حقیقت قانون دیگری برای این منظور توسط نهاد های دولتی و قوانین این کشور وضع نشده است.

 

یکی از مواردی که بار دیگر به افزایش میل خرید ملک در خریداران خارجی کمک میکند، این است که برای خرید ملک نیاز به وجود هیچ شریکِ گرج یا غیره ای ندارید.

 

در اغلب کشور ها، اتباع خارجی برای اینکه بتوانند ملکی را خریداری کنند باید حتما با یک شهروند کشور مذکور این فعالیت را انجام دهند و تبعه خارجی صرفا میتواند درصد محدودی از ملک خریداری شده را به نام خود ثبت کند.

 

این قانون همواره باعث ایجاد اختلافات قضایی زیادی میشود و در اغلب اوقات، این تبعه خارجی است که ضرر میبیند. طبق قانون اساسی کشور گرجستان، افراد خارجی برای خرید ملک، بدون نیاز به هیچ شریک یا شهروند گرجی میتوانند خرید خود را ثبت و ملک خریداری شده را به صورت کاملا قانونی و با مالکیت صد درصدی به نام خود بزنند.

 

اگر قصد شما از خرید ملک، دریافت اقامت گرجستان است، بهتر است از قانون خرید اقساطی ملک نیز با خبر باشید. طبق این قانون شما میتوانید با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار از یک ملک گران قیمت و پرداخت مابقی آن به صورت قسطی، اقدام به دریافت اقامت کنید.

 

این قانون میتواند به شما کمک کند تا در عین دریافت اقامت و نزدیک شدن به دریافت شهروندی، مجبور نباشید به دلیل کمبود وجه مالی، از خرید خانه خاص و مورد نظر خود صرف نظر کنید.

 

پس از تمامی اینها باید بدانید که ثبت سند و دیگر روند های قانونی خرید ملک در گرجستان تماما در چند ساعت انجام میشود و مانند کشور خودمان نیاز به گذر از پروسه های زمانی و فعالیتی اداری ندارید.

 

برای اطلاعات بیشتر راهنمای جامع خرید ملک در گرجستان را بخوانید.

 

روش های اخذ اقامت گرجستان

هزینه های پایین زندگی، شرایط اقتصادی مناسب، دموکراسی و آزادی، امنیت و … را می توان از مهمترین دلایل اخذ اقامت گرجستان بر شمرد. عضویت گرجستان در مجمع اتحادیه اروپا و ناتو جذابیت اقامت گرجستان را دو چندان میکند.

 

منظور از اقامت گرجستان، دریافت اجازه زندگی برای یک یا چند سال است. فردی که اقامت گرجستان را به دست بیاورد، به غیر از حق رای، از تمامی حقوق شهروندی گرجستان برخوردار میشود.

 

افرادی که موفق به اخذ اقامت گرجستان میشوند با گذشت زمان و تمدید مستمر میتوانند تقاضای اقامت دائم گرجستان را داشته باشند و در مواردی موفق به اخذ پاسپورت گرجستان شوند.

 

مهاجرت به گرجستان نیاز به مطالعه و بررسی دقیق و تصمیم گیری بعد از مشاوره اصولی دارد. آوا جورجیا پیشنهاد میکند برای مهاجرت به گرجستان و یا سرمایه گذاری در املاک گرجستان عجله نکنید!

 

نیاز به مشاوره تخصصی گرجستان دارید؟

برای خرید ملک در گرجستان، سرمایه گذاری در گرجستان و اقامت گرجستان یا راه اندازی بزینس در گرجستان نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟
کارشناسان آوا جورجیا در بخش های مختلف آماده پاسخگوئی و ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.

 

آوا جورجیا (ثبت: 404581001) یک شرکت گرجی به ثبت رسیده و قانونی در گرجستان است که در زمینه املاک گرجستان، سرمایه گذاری در گرجستان و اخذ اقامت گرجستان خدمات متنوعی را ارائه میکند.

 

گرجستان، تفلیس، خیابان لسلیدزه، شماره 14

مدیرعامل: آقای ایلیا دهقانی

 

info@avageorgia.net
00995-555432030