وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اخراج خانم مجری زیبای تلویزیون بخاطر حمایت از ترامپ +عکس

اخراج خانم مجری زیبای تلویزیون بخاطر حمایت از ترامپ +عکس

اخراج خانم مجری تلویزیون بخاطر حمایت از ترامپ +عکس

 

گزارشگر زیبای تلویزیون به خاطر حمایت از رئیس جمهور آمریکا اخراج شد.پس از انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا و پیروزیش بر هیلاری کلینتون هنوز بازار بحثهای سیاسی در این کشور داغ است و ساره ها و هنرمندان به پیروزی دونالد ترامپ بیزینس من و تاجر مشهور آمریکایی واکنش های متفاوت نشان میدهند . به گزارش ایران ناز در این میان گزارشگر شبکه فاکس به دلیل ارسال پست‌هایی در حمایت از “دونالد ترامپ” و علیه “باراک اوباما” اخراج شد.به گزارش ایران ناز به نقل از ورلد نت دیلی؛ اظهار نظر “اسکارلت فخار،” گزارشگر شبکه فاکس 26 در بخش خبری هیوستون کرونیکل، در صفحات اجتماعی و ابراز خوشحالی از پیروزی انتخاباتی “دونالد ترامپ”برای وی به قیمت از دست دادن شغلش تمام شد.

اخراج خانم مجری زیبای تلویزیون بخاطر حمایت از ترامپ +عکس

به دنبال پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و شکست “هیلاری کلینتون”، رقیب دموکرات وی،جنجال زیادی در شهرهای مختلف آمریکا به راه افتاد و تظاهرات گسترده‌ای علیه میلیاردر بازار املاک و مستغلات برپا شد.

 

در همین اوضاع آشفته، اسکارلت فخاز متنی بر روی صفحه شخصی فیس‌بوک خود منتشر و اعلام کرد: بسیار خوشحال هستم که ترامپ پیروز شد. می‌دانم بسیاری از مردان و زنان آمریکایی نیز مانند من دعا می‌کردند فردی شایسته پیروز انتخابات شود تا آمریکا را از دوران خشونت‌های مسلحانه و نژادپرستی که در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما با آن دست به گریبان بودیم نجات دهد. می‌دانستم آمریکا سرانجام به آمریکایی حقیقی تبدیل می‌شود.

 

اسکارلت فخار در ادامه نوشت: می‌خواهید بدانید چگونه به ورطه سقوط کشیده شدیم؟ نگاه کنید اوباما چه کارهایی انجام داده است… چگونه او موجب شد هرکس در این کشور از دیگری متنفر باشد. آیا شما خوشحال می‌شدید وقتی می‌شنیدید آمریکایی‌ها سلاح به دست گرفته و یکدیگر را در کشور خودشان می‌کشند؟ من در حوزه خبر کار می‌کنم… از گفتن این سخنان نفرت دارم؛ اما تعداد آمریکایی‌های آفریقایی که همدیگر را می‌کشند بسیار بیشتر از تعداد کشته‌شدگان آنها به دست سفیدپوستان است.

 

حالا ما با گروهی از افسران پلیس قاتل مواجه هستیم که هم سیاه‌پوست و هم سفیدپوست هستند. این ماجرا چگونه در دوران ریاست جمهوری اوباما اتفاق افتاد؟ آیا شما کابینه دیگری همانند آنچه اوباما داشت را می‌خواهید؟اسکارلت فخار خیلی زود پس از انتشار این مطالب اخراج شد. اسکارلت خبر اخراجش را با انتشار مطلبی دیگر عمومی کرد و نوشت: فاکس 26 هیوستون امروز من را بابت ادای دیدگاهم، آن هم در صفحه شخصی فیس بوک، اخراج کرد.

 

گروهی از کاربران به حمایت از اسکارلت فخار پرداختند و عده‌ای عنوان کردند دیگر برنامه‌های شبکه فاکس هیوستون را تماشا نخواهند کرد. الیزابت در ادامه مدعی شد عده‌ای تلاش کرده‌اند صفحه هواداران او را دچار اختلال کنند.

 

مطالب مرتبط:

 

روش پول در آوردن عجیب دختر زیبای ترامپ + عکس

 

 جدیدترین عکسهای ایوانکا دختر جذاب دونالد ترامپ

 

تصاویر و بیوگرافی همسر زیبای دونالد ترامپ

 

حمله کاربران ایرانی به اینستاگرام کلینتون و ترامپ +تصاویر

 

تصاویر گریه طرفداران کلینتون و شادی طرفداران ترامپ