وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ادویه در پیشگیری و درمان

ادویه در پیشگیری و درمان
*هل: خاصیت خلط آور دارد که بدن را گرم نگه می دارد. عوارض آسم، سرماخوردگی و سرفه، برونشیت، گرفتگی سینه، گلودرد و عفونت را درمان می کند که بسیار قوی است.

*دارچین: علاوه بر ایجاد گرما در بدن و بهبود سیستم ایمنی، خاصیت ضدباکتریایی و ضدقارچی دارد که با آنفلوآنزا مقابله می کند.

*جوزهندی: دارای خواص متعددی است که به ویژه در فصل سرما برای بدن مفید است. این ادویه درد را التیام می بخشد و التهاب را کاهش می دهد.

*زنجبیل: مصرف روزانه این ادویه در فصل سرما توصیه می شود. درمان طبیعی سرماخوردگی و آنفلوآنزاست. التهاب و درد را نیز کاهش می دهد.

*سیر: این گیاه با عفونت های متعددی مانند آنفلوآنزا، عفونت گوش و گلو مقابله می کند. میزان خلط را کاهش می دهد. گردش خون را بهبود می دهد، برونشیت و سرفه را درمان می کند.

*میخک: این ادویه، غنی از ماده مغذی حاوی ویتامین C و A، آهن، منگنز ، پتاسیم، کلسیم، فیبر و پروتئین است. خاصیت ضدعفونی، ضداسپاسمی و ضدالتهابی دارد و مسکن نیز محسوب می شود.

*زیره سیاه: منبع غنی آهن است. برای سیستم گوارشی بدن بسیار مفید است. خاصیت ضدعفونی دارد و در درمان سرماخوردگی و رفع علایم آن از جمله سرفه موثر است و خلط را خشک می کند.

*رازیانه: گیاهی مفید برای فصل سرماست. ضدالتهاب و آنتی اکسیدان است. کاهش دهنده کلسترول است و بدن را گرم نگه می دارد.

*زردچوبه : خاصیت ضدعفونی کننده دارد و از بدن در برابر هر نوع عفونتی محافظت می کند. گردش خون را بهبود می دهد.

*دانه کنجد: خاصیت گرم دارد و در فصل سرما، بدن را گرم نگه می دارد. قدرت سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد تا بتواند با بیماری های فصل سرما مقابله کند.