وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ازدواج بی شرمانه ی این دختر با پدر خود (عکس)

ازدواج بی شرمانه ی این دختر با پدر خود (عکس)
به گزارش ایران ناز:والری سبرویل (60 ساله) که ساکن ایالت اوهایو است از طریق عموی خود خبردار شد که همسر سابق او که 6 سال پیش فوت کرده ، پدر او بوده است.سپرویل که ابتدا این اظهارات را باور نداشت اقدام به آزمایش DNA کرد و وقتی که نتایج آزمایش ثابت کرد همسر سابقش پدر او بود دچار شوک شدیدی شد. به گزارش ایران ناز به نقل از روزنامه الرای چاپ کویت مادر والری که یک پیش خدمت بود دخترش را نزد پدر و مادرش رها کرد.
 
ازدواج بی شرمانه ی این دختر با پدر خود (عکس)

او که بعضی اوقات از محل کار خود که در مکانی دور بود برای دیدن پدر و مادرش می رفت با دخترش نیز دیدار می کرد اما پدر و مادر او می گفتند او دوست آنها است و نامش کریستین است. هنگامیکه پدربزرگ والری فوت کرد وی گمان می کرد پدر خود را از دست داده و هیچکس هویت واقعی پدرش را برای وی فاش نکرد. او سال ها بعد با یک راننده کامیون به نام پیرسی آشنا شد و با وی ازدواج کرد بدون اینکه بداند که وی پدرش بود.

پیرسی سرانجام بدلیل بیماری فوت کرد. والری اما از طریق دوستان وآشنایان زمزمه هایی در مورد ازدواج عجیب او با یکی از نزدیکان می شنید. 6 سال پس از درگذشت پیرسی یکی از عموهای والری به او گفت که همسر او در واقع پدرش بود. والری اما پس از آزمایش DNA برای درمان زیرنظر روان پزشکان در بیمارستانی در اوهایو بستری شد.