وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

از بین بردن غبغب اما چگونه

از بین بردن غبغب اما چگونه

از بین بردن غبغب اما چگونه

 

دلایل زیادی برای ایجاد غبغب در افراد مختلف وجود دارد که همه آن ها ارتباطی با افزایش وزن ندارند. عوامل ارثی، وضعیت بدن در طول زمان، تضعیف عضلات حمایتی گردن

 

و از بین رفتن خاصیت الاستیک پوست می تواند باعث ایجاد غبغب شود. اگر به هر دلیلی درگیر غبغب شده اید با خواندن این مقاله می توانید موثرترین روش ها برای خلاصی از شر غبغب و به حداقل رساندن آن را بشناسید.

 

 

ورزش صورت

یک خبر خوب برای شما این است که ورزش صورت می تواند تا حدودی با تقویت گردن، فک و بافت همبند به از بین بردن غبغب کمک کند. این تمرینات بسیار ساده بوده و فقط چند دقیقه در روز وقتتان را می گیرد.

 

سر را به عقب خم کرده و به سقفنگاه کنید. لبانتان را مثل حالت بوسه جمع کنید تا ناحیه زیر گلویتان کش بیاید. 10 ثانیه به این حالت مانده و دوباره به حالت اولیه برگردید.

 

تزریق مزودرم به گردن

یکی از روش های پیشنهادی متخصصین پوست برای از بین بردن غبغب ، مزودررم است و با تزریق داروی چربی سوز موضعی می توانید چربی جمع شده در غبغب را از بین ببرید.

 

با انجام دو تا چهار جلسه درمان با فاصله شش تا هشت هفته می توانید به نتیجه دلخواهتان برسید. عوارض جانبی این روش قرمزی، تورم و احمالا کبودی است که در عرض چند روز پس از تزریق از بین می رود.

 

برداشتن چربی غبغب با جراحی

اگر علت ایجاد غبغب در شما جمع شدن چربی است، لیپوساکشن می تواند انتخاب مناسبی برای برداشتن چربی به طور فیزیکی از زیر چانه باشد ضمن این که می توانید خط فک را هم با آن تنظیم کنید. مدت زمان استراحت بعد از لیپوساکشن حداکثر یک هفته است.

 

لیزر گردن

استفاده از لیزر برای ارز بین بردن چربی غبغب سریع، آسان و بدون درد است. با استفاده از لیزر می توانید چربی جمع شده زیر چانه را ذوب کنید ضمن این که پوست شما هم سفت تر خواهد شد.

 

معمولا برای کاهش 80 تا 90 درصد چربی به 3 تا 5 جلسه درمان لیزر نیاز دارید. آسیب های حرارتی که حین درمان به پوست وارد می شود باعث تحریک کلاژن سازی و سفت تر شدن پوست می شود.

 

رادیوفرکانسی صورت

رادیوفرکانسی یک روش از بین بردن چربی های زیرپوستی با حداقل تهاجم است و برای ناحیه زیر چانه ایده آل محسوب شده و کاملا ایمن و قابل کنترل است و می تواند در مناطق بسیار کوچک و به صورت هدفمند از آن ا ستفاده کرد.

 

روند بهبود از همان لحظه اول شروع شده و با گذشت زمان افزایش میابد. نتایج عالی در محدوده زمانی 3 تا 6 ماه دیده می شود و سفت شدن پوست می تواند تا 12 ماه ادامه داشته باشد. زمان استراحت بسیار کم است ولی هزینه آن تقریبا به اندازه لیپوساکشن زیاد است.

 

اگر شما واقعا زمانی برای جراحی و استراحت بعد از آن ندارید از این روش غیر جراحی استفاده کنید که باعث می شود چربی های سرسختی که به رژیم غذایی وورزش پاسخ نمی دهند را کاهش دهید.

 

با این روش می تواند تمام لایه های چربی را تحت تاثیر قرار داده و به طورمتوسط 24 درصد چربی جمع شده در غبغب را کاهش دهید و برای موفقیت در درمان فقط به 15 دقیقه زمان نیاز دارد.

 

دکتر در حال معاینه گردن بیمار

پزشک متخصص می تواند چربی اضافه جمع شده در غبغب شما را فریز کند که این چربی منجمد شده طی2 تا 4 ماه در بدن تجزیه و جذب می شود و از طریق ادرار از بدن خارج می شود.

 

در این درمان هیچ گونه تخریبی وجود ندارد و برخلاف تزریق ایجاد تورم و کبودی نمی کند. این روش معمولا دوبار در ماه انجام میشود ولی این روش معمولا برای افرادی که کشش پوستشان کم شده و و دچار افتادگی پوست شده اند، مورد استفاده قرار می گرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره