وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

از سلامت آجیل ها اطمینان داشته باشید

از سلامت آجیل ها اطمینان داشته باشید
واحدهای صنعتی با توجه به وجود پروانه های بهداشتی،ضوابط و دستورالعمل های وزارت بهداشت،ملزم به اندازه گیری آفلاتوکسین روی محصولاتشان هستند اما در محصولات سنتی آجیل و خشکبار که به صورت باز و فله ای عرضه می شود،این اندازه گیری ها صورت نمی گیرد و محصولات تولیدی قابل ردیابی نیستند.آجیل از آن دسته مواد غذایی است که همه ما عادت کرده ایم آن را به شکل باز یا به اصطلاح فله ای خریداری کنیم.

انواع آجیل کهنه و مانده به دلیل داشتن چربی های فاسد شده سلامتی را به خطر می اندازند. اگر چه مصرف افراطی آجیل به دلیل آنکه دارای نمک و چربی زیادی است می تواند موجب افزایش چربی ها و فشار خون شده و سلامت قلب و سلامت عمومی را به خطر اندازد.

توصیه می شود هنگام خرید آجیل به تازگی آن توجه داشته باشید.آجیل تازه نباید هیچ گونه بوی نامطبوعی داشته باشد؛نه بوی نا، بوی ماندگی،بوی تند و نه بوی ترشیدگی،به ظاهر آجیل خوب دقت کنید. وجود حفره یا کپک زدگی از نشانه های کهنگی آجیل است. اگر در میان آجیل،بقایای حشرات مرده یا زنده را دیدید،بدانید که آجیل کهنه و فاسد است.

پس دادن رنگ، نشانه غیربهداشتی بودن آجیل است. سعی کنید آجیلی را که انتخاب می کنید شور نباشد و کمتر بو داده شده باشد. نگهداری طولانی مدت آجیل بو داده سبب ایجاد مسمومیت،استفراغ،درد در ناحیه شکم و اختلال در عملکرد کبد می شود خیلی بد است.