وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

از لکه های سیاه پوستتان رنج می برید؟

از لکه های سیاه پوستتان رنج می برید؟
پوست بدن با قرارگرفتن در معرض تابش نور خورشید رنگ دانه قهوه ای به نام ملانین تولید می کند و باعث ایجاد لکه های قهوه ای روی پوست می شود.اگر چه داروهای متعددی برای از بین بردن این لکه ها وجود دارد اما اگر شما دنبال درمان بدون عارضه هستید درمان های طبیعی بهترین انتخاب است که در این مطلب به نقل از ehealth آمده است.مخلوطی از سرکه سیب و آب پیاز را به طور مستقیم روی لکه ها بمالید و تا مدت زمانی که می توانید آن را روی صورت و دست نگه دارید. این عمل را روزی یک بار به مدت ۶هفته تکرار کنید تا نتیجه بگیرید نظر شما چیست.

*برای سرعت بخشیدن به این روند، ۳قاشق غذاخوری سرکه سیب را با یک لیوان آب سرد یا گرم مخلوط کنید و به مدت یک ماه روزی ۲بار مصرف کنید، این کار نه تنها لکه ها را از بین می برد بلکه باعث درخشندگی پوست می شود.برای کاهش طعم ترشی این نوشیدنی می توانید کمی عسل به آن اضافه کنید.*ژل آلوئه ورا را روزی ۲بار به پوست بمالید و هر بار برای ۴۵دقیقه روی پوست بگذارید تا در عرض یک ماه نتیجه بگیرید.

*آب لیمو را روی لکه ها بمالید و تا زمانی که برایتان ممکن است بگذارید بماند از آنجا که آب لیمو حساسیت پوست را به نور خورشید زیاد می کند، تا خشک نشدن آب لیمو در معرض نور خورشید قرار نگیرید.*روغن کرچک را روزی یک بار صبح و یک بار عصر روی لکه ها بمالید تا طی یک ماه کم رنگ شود.*۲عدد بادام را بجوشانید و سپس پودر کنید.

پودر به دست آمده را با سفیده تخم مرغ و نصف قاشق مرباخوری آب لیمو مخلوط کنید و روی صورت بمالید تا خشک شود. سپس با آب ولرم و بعد با آب سرد بشویید. *آب سیر را روزی ۲بار به مدت ۶هفته روی لکه ها بمالید تا از بین برود. *شیر بریده به علت دارابودن اسید لاکتیک برای از بین بردن یا کم رنگ کردن لکه ها بسیار موثر است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره