وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

از هیدرودرم و آبرسان پوست صورت چه می دانید؟

از هیدرودرم و آبرسان پوست صورت چه می دانید؟

در این بخش می پردازیم به هیدرودرم و آبرسان پوست صورت.کم‌آبی (یا خشکی) یکی از رایج‌ترین مشکلات پوست است که در هر نوع پوستی (خشک، چرب و مختلط) بروز می‌یابد. کم‌آبی باعث خشکی پوست و روند پیری و چین‌وچروک را تشدید می‌کند. کم‌آبی در پوست‌های چرب معمولاً ناشی از مراقبت نادرست است .

 

یکی از روش‌های شاداب کردن پوست، آب‌رسانی (هیدرودرمی) با دستگاه می‌باشد. با این روش به دلیل رطوبت رسانی به سلول‌های لایه شاخی، پوست شاداب‌تر و چین‌وچروک سطحی پوست کمتر می‌شود. در این روش به‌وسیله دستگاه هیدرودرمی، ژل آب‌رسان به سلول‌های خشک‌شده، رسانده می‌شود.

 

از هیدرودرم و آبرسان پوست صورت چه می دانید؟

 

این روش منجصر به فرد به طور همزمان در پنج سطح مختلف کار می کند. در هر جلسه هیدرودرمی با استفاده از آب، اکسیژن و گازهای پزشکی دیگر(استفاده از این گازها اختیاری است) که در سرعت فوق صوت عرضه می شود، شستشو پرفشار  به آرامی در پوست انجام می شود.

 

این شستشوی آرام باعث باز شدن حفره ها و از بین بردن مواد زائدی است که به صورت طبیعی در طول چندین سال در پوست ایجاد شده اند. علاوه براین، در هر جلسه میکرودرم ابریژن گردش خون میکرو در ناحیه درمان شده صورت می گیرد. پوست با طراوت تر، جوان تر و صاف تر می شود.در طول جلسات مختصر هیدرومیکرودرم ابریژن،

 

از هیدرودرم و آبرسان پوست صورت چه می دانید؟

 

بسته به نوع پوستی که دارید،  پوست شما صورتی رنگ می شود یا رنگ نسبتا روشن تری پیدا می کند. با این حال، در طول  15 تا 30 دقیقه پس از اتمام جلسه، پوست شما عموما به رنگ طبیعی خود برمی گردد تا شما بدون هیچ ناراحتی فعالیت های روزمره خود را از سربگیرید.

 

تمامی روش های هیدرومیکرودرم ابریژن چه برای بیمار چه برای کادر پزشکی بی خطر هستند. از آنجایی که در این روش از هیچ نوعی از تقوت نور استفاده نمی شود، به مشارکت پزشک نیازی نیست. از این رو، هر فرد مجربی از لحاظ قانونی می تواند روش میکرودرم ابریژن را انجام دهد. با توجه به بی خطر بودن دستگاه هیدرومیکرودرم ابریژن، این دستگاه به عنوان دستگاهی پزشکی که کمترین آسیب را وارد می کند، طراحی شده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره