وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

استعفای مجدد نجفی شهردار تهران پذیرفته شد (جزئیات)

استعفای مجدد نجفی شهردار تهران پذیرفته شد (جزئیات)

استعفای مجدد نجفی شهردار تهران پذیرفته شد

 

به گزارش ایران ناز پس از اینکه استعفای اول نجفی شهردار تهران از طرف اعضای شورای شهر تهران رد شد با نامه دادستان تهران به این شورا در خصوص استعفای نجفی , شهردار تهران که تخلفهای مالی گسترده ای از دوره پیشین شهرداری را رو کرده بود ,مجدد استعفا داد . این بار با عنایت به نامه دادستان تهران ,  اعضای شورای شهر با استعفای نجفی شهردار تهران موافقت کردند !

 

با راي اکثريت اعضاي شوراي شهر تهران محمدعلي نجفي شهردار تهران پس از گذشت هفت ماه و 21 روز از ساختمان بهشت رفت.

 

با راي اکثريت اعضاي شوراي شهر تهران محمدعلي نجفي شهردار تهران پس از گذشت هفت ماه و 21 روز از اعضاي شوراي شهر تهران سرانجام پس از کش و قوس‌هاي فراوان با استعفاي دوم محمدعلي نجفي شهردار تهران موافقت کردند و نجفي با رأي اعضا از ساختمان بهشت رفت.

 

نجفی که در اولين روز از شهريورماه سال گذشته با قرائت سوگندنامه شهردار شانزدهم تهران شده بود، به دليل ابتلا به بيماري جديد از سمت خود استعفا داد، هرچند اعضاي شوراي شهر تهران در پذيرش استعفاي اول نجفي مقاومت کرده و به استعفا راي منفي دادند اما تنها چند ساعت بعد از رد استعفاي اول، نجفي مجددا دست به قلم شد و اين بار بااشاره به آغاز روند درماني‌اش از شوراي شهر خواست که اقدامات لازم را براي انتخاب شهردار و يا سرپرست انجام دهند.

 

استعفای مجدد نجفی شهردار تهران پذیرفته شد (جزئیات)