وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

استفاده ار دیسک به عنوان رم کمکی

استفاده ار دیسک به عنوان رم کمکی
یکی از قابلیتهای جالب و کاربردی که در ویندوز ویستا موجود است ، امکان استفاده از دستگاه های فلش دیسک USB به عنوان یک رم است. به این شکل که علاوه بر رم نصب شده بر روی کامپیوتر ، شما میتوانید از فلش دیسک خود به عنوان یک رم کمکی استفاده کنید.این کار به خصوص هنگامی که رم سیستم شما کم است بسیار به کمک تان میاید و باعث افزایش سرعت سیستم میشود. در این ترفند به معرفی نحوه کار با ReadyBoost ، این قابلیت جالب بپردازیم.

بدین منظور:

USB خود را به پورت مربوطه سیستم وصل کنید.به My Computer بروید.بر روی درایو USB راست کلیک کنید و گزینه Properties را فعال کنید.به تب ReadyBoost بروید.مقدار فضای مد نظرتان از فلش دیسک به عنوان رم را وارد نمایید.اوکی به معنای تایید کرده و خارج شوید.

چند نکته:


* فلش دیسک شما حدأقل باید دارای 256 مگابایت فضا باشد. حدأکثر میزان فضای مورد امکان از فلش دیسک هم 4 گیگابایت است.* پیشنهاد میشود مقدار مموری که برای ReadyBoost استفاده میکنید یک تا سه برابر مقداری Ram نصب شده بر روی سیستم باشد.
 
به عنوان مثال اگر مقدار رم سیستم شما 1 گیگابایت است ، بهتر است بین 1 تا 3 گیگ رم به ReadyBoost اختصاص دهید (در صورت داشتن فضای کافی در فلش).* فلش دیسکی که استفاده میکنید با قدرت و سرعت کافی داشته باشد. اگر میبینید سیستم دچار مشکل شده یا حتی بالا نمیاید ، نگران نباشید کافی است فلش را از درگاه USB خارج کنید.