وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

استفاده از لیزر و جوانسازی پوست

استفاده از لیزر و جوانسازی پوست
دسته ای از لیزرها، برای جوانسازی پوست استفاده می شوند و به بازسازی پوست کمک می کنند. سیر طبیعی پیری این است که رشته های الاستین پوست شل شده و بافت کلاژن که مانند یک اسکلت در پوست عمل می کند، سست می شود و افتادگی پوست اتفاق می افتد.
 
البته بدیهی است برای مستحکم کردن پوست و به دست آوردن یک نتیجه خوب، جلسات لیزر باید تکرار شود. اثر لیزر نسبی است و در پوست های خیلی شل کاربردی ندارد و پزشک پیش از این کار باید همه جوانب را بسنجد و به بیمارش اطلاعات کافی بدهد.

اثرات لیزر بربافت های اضافی مانند زگیل چگونه است؟بعضی از لیزرها اثری برنده دارند یعنی اگر بافت اضافی در پوست ایجاد شده باشد می توان آن را از بین برد مانند انواع زگیل ها، خال ها و ضایعات گوشتی ناشی از زخم. از بین بردن اسکار های ناشی از جراحی مشکل نسبتا شایعی است و در این موقع با لیزر می توانیم نتایج خوبی به دست آوریم.

آیا لیزر در محو لکه های پوستی کاربرد دارد؟لکه هایی مانند کک و مک، ماسک حاملگی و انواع مختلف لکه ها را نیز می توان با لیزر از بین برد.امروزه یکی از مشکلات شایع در بیماران از بین بردن تتو هایی است که روی بدن یا ابروها ایجاد کرده اند. این افراد بعد از مدتی از شکل ایجاد شده در بدنشان احساس نارضایتی کرده و درصدد از بین بردن آن بر می آیند که با کمک لیزر می توان پوست را به حالت اول برگرداند.

این موارد شامل ماه گرفتگی روی پوست هم می شود؟ضایعات عروقی همان همانژیوم ها یا ماه گرفتگی و خال های عروقی مادرزادی هستند. در گذشته هیچ روشی برای از بین بردن این ضایعات وجود نداشت و روش های جراحی، بدشکل کننده بودند، اما امروزه و با کمک لیزر می توان ضایعات را درمان کرد بدون این که روی پوست آثاری بر جای گذارد.


میزان جلسات و نحوه درمان، به عمق ضایعه و شدت آن بستگی دارد. ضایعات عروقی در مرحله ابتدایی بهترین پاسخ را به درمان می دهند. این ضایعات شاید در بدو تولد کوچک باشند، ولی بتدریج پیشرفت می کنند. لیزر می تواند مانع بزرگ و برجسته تر شدن آنها شود، اما نباید از لیزر انتظارات غیرعادی داشت و گاهی ضایعات عروقی بزرگ و شدید بخوبی به درمان پاسخ نمی دهند نظر شما چیست.