وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آیا اصغر فرهادی بخاطر ترامپ نمیتواند به اسکار برود

آیا اصغر فرهادی بخاطر ترامپ نمیتواند به اسکار برود

آیا اصغر فرهادی بخاطر ترامپ نمیتواند به اسکار برود

 

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که افکار و عقایدی نژاد پرستانه دارد پس از مراسم تحلیف فرمان ممنوعیت ورود اتباع چند کشور از جمله ایران به آمریکا را صادر کرد . پس از این اتفاق ترانه علیدوستی بازیگر فیلم ( فروشنده ) اصغر فرهادی ، اعلام کرد مراسم اسکار 2017 را به دلیل نژاد پرستی ترامپ تحریم میکند و  اکنون باید دید آیا اصغر فرهادی که نامزد اسکار 2017 شد نیز میتواند به آمریکا سفر کرده و در مراسم اسکار شرکت کند یا نه!

 

به گزارش ایران ناز در حالی که چهره‌های مختلف سیاسی سیاست‌های فعلی ترامپ را با مواضع پیشین این کشور مقایسه می‌کنند میلی‌بند سیاستمدار بریتانیایی رکورد پیشین آمریکا برای پذیرش خارجی‌ها را تحسین کرد.

 

گاردین در خبری نوشت با قانون جدید آمریکا که از سوی ترامپ اعلام شده، اصغر فرهادی نامزد اسکار از ورود به آمریکا منع خواهد شد.

 

به گزارش گاردین، در حالی که چهره‌های مختلف سیاسی سیاست‌های فعلی ترامپ را با مواضع پیشین این کشور مقایسه می‌کنند میلی‌بند سیاستمدار بریتانیایی رکورد پیشین آمریکا برای پذیرش خارجی‌ها را تحسین کرد.

 

در حالی که کمیته عرب-آمریکایی نیز این عمل را محکوم کرده است، گاردین نوشته است: در میان آنهایی که احتمالا از ورود به آمریکا منع خواهند شد اصغر فرهادی کارگردان ایرانی است که قادر نخواهد بود تا برای حضور در مراسم اسکار به آمریکا سفر کند. وی در بخش فیلم خارجی زبان اسکار نامزد دریافت جایزه شده است.گاردین توییتی از تریتا پارسی رئیس نایاک (شورای ملی ایرانیان مقیم آمریکا) را نیز به مطلب خود افزوده است که برمبنای آن تایید شده است به اصغر فرهادی اجازه ورود به آمریکا داده نخواهد شد.

 

مارک زوکربرگ بنیانگذار فیسبوک، ملاله یوسف زای از قربانیان حملات توریستی طالبان و مادلین البرایت وزیر امور خارجه اسبق آمریکا به این دستور ترامپ اعتراض کرده‌اند

 

مطالب مرتبط:

 

تحریم اسکار 2017 توسط ترانه علیدوستی بخاطر ترامپ +عکس

 

تشکر دونالد ترامپ از یک ایرانی +عکس

 

فروش خانه سلن دیون خواننده تایتانیک از ترس ترامپ +عکس

 

تصاویر و جزئیات مراسم تحلیف دونالد ترامپ