وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اصـــلاح ضـــایعات پوستی با لــیزر

اصـــلاح ضـــایعات پوستی با لــیزر
پزشکان برای انجام لیزر همه جوانب را می سنجند. مراقبت های قبل و بعد از لیزر بسیار مهم است. نوع ضایعه، لیزر کاربردی و توجه به نوع پوست (پوست های سبزه و تیره نیاز به زمینه سازی بیشتری دارند) هم در میزان موفقیت نقش دارند. اگر همه موارد گفته شده از نظر پزشک لحاظ شود،
 
می توان درمان لیزر را آغاز کرد که می تواند بسیار هم نتیجه بخش باشد. این وسیله درمانی کمترین عارضه را دارد منوط بر این که به دست پزشکان متخصص و دوره دیده انجام شود. متاسفانه گاهی این کار در آرایشگاه ها و به دست افراد غیرمتخصص صورت می گیرد که عوارض غیرقابل جبرانی را هم به بار می آورد.

آیا امکان دارد درمان با لیزر به جواب مثبت نرسد؟اگر پزشک متخصص درمان لیزری را توصیه کرده، مطمئن باشید با رعایت نکات توصیه شده از سوی پزشک حتما نتیجه مطلوب به دست خواهد آمد، اما انتظارات ما از این درمان، باید واقع بینانه باشد. در تبلیغات تجاری، گاهی از لیزر به عنوان معجزه گر یاد می شود.

 
این تبلیغات نادرست است و بیماران بهتر است پیش از انجام لیزر با فرد متخصص مشورت کنند و اطلاعات لازم را به دست آورند. یادمان باشد عرصه پزشکی، هم رویه تجاری دارد وهم​رویه طبابتی و بیشتر تبلیغات تجاری، گمراه کننده و فریبنده هستند.

پس از درمان لیزری، پوست به مراقبت خاصی نیازمند است؟افرادی که لیزر می کنند، به مراقبت خاصی نیاز ندارند، ولی برخی آنها باید از ضد آفتاب استفاده کنند. در لیزرهایی که به وسیله آن لایه ای از پوست برداشته می شود، حتما به داروها و پمادهایی احتیاج داریم تا بتوانیم پوست برداشته شده را دوباره ترمیم و از به وجود آمدن لکه جلوگیری کنیم و خوب میشود.