وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اطلاعات جالب گوشی Samsung I997 Infuse 4G

اطلاعات جالب گوشی Samsung I997 Infuse 4G
مشخصات کلی :

مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده – یک سیم کارته – وزن : 139 گرم
پردازنده: Cortex-A8, Samsung C110 1.2GHz
حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت – قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G – GPRS – WLAN – GPS – Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی – رنگی خازنی از نوع Super AMOLED Plus – اندازه 4.5 اینچ – 800 × 480
دوربین: 8.0 مگاپیکسل – دوربین مکالمه ویدئویی – فوکوس اتوماتیک – فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه v2.3, Gingerbread – جاوا
سایر مشخصات: هندزفری – قطب نما – باتری 1750 میلی آمپر ساعت – زمان انتظار 400 ساعت – زمان مکالمه 8 ساعت

نام ها دیگر : Samsung Infuse 4G, Samsung Infuse 4G I997
Samsung I997 Infuse 4G

طراحی و نمایشگر

گوشی Infuse 4G دارای ابعاد 5.2 در 2.8 در 0.35 اینچ است و فقط 138 گرم وزن دارد. هرچند که از نظر قطر خیلی باریک می‌باشد ولی آن قدر بلند و پهن هست که تقریبا هر کس با دستان کوچک برای نگه داشتن آن روبروی گوش خود برای مکالمه های طولانی را خسته کند. خطوط روی بدنه و قسمت پشتی جنس الیافی آن باعث می‌شوند که بدنه‌ی پلاستیکی نمود کمتری داشته باشد. به هر صورت این نقوش باعث شده‌اند که ظاهر Infuse 4G مدرن‌تر هم بشود. نمایشگر 4.5 اینچی Super AMOLED لمسی Capacitive فوق‌العاده است و واقعا بهتر از این دیگر پیدا نمی‌شود!


رنگ‌ها کاملا شفاف و رنگ مشکی کاملا عمیق است. در حقیقت نمایشگر Super AMOLED همان کیفیت رنگ مشکی نمایشگر AMOLED را دارد بعلاوه‌ی اینکه در زیر نور آفتاب کیفیت تصویر خیلی بهتری دارد و به دلیل چینش خیلی بهتر زیر پیکسل‌ها تولید رنگ هم تا حد زیادی بهبود یافته. از آن جایی که پنل 4.5 اینچی خیلی بزرگ است بنابراین انتظار رزولوشن بالاتر 480X800 پیکسل را هم داشتیم. هرچند که برای نخستین بار در نمایشگری با این

رزولوشن ما متوجه تک پیکسل‌ها هم می‌شدیم و این به دلیل بزرگ بودن نمایشگر است. شاید باز هم باید از رزولوشن بالاتری بهره برده می‌شد. به دلیل نمایشگر بزرگ، صفحه کلید مجازی QWERTY لمسی هم بزرگ است. حتی در مود Portrait یا عمودی. در هر دو مود Portrait و Landscape یا عمودی و افقی تایپ کردن با صفحه کلید مجازی واقعا آسان و سریع بود. شاید نخستین بار در یک گوشی بود که این قدر با صفحه کلید مجازی آن راحت بودیم.

شبکه و کیفیت صدا

گوشی Infuse 4G توانایی پشتیبانی از شبکه های EDGE (850/900/1800/1900 MHz) و tri-band HSPA+ 21 (850/1900/2100 MHz) را دارد. همچنین از 802.11b/g/n Wi-Fi هم پشتیبانی می‌کند و از سرعت بالاتر آپلود HSUPA بهره می‌برد. نگه داشتن Infuse 4G کنار گوش به دلیل سایز بزرگی که دارد می‌تواند کمی مشکل باشد.

هرچند که کیفیت مکالمه خیلی خوب است. صدای طرف مکالمه خیلی خوب می‌آید. البته به نظر ما با گوشی مکالمه‌ی خود Infuse 4G کمی صدا خفه و کوچک است. ظاهرا که صدای ما هم به طرف مکالمه با همین کیفیت می‌رسد. با هندزفری بلوتوثی که در اختیار داشتیم صدا خیلی خوب بود. صدای تولید شده توسط اسپیکرها خیلی خوب بود. شارژ دهی باتری نیز با رکورد 8 ساعت و 15 دقیقه در هنگام مکالمه فوق‌العاده است.