وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اظهارات جنجالی یک طراح مد و لباس در مورد Adele

اظهارات جنجالی یک طراح مد و لباس در مورد Adele
یک طراح مد و لباس به نام کارل لاگرفلد سال گذشته وقتی ادل را "چاق" خطاب کرد موجب خشم عده زیادی از جمله خود ادل شد، ولی پس از عذرخواهی و توضیحات دیگر، دوباره توانست نظر مردم را جلب کند، ولی به نظر می رسد این آقا نمی تواند جلوی اظهار نظر خود را گرفته و حرفی نزند!
این طراح مد پس از آنکه گفته خود را اصلاح کرد ، دوباره این خواننده مشهور و برنده اسکار را با نظرات آزاردهنده خود حتی بیش از گذشته ناراحت کرد. او در یک مصاحبه خبری مد گفت :"من هرگز نگفتم که او چاق است ، من گفتم که او "کمی گرد" است ، کمی گرد به معنی چاق نیست."این مرد 79 ساله که به نظر نمی رسید زیاد از گفته خود پشیمان است در ادامه گفت :"ولی برای یک چنین دختر زیبایی که هشت کیلو وزن کم کرد ، فکر نمی کنم که پیام من برایش بد بوده باشد."
این اظهار نظر درست یک سال پس از آنکه او ادل را "زیادی چاق" خطاب کرد، گفته شده است. او سال گذشته وقتی نظرش را درباره ستاره های زن در پاریس مترو پرسیده بودند گفته بود:"مسئله حال حاضر ادل است. او زیادی چاق است ولی صورت و صدای زیبایی دارد."این اظهار نظر موجب انتقادهای بسیاری از جانب سلبریتی های میزبان از جمله مدونا و بت دیتو شد،  تا حدی که لاجرفلد مجبور به عذرخواهی شد.
 
اظهارات جنجالی یک طراح مد و لباس در مورد Adele
ادل در آن زمان به طور مستقیم حرفی در مورد اظهار نظر لاجرفلد نزد ولی در یک مصاحبه گفت که به سایز خودش افتخار می کند. او گفت : "من هرگز نخواستم شبیه مدل های روی جلد مجلات باشم. من نماینده اکثریت زنان هستم و به این موضوع بسیار افتخار می کنم"