وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اعترافات جدید کریم آتشی کارگردان قاتل و دلیل اصلی قتل همسایه (عکس)

اعترافات جدید کریم آتشی کارگردان قاتل و دلیل اصلی قتل همسایه (عکس)

اعترافات جدید کریم آتشی کارگردان قاتل و دلیل اصلی قتل همسایه (عکس)

 

به گزارش ایران ناز پس از قتل همسایه توسط کریم اتشی همسر سابق مرجانه گلچین و کارگردان سینمای ایران , بازجوییها از وی ادامه دارد . در تازه ترین بازجوییها کریم آتشی آزارهای عجیب مرد همسایه را تشریح کرده و پرده از راز علت اصلی قتل وی برداشت

 

کریم آتشی کارگردان سینما و تلویزیون که به اتهام قتل بازداشت شده، در اعترافات خود در حالی به تشریح ماجرا پرداخت که مدعی شد قصد کشتن همسایه‌اش را نداشته است.

 

کریم آتشی این مرد ۵۵ ساله که از کارگردان‌های سینما و تلویزیون است، شامگاه چهارشنبه در ساختمان محل کارش واقع در خیابان خواجه نصیرالدین طوسی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

 

اعترافات جدید کریم آتشی کارگردان قاتل و دلیل اصلی قتل همسایه (عکس)

 

کریم آتشی در تحقیقات گفت: من قصد قتل نداشتم و فقط می‌خواستم همسایه‌ام را تهدید کنم تا کمتر مزاحمت ایجاد کند. من ۳۰ سال است که در این ساختمان سکونت دارم و آزارم به کسی نرسیده است اما از وقتی که مقتول به این ساختمان آمد اختلاف‌هایمان شروع شد.

 

او خیاط بود و در زیرزمین خانه همسایه خیاطی می‌کرد اما بعد از مدتی واحد طبقه اول ساختمان را خرید و مدت‌هاست که در این آپارتمان سکونت دارد. وی ۲ اتاق از آپارتمانش را نیز اجاره داده بود، از طرفی مقابل یکی از اتاق‌ها نیز تابلوی وکالت یک خانم وکیل نصب کرده بود اما من هرگز خانم وکیلی در آن ساختمان ندیدم.

 

اعترافات جدید کریم آتشی کارگردان قاتل و دلیل اصلی قتل همسایه (عکس)

 

او به بهانه اینکه آنجا دفتر وکالت است، آگهی استخدام منشی داده و دختران و زنان جوان زیادی برای استخدام به ساختمان رفت و آمد داشتند و همین موضوع باعث آزار و مزاحمت شده بود.

 

اختلافات اصلی ما از ۸ سال قبل آغاز شد. او می‌خواست خانه را خراب کند و دوباره بسازد و به مالکان واحدهای دیگر هم گفته بود اما کسی با این خواسته او موافقت نکرد به همین دلیل سعی می‌کرد ساختمان را به عمد تخریب کند. مثلاً پشت بام نیاز به آسفالت کاری داشت اما کلید در پشت بام دست مقتول بود و به کسی نمی‌داد، یا اینکه برای راه پله‌های منتهی به پشت بام یک در گذاشته بود تا کسی نتواند بالا برود. سیم‌های آیفون در ورودی را قطع کرده و کلیدش را هم در اختیار خودش گرفته بود.

 

کریم آتشی ادامه داد: در ساختمان را باز می‌گذاشت و معتادان به زیرزمین می‌رفتند و برای ما ایجاد مزاحمت می‌کردند، چون وی در طبقه بالای خانه من ساکن بود، سقف خانه را تخریب می‌کرد و مدام سر و صدا راه می‌انداخت و سلب آسایش می‌کرد. من ناراحتی تنفسی دارم اما او تعمدی مواد سمی و شیمیایی در فاضلاب می‌ریخت تا من اذیت شوم. رفت و آمدهای وقت و بی وقت، حضور افراد نامناسب، سر و صداها و … واقعاً برایم آزار دهنده بود، حتی در دو دادسرا از او شکایت کرده بودم و پرونده داشتیم. دو سالی هم بود که آپارتمانم را برای فروش گذاشته بودم اما به خاطر رفتارهای نامناسب مقتول کسی حاضر نبود آنجا را بخرد.

 

کریم آتشی ادامه داد: من در آپارتمانم به هنرجویان آموزش تئاتر می‌دهم اما از زمانی که کرونا شیوع پیدا کرده بود، به خاطر اینکه برای خانواده‌ام مشکلی پیش نیاید، شب‌ها را در همان دفتر کارم می‌خوابیدم. معمولاً هم شب‌ها بین ۸ تا ۹ می‌خوابیدم آن شب هم خواب بودم که سر و صدای وحشتناکی به گوشم رسید یک نفر با چکش به در آهنی می‌کوبید. عصبانی شدم، وقتی دیدم مرد همسایه است، اعصابم به هم ریخت و اسلحه را برداشتم تا او را بترسانم به سمت آپارتمانش رفتم. ابتدا دو تیر هوایی شلیک کردم.

 

او به سمت من آمد و لوله اسلحه من را گرفت چون دستم روی ماشه بود، ناخواسته سومین تیر را شلیک کردم. ناگهان صدای فریادش بلند شد و روی پله‌ها افتاد. با این تصور که آسیب جدی ندیده است و ساکنان طبقه سوم به کمکش می‌آیند، او را همان‌ جا رها کردم. قبل از اینکه به آپارتمانم برگردم، ظرف آبی برداشتم و خونی که روی زمین ریخته بود را می‌شستم که مأموران متوجه ماجرا شدند.

 

اعترافات کریم آتشی به قتل مرد خیاط تهرانی

 

اعترافات جدید کریم آتشی کارگردان قاتل و دلیل اصلی قتل همسایه (عکس)

 

کریم آتشی درباره اسلحه و فشنگ‌های جنگی گفت: چند سال قبل سریالی را کارگردانی کردم که نیاز به اسلحه و مهمات جنگی داشت، چون تیرهای مشقی به صورت تکی شلیک می‌شود ما برای تیراندازی‌های رگباری نیاز به فشنگ جنگی واقعی داشتیم. به همین خاطر برای آن سریال کلی مهمات گرفتیم و همه را هم برگرداندم. اما چند ماه قبل وقتی برای برداشتن وسایل صحنه‌آرایی‌ام به انباری رفتم متوجه شدم داخل یکی از صندوق‌ها اسلحه و فشنگ‌های جنگی است. آنقدر زمان گذشته بود که اسلحه زنگ زده بود و فکر می‌کردم خراب شده است، اما شب حادثه که با مرد همسایه درگیر شدم فقط برای ترساندن مقتول اسلحه را برداشتم.

 

بدین ترتیب بعد از اعترافات متهم به دستور بازپرس ساسان غلامی، وی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

جسد قبل از رسیدن بازپرس ویژه قتل توسط اهالی محله شناسایی شد. محمد بقایی وکیل دادگستری که دفتر محل کارش در طبقه بالای کریم آتشی واقع بود توسط همسر سابق مرجانه گلچین به قتل رسیده بود.

 

با سر رسیدن بازپرس ویژه قتل و ماموران آگاهی مشخص شد این دو نفر بر سر مسائل ساختمان چندسالی درگیر بودند که در آخر کریم آتشی با اسلحه کلت کمری مقتول را از ناحیه سر مورد هدف قرار داده است.

 

کریم آتشی کارگردان ضد منافقین

 

همسایه ای که پلیس نوپو از آن خانه عملیات خود را انجام داده بود در مقابل دوربین خبرنگار رکنا قرار گرفت و ماجرا را توضیح داد.

 

وی گفت: در حال استراحت بودم که صدای شلیک 3 گلوله را شنیدم اما تصور نمی کردم چنین اتفاقی افتاده است تا اینکه یک ساعت بعد ماموران نوپو زنگ ساختمان مان را زدند و برای اینکه خانه من مجاور دفتر آقای آتشی قرار دارد، عملیات دستگیری او را از خانه من صورت گرفت.

 

شوک داوود قاسمی از شنیدن خبر قاتل شدن کریم آتشی

 

داوود قاسمی مدیرتولید سینما و تلویزیون و دوست چندین ساله کریم آتشی که در شوک اقدام دوستش قرار دارد به خبرنگار رکنا گفت: کریم چندسالی است با مقتول مشکل داشت اما در حدی نبود که دست به چنین اقدامی بزند. کریم شخصی است که اگر کتکش هم می زدید هیچ چیز نمی گفت. باورم نمی شود. کریم آتشی شخصی است که دوست دارد ساعت ها در سکوت فکر کند اما از طرفی مقتول سر وصدای زیادی داشت تا جایی که بقیه همسایه ها هم از او راضی نبودند. من فکرم می کنم کریم یک دفعه عصبانی شده و مرتکب این قتل شده است.

 

 کریم آتشی درحال حاضر برای سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می برد. .

 

اعترافات جدید کریم آتشی کارگردان قاتل و دلیل اصلی قتل همسایه (عکس)اعترافات جدید کریم آتشی کارگردان قاتل و دلیل اصلی قتل همسایه (عکس)