وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اعتراف یک رئیس جمهور به قتل در 16 سالگی (عکس)

اعتراف یک رئیس جمهور به قتل در 16 سالگی (عکس)

اعتراف یک رئیس جمهور به قتل در 16 سالگی (عکس)

 

به گزارش ایران ناز یک رئیس جمهور ، در اعترافی عجیب ه قتل یک نفر در سن 16 سالگی و بوسیله چاقو اعتراف کرد . پیش از این این رئیس جمهور مشهور به پرتاب مجرم از هلیکوپتر و تمایلش به قتل معتادان هم اعتراف کرده بود

 

رودریگو دوترته، رئیس‌جمهوری فیلیپین گفته است در نوجوانی فردی را به ضرب چاقو کشته است.به گزارش ایران ناز، دوترته رییس جمهوری فلیپین که برای شرکت در نشست سران سازمان همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه (اپک) به ویتنام سفر کرده، در جمع فیلیپینی‌های این کشور گفت: در ۱۶ سالگی فردی را “به خاطر یک نگاه” به ضربه چاقو کشته است.

 

اعتراف یک رئیس جمهور به قتل در 16 سالگی (عکس)

 

قبلا نیز رئیس جمهور فیلیپین سخنانی مشابه را گفته بود . به عنوان مثال : رئیس جمهوری فیلیپین: یک مجرم را از هلیکوپتر پایین انداختم.

 

رئیس جمهوری فیلیپین: با خوشحالی همه معتادان را می‌کشم.

 

سخنگوی رئیس‌جمهوری فیلیپین بعدا گفت که این اظهارات “از روی شوخی” بوده است.
آقای دوترته پیشتر هم گفته بود در زمانی که شهردار داوائو بوده، چندین فرد را کشته است.
او در آن زمان گفته بود وقتی که شهردار بوده به سه نفر تیر خلاص شلیک کرده اما سخنگوی او گفته بود منظور رئیس‌جمهوری فیلیپین این نبوده که به طور واقعی افراد را کشته است.

 

آقای دوترته اوایل تابستان سال پیش با وعده مبارزه با مواد مخدر، جرم Crime و جنایت Crime و فساد به قدرت رسید.

 

سیاست آقای دوترته مبنی بر قتل فراقضایی در جنگ علیه مواد مخدر با انتقادهای گسترده بین‌المللی و انتقادهایی در داخل کشور مواجه بوده است.

 

او گفته است آماده است همه معتادان به مواد مخدر در این کشور را بکشد.آقای دوترته در سخنان جدید خود گفته است در سال‌های خشن نوجوانی‌اش این فرد را کشته، در زمانی که درگیر دعواهای زیادی می‌شد.

 

سخنگوی او به خبرگزاری فرانسه گفته است آقای دوترته این سخنان را به شوخی بیان کرده او به هنگام دیدار با فیلیپینی‌های خارج، از چنین لحنی استفاده می‌کند.

 

در زمان ریاست‌جمهوری باراک اوباما، آقای دوترته او را “حرام‌زاده” خوانده بود که بعدا از این کار خود ابراز پشیمانی کرد.