وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اعتیاد به مصرف صبحانه و میان وعده

اعتیاد به مصرف صبحانه و میان وعده
در مطالعات متعدد نشان داده شده افرادی که صبحانه نمی‌خورند در درازمدت مبتلا به چاقی می‌شوند و همچنین معمولا افراد چاق تمایلی به خوردن صبحانه ندارند این خیلی بد است. صبحانه اولین و مهم‌ترین وعده روزانه شماست باعث توزیع متناسب انرژی در طول روز و پیشگیری از ریزه‌خواری و هله هوله‌خوری در فرد می‌شود. پس اگر عادت به خوردن صبحانه ندارید به تدریج این عادت را در خود ایجاد کنید تا توزیع مناسبی از انرژی در طول روز داشته باشید و در مسیر کاهش وزن خود نیز شاهد موفقیت بیشتری باشید.

مصرف میان وعده

مصرف میان وعده مابین وعده‌های اصلی غذایی مانع افت قند خون می‌شود و سطح قند خون را در میزان مناسب حفظ می‌کند که این عامل خود از پرخوری و افزایش دریافت کالری در وعده اصلی غذایی جلوگیری می‌کند. عدم مصرف میان وعده و دریافت 2 یا 3 وعده‌ اصلی حجیم و پرکالری یکی دیگر از عاداتی که در افراد چاق یا دارای اضافه وزن دیده می‌شود. مصرف میوه‌ها و سبزیجات تازه، آجیل بی‌نمک، شیر و ماست کم چرب به عنوان میان وعده توصیه می‌شود.

داشتن دوستان هم هدف

موفقیت در کاهش وزن و ادامه این مسیر نیازمند انگیزه قوی است. در واقع موفقیت در مسیر کاهش وزن، عدم ترک رژیم بعد از مدتی، نداشتن دوره‌های پرخوری و مجدد از سرگیری رژیم تا حد خیلی زیادی به انگیزه و نیروی درونی فرد بر می‌گردد. با این حال بودن در حلقه دوستانی که خود در این مسیر موفق بوده‌اند و به شما انرژی مثبت برای ادامه مسیر را می‌دهند خیلی خیلی کمک کننده است و انگیزه فرد را به مراتب بیشتر می‌کند.