وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

 

ایران ناز گاهی اوقات برای خندیدن به سینما می رویم،گاهی اوقات نیز برای گریه کردن و البته برخی اوقات نیز برای این که مغزمان را به چالش بکشیم دست به این کار می زنیم.هیچ رسانه ای مانند فیلم نمی تواند شما را به یک سفر روان پریش کننده ببرد، باعث شود که ماهیت همه چیز را زیر سوال برده 

 

شاید هم شما را با آن چه که در درون یک مغز بیمار رخ می دهد آشنا سازد.کسانی که به تماشای چنین فیلم هایی علاقه دارند باید بدانند که در سال 2018 نمونه های متعددی از این دسته فیلم ها ساخته خواهند شد که در مغزهای بسیار شکننده را خرد خواهند کرد.

 

1-نابودی (23 فوریه)

 

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

 

رمان «نابودی» (Annihilation) نوشته جف وندرمیر در سال 2014 به یک رمان پرفروش تبدیل شد و البته داستانی که خواننده را به چالش کشیده و به مرز دیوانگی می کشاند.فیلم داستان یک ماموریت را روایت می کند که همانند ماموریت قبلی با تراژدی های متعددی به پایان می رسد.مقصد مکانی به نام «منطقه ایکس» است، بخشی از زمین که در آن جا اتفاقات غیرطبیعی رخ داده و تمامی قوانین فیزیک در آن جا کارآیی ندارند.

 

به نظر می رسد اقتباس سینمایی این داستان به اندازه ی خوانشی که از رمان آن شده ترسناک و موثر باشد و ویدیو کوتاهی که اخیراً از این فیلم منتشر شده نشان می دهد که اقتباس سینمایی داستان وندرمیر به دست های مطمئنی سپرده شده است.

 

الکس گارلند که نویسندگی فیلم نامه فیلم هایی مانند «فراماشین» (Ex Machina) و «درِد» (Dredd) را در کارنامه دارد، نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است.در فیلم «نابودی» بازیگران با استعداد و قابل اعتمادی مانند جنیفر جیسون لی و ناتالی پورتمن حضور دارندو ویدیوی منتشر شده از آن نشان می دهد که باید منتظر یک تصویر سازی ترسناک و مهیج باشیمکه نشانه هایی از دیوانگی در شخصیت های آن دیده می شود.

 

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

 

فیلم «سقط» (Abruptio) که عنوان آن به معنای جدایی جنین از دیواره رحم است توسط ایوان مارلو نوشته شده و کارگردانی شده است و در واقع یک تریلر مهیج با داستانی خوفناک در مورد مردی است که یک روز صبح پس از بلند شدن در می یابد که یک بمب در گردن او کار گذاشته شده است.برای جلوگیری از منفجر شدن بمب او باید کارهایی بکند، کارهایی وحشتناک و همزمان با انجام این کارها وی باید تلاش کند مسئول این کار و دلیل او برای چنین شکنجه ای را دریابد.

 

داستان فیلم به اندازه ی کافی ترسناک است اما باید بدانید که تمامی شخصیت های فیلم توسط عروسک هایی ساخته شده از لاتکس و در سایز یک انسان واقعی به نمایش درخواهند آمد.صداپیشگی شخصیت های اصلی این فیلم را جیمز مارسترز را در کنار سید هیگ و رابرت انگلاند و البته جوردن پیلی، ستارگان دنیای فیلم های ترسناک بر عهده خواهند داشت.

 

انتخاب عروسک برای نقل داستانی ترسناک در مورد مردی که دست به کارهای وحشتناکی می زند بسیار هوشمندانه است که بدون شک تماشاگران حساس بسیاری را جیغ زنان به سمت لابی سینماها روانه خواهد کرد.

 

3- موتورهای فانی (14 دسامبر)

 

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

 

فیلم «موتورهای فانی» (Mortal Engines) که از مجموعه کتاب هایی نوشته فیلیپ ریو اقتباس شده است سال آینده به روی پرده سینما خواهد رفت.داستان این رمان ها در آینده ای بسیار دور و در دنیایی پساآخرالزمانی رخ می دهد که در آن شهرهایی بزرگ باعث به پایان رسیدن منابع طبیعی زمین ویران شده خواهند شد و هر یک برای دست یابی به منابع اندک بازمانده به جنگ شهرهای دیگر خواهد رفت.

 

پیتر جکسون مشهور همراه با دوست و همکارانش فران والش و فیلیپا بوینز که در نوشتن فیلم نامه ی «ارباب حلقه ها» به او کمک کردند نویسندگی فیلم نامه این فیلم را بر عهده خواهند داشت و کارگردانی آن نیز بر عهده کریستین ریورز خواهد بود که اولین کارگردانی او در زمینه ی فیلم های بزرگ به شمار می آید.رابرت شیهان ایرلندی نقش اول این فیلم را بر عهده داشته و بازیگران دیگری مانند کالین سالمون، پاتریک مالاهاید و هوگو ویوینگ، بازیگر مورد علاقه ی جکسون نیز دیگر نقش ها را ایفا خواهند کرد.

 

4- خانه ای که جک ساخت (تاریخ اکران نامشخص)

 

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

 

هیچ کارگردانی به اندازه ی لارس وون تریه پروژه هایش را از لحاظ خلاقیت تصویری تحریک کننده و تاثیر گذار نمی سازد، از این رو بدون شک هر پروژه ی جدید از او شامل داستان و تصویری سازی هایی خواهد بود که مغز شما را به چالش می کشد.با این وجود به نظر می رسد جدیدترین ساخته ی او با عنوان «خانه ای که جک ساخت» (The House That Jack Built) داستانی بسیار آَشفته کننده و پیچیده دارد.

 

فیلم نگاهی روانشناختی به حرفه ی یک قاتل سریالی دارد که بیش از یک دهه فعال بوده و به هر یک از قتل های خود به چشم یک اثر هنری نگاه می کند. چنین داستان هولناکی در دستان وون تریه نوید یک فیلم عمیق، تاریک و با کشش روانشناسانه ای جذاب را می دهد.

 

مت دیلون کهنه کار نقش اصلی این فیلم را بر عهده داشته و برونو گانز و اما تورمن نیز در میان بازیگران ساخته ی جدید وون تریه خواهند بود. ایران ناز نکته جالب تر در مورد این فیلم این است که وون تریه ابتدا گفته بود قصد دارد پروژه بعدی اش را در قالب یک مینی سریال کوتاه بسازد اما بعدها نظرش را تغییر داد.

 

5- بازیکن آماده شماره یک (30 مارس)

 

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

 

ارنست کلاین نویسنده ی رمان «بازیکن آماده شماره یک» (Ready Player One) زمانی که فیلمش تازه وارد کتاب فروشی ها شده بود نیز قراردادفروش داستانش برای ساخت یک فیلم از روی آن را به امضا رسانده بود و بدین ترتیب به نظر می رسد که دنیای هالیوود این رمان را به چشم گنجینه ای بسیار قیمتی دیده است.این رمان داستان یک بازیکن واقعیت مجازی در آینده ای پادآرمانشهری را روایت می کند که باید در یک بازی بسیار عجیب و غریب حضور داشته باشد.

 

علی رغم این که این رمان داستان ناآشنا و غریبی دارد اما استیون اسپیلبرگ کارگردانی آن را پذیرفته و بدین ترتیب موفقیت آن را تا حدود زیادی تضمین کرده است.همچنین تریلری که اخیراً از این فیلم پخش شده نشان می دهد که دعواهای حقوقی بر سر این فیلم به پایان رسیده است.اگر چه واکنش ها به این تریلر متفاوت بوده اما تماشای فیلمی که شخصیت های سرشناس زیادی از فیلم های کلاسیک را در خود دارد مغز شما را به سفری چالش برانگیز خواهد برد.

 

فیلم «بازیکن آماده شماره یک» قرار بود در تعطیلات سال میلادی اکران شود اما برای تداخل پیدا نکردن با اکران فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای»، سازندگان در تصمیمی هوشمندانه اکران آن را به تاخیر انداختند.

 

6- مامان و بابا (تاریخ اکران نامشخص)

 

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

 

فیلم «مامان و بابا» (Mom and Dad) یک فیلم ترسناک در مورد گروهی در حاشیه شهر است که پس از شیوع یک بیماری خوفناک که بزرگسالان را درگیر خود می کند، کودکان را در برابر والدینشان قرار می دهد.نیکلاس کیج و سلما بلر نقش والدین اصلی این فیلم را بر عهده داشته و گفته شده که کیج یکی از بهترین بازی هایش را در این فیلم به نمایش گذاشته است.

 

نیکلاس کیج در فستیوال تورنتو در مورد این فیلم گفته که باید شاهد یک فیلم دیوانه کننده باشید و با توجه به شناختی که از برایان تیلور به عنوان کارگردان داریم نباید انتظار داشتاین فیلم تفاوتی با دیگر فیلم های او در زمینه ی تصویرسازی های خیره کننده داشته و باید منتظر تماشای فیلمی تامل برانگیز و البته ترسناک بود.

 

7- کشور اسیر (17 آگوست)

 

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

 

فیلم تریلر علمی تخیلی «کشور اسیر» (Captive State) داستانی در مورد اسارت دارد: اگر محله شما توسط یک نیروی متخاصم تحت اشغال بود بعد از یک دهه چه شکلی داشت؟اگر این قدرت خبیث از دیگر نقاط کهکشان آمده بود چه؟ این فیلم داستان روابط بین همسایگان مخالف از یک طرف و افراد خائن از طرف دیگر را به تصویر می کشد.

 

این فیلم سعی دارد خطرات تجسس ها و نظارت های مدرن و خطراتی که آزادی های عمومی را تهدید می کند و همچنین نقش گروهی ناراضی و مخالف در درون یک گروه تمامیت خواه را در قالب یک داستان علمی تخیلی به تصویر بکشد.

 

روپرت ویات کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و بازیگرانی مانند جان گودمن، دی بی سوینی، ورا فارمیگا و اشتون ساندرز نیز نقش های اصلی آن را بر عهده خواهند گرفت.با توجه به دعواهایی که برای بدست آوردن حق ساخت این فیلم درگرفت به نظر می رسد که باید شاهد اکران فیلمی پر سر و صدا و موفق در آگوست سال آینده باشیم.

 

8- چین و چروکی در زمان (9 مارس)

 

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

 

رمان «چین و چروکی در زمان» (A Wrinkle in Time) نوشته ی مادلین لنگل در سال 1962 برای دهه های طولانی ذهن نسل های زیادی را به چالش کشیده است.این رمان داستان دختری باهوش را روایت می کند که باید تلاش کند به کمک موجوداتی از جهان های دیگر برادر کوچکتر روانی خود را از عاقبتی که از مرگ بدتر خواهد بود نجات دهد.جنبه های بسیار سوررئال رمان باعث شده بود که تاکنون از روی داستان آن فیلمی لایو اکشن ساخته نشود.

 

اما کمپانی والت دیزنی با بودجه ای 100 میلیون دلاری و بازیگرانی سرشناس قصد دارد اقتباس خود را از این رمان مشهور بسازد.آوا دوورنای کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و به اولین کارگردان زن رنگین پوستی تبدیل خواهد شد که یک فیلم لایو اکشن را کارگردانی خواهد کرد.

 

جنیفر لی که نویسندگی فیلمنامه فیلم «منجمد» (Frozen ) را نوشته بود نیز در مقام فیلم نامه نویس این فیلم ظاهر خواهد شد و بازیگران شاخصی مانند ریس ویثرسپون، کریس پاین، زک گالیفیاناکیس، مایکل پنیا و استورم رید نیز در کنار اپرا وینفری در آن بازی خواهند کرد.

 

9- آلیتا: فرشته جنگ (20 جولای)

 

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

 

از سال 2010 قرار است اقتباسی لایو اکشن دیگر از مانگا و انیمه پساآخرلازمانی «آلیتا فرشته جنگ» (Battle Angel Alita) ساخته شود و اولین بار گیرمو دل تورو ساخت این فیلم را به دوست تهیه کننده اش جیمز کامرون پیشنهاد داد.اگر چه کامرون از همان ابتدا شیفته ی این پروژه شد اما در آن زمان تنها با یکی از کتاب های این مجموعه مانگا آشنایی داشت.

 

تا این که الئتا کالوگریدیس در مقام نویسنده فیلمنامه وارد صحنه شده و کامرون را با تمامی داستان و عمق آن آشنا کرد.بدین ترتیب قرار شد این فیلم حتی قبل از پروژه «آواتار» ساخته شود اما برای این که فیلم نامه ی بسیار بهتری نوشته شود این پروژه به تعویق افتاد.

 

در ابتدا قرار بود که کامرون خود کارگردانی این فیلم را بر عهده گیرد اما از آن جای که وی به شدت مشغول کار بر روی دنباله های «آواتار» است، ساخت این فیلم را به دستان مطمئن دیگری سپرده است:رابرت رودریگز. از بازیگران مشهور این فیلم می توان به جنیفر کانلی، جکی ارل هالی، ماهرشالا علی و کریستوفر والتز اشاره کرد.از آن جایی که کامرون اسم پروژه هایش را تنها با حروف «T» یا «A» آغاز می کند اسم این پروژه نیز ببا جابجایی کلمات به «Alita: Battle Angel» تغییر داده شد.

 

10- بی پایان (تاریخ اکران نامشخص)

 

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

 

جاستین بنسون و آرون مورهد به عنوان کارگردانانی که عاشق فستیوال فیلم تریبکا هستند شناخته می شوند و آخرین پروژه ی آن ها با نام «بی پایان» (The Endless) نیز که در این فستیوال به نمایش درآمده با استقبال منتقدان روبرو شده است.

 

داستان این فیلم که کارگردانان خود نقش هایی را نیز در آن بر عهده دارند، بر روی طرز فکر و رفتار دو برادر که از یک گروه مذهبی جدا شده اند را روایت می کند که سال ها بعد و از طریق یک نوار ارسالی از طریق پست به بازگشت دعوت می شوند.

 

عکس های اولیه ای که از این فیلم منتشر شده نشان می دهند که باید منتظر یک شاهکار بصری روانشناسانه باشیم و داستان فیلم نیز بر این نکته تاکید داردکه عقاید دیوانه مانند این فرقه مذهبی نیز چندان غیرمعقول و متعلق به جهانی دیگر به نظر نمی رسند. پروژه ی جدید این دو کارگردان جاه طلب بدون شک ارزش دیدن خواهد داشت.

 

11- ببخشید که مزاحم شدم (تاریخ اکران نامشخص)

 

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

 

فیلم «ببخشید که مزاحم شدم» (Sorry to Bother You) داستان یک بازاریاب تلفنی سیاه پوست را روایت می کند که شانس از او رویگردان شده است و کلیدی جادویی را پیدا می کند که با شبیه کردن صدایش به یک بازیگر مشهور سفید پوست باعث می شود به موفقیت دست پیدا کند.با پیشرفت روز افزونش وی به واقعیاتی باورنکردنی در مورد روسای حرفه ی خود دست می یابد.

 

این فیلم اولین تجربه کارگردانی بووتس رایلی از اوکلند، خواننده افسانه ای موسیق رپ است که در طول دو دهه فعالیت خود آهنگ های آشوب طلبانه و ضد سرمایه داری فراوانی ساخته است.حضور او در مقام کارگردان و داستان گمراه کننده فیلم نوید فیلمی دیوانه کننده و تحریک آمیز را می دهد. از بازیگران این فیلم در حال تولید می توان به پتون اسوالت، دیوید کراس و دنی گلاور اشاره کرد.

 

12- شب در کوهستان بالد (تاریخ اکران نامشخص)

 

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

 

موفقیت خیره کننده فیلم لایو اکشن «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast) در سال 2017 باعث شده که کمپانی دیزنی به سمت استفاده از داستان های مشابه برای ساخت لایو اکشن هایی که بتوان از آن ها درآمد هنگفتی کسب کرد سوق داده شود.

 

در حالی که منتظر اکران نسخه ی گای ریچی از انیمیشن «علاءالدین» (Aladdin) و نسخه ی تیم برتون از انیمیشن «دامبو» (Dumbo) و بازسازی های بسیار دیگری در استودیو دیزنی هستیم، یک پروژه در سال های اخیر بدون جلب توجه فراوان در دست توسعه بوده است.

 

اقتباس لایو اکشن «شب در کوهستان بالد» (Night on Bald Mountain) اقتباسی ترسناک و دیوانه کننده از فیلم «خیال» (Fantasia) ساخته سال 1940 است.این فیلم یک موجود بالدار شیطانی عظیم الجثه را به تصویر می کشد که چرنابوگ نام داشته که بر ارواح ناآرام حکومت می کند.

 

13- خانه ای با ساعتی در درون دیوارهایش (21 سپتامبر)

 

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

 

فیلم «خانه ای با ساعتی در درون دیوارهایش» (The House with a Clock in its Walls) که بر اساس یک رمان ترسناک نوشته ی جان بلرز ساخته خواهد شدداستان لوییس بارنوالت را روایت می کند که یتیمی است که برای ادامه ی زندگی نزد عمویش جاناتان می رود اما خیلی زود متوجه می شودکه عموی او و همسایه اش برای پیدا کردن ساعتی که صدای ترسناک آن در دیوار خانه ی جاناتان به گوش می رسد دست به کار شده اند.

 

در این فیلم بازیگران سرشناسی مانند جک بلک، کیت بلانشت و کایل مک لاچلان نقش های اصلی را بر عهده خواهند داشت و یک بازیگر جوان و تازه کار به نام اوون واکارو نیز نقش لوییس را ایفا خواهد کرد.این فیلم اولین تجربه کارگردانی الی روث در این ژانر خواهد بود که با تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ سبک ترسناک ویژه خود را در این فیلم پیاده خواهد کرد.

 

14- مردی که دون کیشوت را کشت (تاریخ اکران نامشخص)

 

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

 

شاید هیچ فیلمی به اندازه «مردی که دون کیشوت را کشت» (The Man Who Killed Don Quixote) به کارگردانی تری گیلیام، چنین مسیر پرفراز و نشیبی را برای ساخت نداشته است.این فیلم که گیلیان از سال 2002 برای ساخت آن تلاش کرده و بارها با بدشانسی ها و فاجعه هایی باورنکردنی مواجه شده بود بالاخره سال آینده اکران خواهد شدزیرا فیلم برداری های آن به پایان رسیده است و بدون شک بعد از این همه سال ارزش دیدن را خواهد داشت.

 

داستان فیلم بر روی شخصیتی پیر تمرکز دارد که فکر می کند همان دون کیشوت افسانه ای است و یک مدیر تبلیغاتی را با همراه وفادارش اشتباه گرفته و در سفری زمانی این مرد را با خود همراه می سازد، فیلمی با ترکیبی باورنکردنی از واقعیت و توهم که ذهن شما را درگیر خود خواهد کرد.

 

15- وارونگی (تاریخ اکران نامشخص)

 

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

 

در تریلر علمی تخیلی «وارونگی» (Inversion) ساموئل ال جکسون نقش یک مامور بررسی امنیت ملی را ایفا می کند که در تعقیب یک خلافکار شناخته شده آمریکایی و یک دانشمند چینی است که به باور او مسئول وقوع موج جدیدی از فجایع طبیعی هستند از جمله از بین رفتن ناگهانی و غیرطبیعی جاذبه زمین.این فیلم با بودجه ای 130 میلیون دلاری ساخته شده و یک کمپانی هنگ کنگی برای اولین بار تهیه کنندگی آن را بر عهده خواهد داشت

 

که قصد دارد آن را برای بازارهای آمریکا و چین تهیه نماید.علاوه بر ساموئل ال جکسون و تراویس فیمل، ییفی لیو، بازیگر جوان چینی نیز با بازی در این فیلم، اولین حضور خود در هالیوود را جشن خواهد گرفت.کارگردانی این فیلم را نیز پل هاگیس و پیتر سیگال به صورت مشترک بر عهده خواهند داشت.

 

16- اثر ماندلایی (تاریخ اکران نامشخص)

 

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

 

در سال 2010، یک وبلاگ نویس عبارت «اثر ماندلایی» (The Mandela Effect) را ابداع کرد تا شرایطی را توضیح دهد که در آن افراد یک داستان واحد را به اشکالی متفاوت و گاهی کاملاً متضاد و مخالف به یاد می آورند.این عبارت از آن جایی اسم ماندلا را با خود دارد که بسیاری از افراد گفه بودند که در دهه ی 1980 شاهد مرگ نلسون ماندلا در زندان بوده اند در حالی که ماندلا در واقعیت تا چند سال پیش زنده بود.

 

از آن جا که حافظه اصلاً قابل اطمینان نیست، تاثیر ماندلایی تاثیری است که هر کسی را می تواند درگیر خود سازد و اگر می خواهیددر مورد آن بدانید باید بگوییم که از آن چه که فکر می کنید بسیار بیشتر و عمیق تر شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.دیوید گای لوی نسخه ی سینمایی این حالت را با بازی چارلی هافهایمر در نقش مردی که تمامی جزییات دنیای اطرافش به شدت تغییر می کند

 

به تصویر خواهد کشید.این تغییرات چنان مداوم و شدید است که در نهایت شخصیت اصلی داستان واقعیت دنیا را به چالش می کشد. فیلم برداری این فیلم هنوز به پایان نرسیده و سال آینده اکران خواهد شد.

 

اعلام دیوانه کننده ترین فیلم های سال 2018 (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره