وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

افزایش لایک و افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش لایک و افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش لایک و افزایش فالوور اینستاگرام

 

اگر جزء کاربران تاره وارد اینستاگرام هستید و می‌خواهید در این شبکه اجتماعی بزرگ خودی نشان دهید و بدون این‌که هزینه‌ای بکنید فالوور جذب کنید به‌جای درستی آمدید.ما در این مقاله قصد داریم بدون هیچ پیچیدگی و دشواری به شما راه‌های مجذوب کردن افراد را در اینستاگرام را بیاموزیم.

 

راه‌های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای معرفی برند است ازاین‌رو بهتر است قبل از شروع فعالیت در این فضا با تکنیک‌های معروفیت در آن آشنا شوید به همین منظور در ادامه چند راه ساده برای جذب فالوور را به شما معرفی می‌کنیم.

 

افزایش لایک و افزایش فالوور اینستاگرام

 

1. استراتژی خود را برای فعالیت در اینستاگرام مشخص کنید.

پیش از شروع هر فعالیتی در دنیای بزرگ اینستاگرام باید به استراتژی خود برای فعالیت در این شبکه بزرگ بیندیشید و پس از مشخص کردن آن برای محقق کردن اش تلاش کنید. اما اگر با اهدافی که می‌توانید در این فضا دنبال کنید آشنا نیستید برای فعالیت خود یا برندتان یکی از سه استراتژی زیر را برگزینید:

 

. آشنا کردن دیگران با نشان تجاری‌تان یا حوضه فعالیت نمایشی‌تان

. افزایش فروش محصولاتتان

. هدایت بازدیدکنندگان به سمت وب‌سایتتان

 

مشخص کردن استراتژی فعالیت در اینستاگرام به شما در هدفمند کردن پست‌ها و استوری هایتان کمک می‌کند و باعث می‌شود کاربران وفاداری را به صفحه خود جذب کنید.

 

2. مخاطب هدف خود را مشخص کنید

اینستاگرام شبکه‌ای با مخاطب‌های میلیاردی می باشد که افرادی با سنین گوناگون را به خود جذب کرده است ازاین‌رو برای برنامه‌ریزی هدفمند در این فضا باید سؤال‌های زیر را از خود بپرسید

 

. مخاطبین هدفتان چند سال سن دارند؟

. کجا زندگی می‌کنند؟

. چه شغلی دارند؟

. چه مدت‌زمان از اینستاگرام استفاده می‌کنند؟

. نقاط ضعف و چالش‌هایی که با آن روبه‌رو هستند چیست؟

 

پاسخ به همین چند سؤال ساده می‌تواند کمک شایانی به شما درزمینهٔ انتخاب مطالب برای پست‌ها و استوری هایتان بکند و به جذب فالوور های وفادار منجر شود. ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنم هرچه سریع‌تر به این پرسش‌ها پاسخ دهید.

 

3. برند سازی کنید.

اگر اینستاگرام را دنیایی به وسعت یک‌هفتم دینای خود ببینید به‌راحتی این را درک خواهید کرد که در این فضا ممکن است هزاران رقیب داشته باشید و برای اینکه این رقبا را پشت سربگذراید و نام خود را برندی معتبر کنید باید از یک شیوه خاص برای پست‌های خود استفاده کنید تا هر جا پست‌هایتان به اشتراک گذاشته شد زودتر از هر چیز نام شما در ذهن کاربر نقش ببندد.

 

یکی از راه‌هایی که می‌تواند پست‌هایتان را متفاوت از رقبا نشان دهد داشتن فضا تصویری و فیلتر یکسان برای پست‌هاست.درست مثل پست‌هایی که در زیر می‌بینید.

 

4. بهترین پروفایل و بیو را برای خود بسازید.

برای افرادی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند مهم‌ترین چیز داشتن یک پروفایل خوب است. اما یک پروفایل خوب دارای چه ویژگی‌هایی است؟برای اینکه بیشتر با ویژگی‌های یک پروفایل حرفه‌ای آشنا شوید پیشنهاد می‌کنم در ادامه با ما باشید.

 

نام(Name)

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که به دیده شدن شما در اینستاگرام کمک می‌کند داشتن نام متناسب با فعالیتتان است ازاین‌رو پیشنهاد می‌شود در انتخاب نام برای صفحه خود از کلمات کلیدی پیشه‌تان استفاده کنید مثلاً مبلمان یاس

 

نام کاربری(Username)

برای اینکه بتوانید دنبال کنندگانتان را در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل تلگرام با خود همراه کنید لازم است نام کاربری‌ای برای خود برگزینید که در همه این رسانه‌ها یکسان باشد.

 

سایت(Website)

تنها جایی که در اینستاگرام می‌توان از لینک استفاده کرد همین بخش است از این بهتر است برای خود یک سایت بسازید و لینک اش را در این بخش قرار دهید.

 

بیو(Bio)

در این بخش می‌توانید با 150 کاراکتر افراد را به دنبال کردن خود ترغیب کنید و کسب‌وکار خود را بیشتر شرح دهید.

 

5. از نرم‌افزارهای افزایش فالوور استفاده کنید.

یکی از راه‌های تضمینی معروف کردن صفحه اینستاگرام استفاده از نرم‌افزارهای افزایش فالوور است که اینستایار به‌عنوان یکی از قدرتمندترین برنامه‌های این حوضه است چراکه در کمترین زمان بیشترین فالوور را برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

6. برای افزایش لایک پست های تان تلاش کنید

یکی از عواملی که کاربران را به تماشای یک پست ترغیب می‌کند تعداد لایک های آن است ازاین‌رو بهتر است با اینستایار تعداد لایک هایتان را نیز افزایش دهید تا پستتان از دید کاربر مرغوب‌تر باشد.

 

7. از نرم آنفالویاب استفاده کنید.

برای اینکه از فعالیت فالوور هایتان در صفحه‌تان باخبر شوید پیشنهاد می‌کنم از نرم‌افزار آنفالویاب اینستایار استفاده کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره