وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

افشاگری بهنوش بختیاری از علت آسیب دیدگی الناز شاکردوست

افشاگری بهنوش بختیاری از علت آسیب دیدگی الناز شاکردوست

افشاگری بهنوش بختیاری از علت آسیب دیدگی الناز شاکردوست

 

به گزارش ایران ناز بهنوش بختیاری بازیگر مشهور کشورمان در سخنانی جنجالی ماجرای آسیب دیدگی شدید الناز شاکردوست را افشا کرد . همچنین از علت پس دادن فرزند خوانده اش و همینطور اختلافش با سحر قریشی پرده برداشت .

 

بهنوش بختياري در آخرين قسمت فصل دوم مهمان «من و شما» شد.مصاحبه آرش ظلي پور با بهنوش بختياري در برنامه من و شما جنجالی شد . به گزارش ایران ناز بهنوش بختياري در حالي در برنامه تلويزيوني «من و شما» روبروي آرش ظلي پور نشست که حرفهاي جنجالي و تندي به زبان آورد. او در ابتدا درباره افشاگري هاي چند سال پيش در برنامه ماه عسل و درباره پدر و مادرش گفت:

 

فرداي آن روز از گفتن آن حرفها پشيمان شدم اما خدا را شکر رابطه ام با پدر و مادرم خيلي خوب شد. آن زمان که من اين چيزها را گفتم هيچ کس جرات نمي کرد اين گونه حقايق را بگويد و مثل الان نبود که بدبختي پُز باشد و شبيه کاميون بالابر عمل کند!

 

بختياري در بخشي از صحبت هايش در پاسخ به اين سوال که آيا هنوز با سحر قريشي قهر است،گفت:

 

بله ما با هم قهر هستيم. من سحر را خيلي دوست داشتم و مثل خواهر کوچکتر براي من بود. هم از لحاظ سني و هم از اين لحاظ که من وقتي داشتم کار مي کردم، سحر نوجوان بوده و احتمالا داشته در خانه کوبلن مي بافته است. ما با هم خوب بوديم اما يک روز ديدم در يک برنامه نشسته و هر چيزي که دلش مي خواهد درباره من با قيد تمام مشخصات از من مي گويد. بعد که به او گفتم انکار کرد و گفت من درباره تو حرف نزدم؛ چرا دچار توهم شدي؟!

 

اينقدر جسارت نداشت که بگويد درباره من صحبت کرده و به من گفت من با تو نبودم، مثل اينکه روانت مشکل دارد!

 

با اين حال من بعد از آن قضيه باز بزرگي کردم و عکس دو نفره مان را در اينستاگرام گذاشتم، ولي حتي يک بار با من تماس نگرفت. من که بخشيدم اما فراموش نمي کنم و عادت کردم که به هر کسي خوبي کنم پاسخ ديگري از او بگيرم.

 

وي همچنين درباره وضعيت کودکي که به سرپرستي گرفته بود، براي اولين بار توضيحاتي را ارائه داد و عنوان کرد:

 

خيلي سخت به ما بچه دادند و بعد از سه سال دوندگي اين اتفاق بالاخره افتاد و بنا به قوانيني که وجود دارد، پدر و مادر جديد مي توانند مدتي بچه را پيش خودشان ببرند تا مثل دوران نامزدي يک آشنايي صورت بگيرد که اگر در نهايت نخواستند ماجرا منتفي شود. يگانه هم به مدت 15 روز در تعطيلات عيد پيش من بود، اما من در آن مدت فهميدم که او يک قيم پدرسوخته دارد که مي خواهد ما را تلکه کند. براي همين چون حس ميکردم اخاذي هاي او هميشگي خواهد بود نه من نه همسرم نتوانستيم با اين مسئله کنار بياييم و اين اتفاق نيفتاد.

 

از طرفي همسرم خيلي علاقه اي به فرزند خوانده داشتن نداشت. من فقط يک سر ماجرا هستم, و بايد هر دو سر ماجرا راضي باشند.

 

بختياري درباره حاشيه هاي فضاي مجازي و 6 ميليون دنبال کننده اش اظهار داشت:

 

من هيچ وقت فالوور نخريدم. يک زماني اين چيزها برايم مهم بود اما حالا اين عدد بيشتر براي من فقط يک عدد است و بالا و پايينش تفاوتي ندارد. اين عدد براي من حاشيه هايي هم داشت و بعضي از همکاران من پشت سرم حرف مي زنند و تعجب آور ترين اظهار نظر هم اين بود که سال گذشته که من کانديد شده بودم يکي از همکارانم گفته بود که بهنوش را به خاطر تعداد فالوورهايش کانديد کردند تا تبليغ جشنواره فجر شود.

 

بهنوش بختياری در ادامه مصاحبه درباره وضعيت الناز شاکردوست گفت:

 

بر اثر يک شوخي و هل دادن الناز شاکردوست دچار مشکل گرديد ولي او به خوبي در حال گذراندن مراحل درمانش است.

 

گفتني است؛ برنامه «من و شما» به تهيه کنندگي هادي قندي، اجراي آرش ظلي پور و نويسندگي دنيا خمامي هر هفته جمعه ها از شبکه شما پخش مي شود.

 

افشاگری بهنوش بختیاری از علت آسیب دیدگی الناز شاکردوست

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره