وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

افشاگری پدر پزشک تبریزی از قرص خوردن عروسش پیش از مرگ

افشاگری پدر پزشک تبریزی از قرص خوردن عروسش پیش از مرگ

افشاگری پدر پزشک تبریزی از قرص خوردن عروسش پیش از مرگ

 

به گزارش ایران ناز در ماجرای پرونده پزشک تبریزی که متهم به مسموم کردن خانواده با غذای نذری و به قتل رساندن همسرش است , ابعاد جدید و سخنان جالبی از سوی پدر این پزشک  منتشر شده است .پدر پزشک تبريزي میگوید در شب حادثه عروسم به ما قرص لاغري داد وخودش هم خورد!  پسرم بيگناه است!

 

پدر عليرضا صلحي پزشک تبريزي که به قتل همسر و مادربزرگش متهم و محکوم به اعدام شده از برخي ابهامات پرونده پسرش پرده برداشت.

 

به گزارش ایران ناز پدر عليرضا صلحي، پزشک تبريزي که چندي پيش به اتهام قتل همسر و مادربزرگش از طريق مسموم کردن غذاي آنها به اعدام محکوم شد ضمن اعلام خبر ارجاع پرونده به ديوان عالي کشور براي بررسي‌هاي بيشتر از برخي ابهامات پرونده فرزند خود انتقاد کرد.

 

افشاگری پدر پزشک تبریزی از قرص خوردن عروسش پیش از مرگ

 

صلحي بخشي از ماجراي منتهي به کشته شدن «الميرا» همسر عليرضا و مادربزرگ او را از ابتدا شخصي به دکتر (عليرضا) مي‌گويد شنبه براي شما غذاي نذري مي‌آوريم. او روز شنبه ساعت‌ها منتظر مي‌ماند و خبري نمي‌شود از اين رو خودش به آشپزخانه نزديک محل کارش و منزل ما رفته و شش پرس غذا سفارش مي‌دهد.

 

غذا را مي‌گيرد و به محل کار همسرش مي‌رود. مدت زمان رسيدن او به محل کار همسرش طبق برنامه هميشه يک ربع بوده که اين بار هم همين مدت زمان طول مي‌کشد. عليرضا بعد از برداشتن همسرش غذا را براي ما آورد ولي خودش نخورد چون کار داشت و مجبور بود برود.

 

وي ادامه داد: قبل از خوردن غذا الميرا قرص‌هاي لاغري آورده بود که مي‌گفت از دوستانم گرفتم. قبلا هم از اين قرص‌ها مي‌خورديم. پسر ديگر من از همين قرص‌ها براي لاغري مي‌خورد. ما همراه غذا اين قرص‌ها را خورديم.

 

زماني که حال همه‌مان بد شد به اورژانس گفتيم غذا نذري بوده چون عليرضا به ما گفته بود غذاي نذري مي‌آورم. بعدا به ما گفت چون قول نذري به شما داده بودم در ابتدا حقيقت را نگفتم.

 

پدر پزشک تبريزي گفت: موقع رفتن به بيمارستان الميرا به ما گفت از قرص‌ها چيزي نگوييم. من از خانمم پرسيدم چرا نگوييم؟ خانم من هم گفت نگوييم چون عروسم گفته و ما به او اعتماد داشتيم. به همين دليل ما جريان اين قرص‌ها را نگفتيم .

 

وي افزود: همان زمان پسرم را به آگاهي بردند. همه ما را به جز مادربزرگ مرحوم مي‌خواستند مرخص کنند. ما گفتيم ما حالمان بد است، از اين رو آن شب هم ما را نگه داشتند.

 

افشاگری پدر پزشک تبریزی از قرص خوردن عروسش پیش از مرگ

 

پسرم در آگاهي بود وارتباط با عليرضا قطع شده بود. در آنجا عليرضا ماجراي کپسول‌ها را مطرح مي‌کند و مي‌گويد اين‌ها کپسول خورده‌اند. در مورد بازجويي‌ها همه حرف‌هاي ما تطابق دارد.

 

صلحي در مورد اينکه چرا عليرضا خود از غذاي مسموم نخورده است، گفت: او کار داشت و بايد به جلسه‌اي مي‌رفت. ما غذاي او را در يخچال گذاشته بوديم و اتفاقا غذاي عليرضا را بردند آزمايشگاه و بررسي کردند. غذا سالم بود. من کسي بودم که غذاها را پخش کردم در نتيجه عليرضا خودش نقشي در پخش کردن غذاها نداشت.

 

مقداري از غذاي همسر من هم باقي مانده بود که در آزمايشگاه متوجه شدند در آن گاز فسيل هست. به گفته کارشناسان قرص برنج اگر به غذا اضافه شود رنگ غذا را سياه کرده و غذا بوي ماهي گنديده مي‌گيرد. در نتيجه غذاي ما با قرص برنج مسموم نشده بود و هرچه بوده در اين کپسول‌ها بوده است.

 

وي در خصوص گاز فسيل ديده شده در باقيمانده غذاي مقتول و همسر خودش گفت: ما اين قرص‌ها را خورده بوديم و اين گاز در فضاي خانه پخش و جذب غذاها شده است. ما از بازپرس خواستيم براي روشن شدن ماجرا مکاتبات گوشي الميرا استخراج شود تا مشخص شود چه کسي اين قرص‌ها را داده بود. از قاضي خواستيم دوربين‌هاي محل حرکت ماشين از محل کار تا منزل ما را بررسي کنيد. گفتند تصاوير مستهلک شده است.

 

وي با اشاره به دريافت پرينت مکاتبات چهار ماهه متهم توسط دادگاه گفت: همه مکاتبات پسر من با نامزدش مشخص بوده؛ در آنجا پيامک‌هايي بود که نشانگر تمايل به خودکشي توسط اين دختر بود.

 

در چندين پيام او به عليرضا نوشته بود: «عليرضا من را حلال کن، من دو روز ديگر از اين دنيا مي‌روم». اين يعني چه؟ يعني مي‌خواهم خودکشي کنم.

 

والدين الميرا خودشان گفتند الميرا گفته بود خودکشي مي‌کنم. وقتي خبر فوت او را به مادرش دادند رو به پدرش گفت اين دختر بالاخره خودش را کشت.»

 

 

 

پدر متهم پرونده با بيان اينکه پزشکي قانوني در پرونده نوشته بود متهم خودش دکتر است و حتما مي‌دانسته چطور اين سم را به ران مرغ بزند چون ران مرغ سياه است و معلوم نمي‌شود. مگر مي‌شود درعرض يک ربع فاصله زماني ميان رستوران تا محل کار همسرش چنين کاري کرده باشد؟

 

وي افزود: يکي از مسئولان گفته بود اين غذا خريده شده و متهم اعتراف کرده که غذا را مسموم کرده است. اين خبر با تيتر بزرگ در رسانه‌ها منتشر شد اما بعد خودشان با تيتر کوچک تکذيب کردند.

 

صلحي با بيان اينکه در اين پرونده به شهود کمتر از شنيده‌ها توجه شده است، گفت متاسفانه راي صادره در روز تعطيل ابلاغ شد که وکلاي عليرضا همه خارج از کشور بودند و براي فرجام خواهي زمان کمي داشتند، يا در مورد رابطه عليرضا با الميرا که حتي خانواده‌اش هم مي‌گفتند عاشقانه بوده اما بعد از دو ماه گفتند اختلاف داشتند، يا نوشتند عليرضا با دوست الميرا رابطه نامشروع داشته است؛ کسي که الان در ترکيه با همسرش تحصيل مي‌کند.

 

وي در مورد يکي از اتهامات وارده در پرونده هم توضيح داد و گفت: گفته‌اند در بيمارستان آبميوه مسموم به مقتولين داده شده است. اين در حالي است که پرستار بخش هم توضيح داد که ما به عليرضا گفتيم آبميوه بگيرد چون پتاسيم خون مريض کم شده بود. ماده سفيد درون آبميوه هم پتاسيم بوده که به دستور پزشک داده شده. هرچه ازطرف خانواده ايشان در رسانه‌ها منتشر مي‌شود کذب است صلحي با بيان اينکه پسر من يک ماه است در اعتصاب غذاست، گفت: دليل اعتصاب غذاي او اين است

 

که مي‌گويد اين راي نادرست است. پرونده به ديوان ارجاع داده شده و مي‌گويند در ديوان مو به مو پرونده بررسي مي‌شود. من اميدوارم ديوان عالي موشکافانه اين پرونده را بررسي کند.

 

افشاگری پدر پزشک تبریزی از قرص خوردن عروسش پیش از مرگ

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره