وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اقدام به جراحی رینوپلاستیک

اقدام به جراحی رینوپلاستیک
یک فوق تخصص و جراح پلاستیک توصیه کرد: افرادی که بیماری‌های مهلک، اختلالات خونریزی دهنده و اختلالات روانی شدید دارند، بهتر است اقدام به جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستیک) نکنند.دکتر محمدحسین حسامی رستمی در رابطه با همزمانی درمان ساختاری دندان با ارتودنسی و انجام جراحی پلاستیک بینی (رینوپلاستیک)، گفت: اگر ارتودنسی صرفا به دلیل اصلاح ردیف دندان‌ها باشد، هیچ مانعی برای انجام عمل رینوپلاستیک وجود ندارد اما اگر قرار بر جراحی از ناحیه فک بالا (ارتوگناتیک) باشد، باید حداقل شش ماه تا یک سال زمان از عمل جراحی فک گذشته باشد.

وی ادامه داد: جراحی دفرمیکی فک بالا بر شکل و ظاهر بینی نیز تاثیر می‌گذارد که بر نتیجه عمل رینوپلاستیک نیز تاثیرگذار خواهد بود. این فوق تخصص در ادامه عنوان کرد: اگر برای اصلاح ردیف دندان‌ها نیازی به جراحی فک وجود نداشته باشد، انجام رینوپلاستیک مانعی ندارد و بسیاری از بیماران بدون مشکل اقدام به این عمل می‌کنند و به نتیجه دلخواه می‌رسند این را که می دانستید.

وی با بیان اینکه انجام عمل جراحی رینوپلاستیک برای گروه‌هایی از افراد توصیه نمی‌شود، اظهار کرد: اقدام به جراحی رینوپلاستیک برای افرادی که از بیماری‌های مهلکی نظیر سرطان رنج می‌برند، چندان صحیح نیست چرا که برای این بیماران عمر طولانی تصور نمی‌شود و عمل جراحی برای آنان حتی با وجود اصرار بیماران درست نیست.

حسامی رستمی در ادامه تصریح کرد: اگر افراد مبتلا به بیماری‌های خونریزی دهنده دارای اختلالاتی باشند که اصلاح آن با تمهیدات خاص قابل انجام نیست، عمل جراحی رینو پلاستیک برای آنان انجام نخواهد شد.این فوق تخصص با بیان اینکه برخی از مراجعین دچار اختلالات روانی زیادی هستند، عنوان کرد: این افراد به دلیل اینکه ثبات روانی ندارند به سختی نسبت به نتیجه عمل راضی خواهند بود و معمولا از ایرادهای بی‌دلیل و بی‌پایه صحبت می‌کنند که از نظر پزشک و اطرافیان بیمار قابل قبول نیست. وی ادامه داد: اگر پزشکان در مصاحبه با بیمار متوجه عدم تعادل روانی این افراد شوند بهتر است این مورد را شناسایی و از عمل جراحی این افراد صرف‌نظر کنند.