وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتشار جزئیات مراسم ازدواج براد پیت و آنجلینا جولی

انتشار جزئیات مراسم ازدواج براد پیت و آنجلینا جولی
به نظر میرسد که براد پیت و آنجلینا جولی برنامه متفاوت و موضوعی برای روز عروسی خود دارد. به گزارش ایران ناز  این زوج هالیوودی که این روزها به دنبال تهیه سور و سات جشن عروسی هستند ، ظاهرا سعی دارند از تم های متفاوت و عجیبی که موجب تعجب مهمانان می شود ، استفاده کنند.

لوسیل میشل یکی از طراحان فضاهای عروسی از جمله جشن عروسی برانجیلن است که در گفتگو با مجله انگلیسی گرازی (Grazia) از جزئیات مراسم عروسی این زوج هالیوودی پرده برداشت. این منبع گفت :برانجیلن سعی دارند ، فضای عروسی خود را بیشتر به یک سرزمین عجایب تبدیل کنند.

مهمانان برای آنکه به محراب اصلی برسند از فضای زیبایی به مساحت ۲ هزار متر عبور خواهند کرد. این فضاها شامل چشمه های کوچک آب ، بوته های زیبای گل که اسبهای کوتوله از روی آنها می پرند ،هستند. از دیگر نکات عجیب درباره تم ازدواج این زوج هالیوودی می توان به حضور یک خانواده چهار تایی فیل اشاره کرد .

براد امیدوار است مهمانان با تماشای خانواده فیلها ، لبخندی روی لبان مهمانان ظاهر شود. میشل اضافه کرد ، ظاهرا ایده فیل برای یکی از کودکان آنها بوده است. سه دختر آنها زهر ، شیلو و ویواین با سبدهای گل در میان مهمانان حرکت خواهند کرد و پسرها نیز آنها را همراهی می کنند.

 
امارت بزرگ آنها در جنوب فرانسه محل برگزاری مراسم خواهد بود و آنها قصد دارند قبل از غروب خورشید در محراب عقد آماده شوند. محراب آنها با رنگ های قرمز ، نارنجی و زرد تزئین می شود و مراسم آتش بازی نیز به راه خواهد بود. میشل در انتها به نقل از پیت افزود ؛ آنها مراسمی می خواهند که مهمانان را به محض ورود متعجب کنند.