وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتقام‌گیری دختر ۱۹ ساله از معشوقه اش

انتقام‌گیری دختر ۱۹ ساله از معشوقه اش
 معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری دختر نوجوانی که با هدف انتقام جویی از پسر مورد علاقه‌اش اعلام شکایت آدم‌ربایی علیه وی کرده بود خبرداد.

سرهنگ مجید مرآت در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی طرح شکایت فردی مبنی بر اینکه دو جوان ناشناس دخترش را به زور سوار خودرویی کرده و پس از طی مسیری در یک بیراهه مبلغ ۲۰ میلیون ریال وجه نقد و گوشی تلفن همراه این دختر را گرفته و وی را رها کرده‌اند، بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در بررسی‌های خود و انجام تحقیقات از دختر شاکی، با تناقض‌گویی‌های وی روبرو شده‌اند، گفت: این دختر در اظهارات خود مدعی شد که هیچ تصویری از آدم ربایان در ذهنش باقی نمانده و نمی‌تواند آنان را چهره‌نگاری کند.

مرآت با بیان اینکه اکیپ‌های عملیاتی پلیس در ادامه تحقیقات خود پس از چند روز پسر مورد علاقه این دختر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به مقر انتظامی احضار کردند، گفت: انجام تحقیقات از این پسر، سبب فاش شدن واقعیت ماجرا شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اظهارات پسر مورد علاقه این دختر، گفت: این پسر مدعی شد که پس از صرف هزینه‌های زیاد در ارتباط با این دختر، از روابطش با پسران دیگر مطلع شده و به وی گفته که تمایلی به ادامه رابطه با او ندارد که این دختر پس از شنیدن این سخنان، پسر را تهدید به انتقام‌گیری کرده بود.

به گفته مرآت، کارآگاهان پس از استماع اظهارات این پسر و همچنین مواجهه این دختر و پسر با یکدیگر، به صحت ادعاهای پسر پی برده و دختر ۱۹ ساله نیز اظهارات پسر مورد علاقه‌اش را تایید کرد.