وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انجام ماساژ شکلاتی با قیمت میلیونی در تهران!!

انجام ماساژ شکلاتی با قیمت میلیونی در تهران!!
شاید هیاهوی ماشین‌ها برایتان آرامشی نگذاشته باشد، شاید در پیچ‌وخم زندگی گم شده‌اید و شاید از جسمتان بیش از این‌که اکنون هست انتظار دارید. با ما همراه شوید تا بخشی از آنچه برای آرامش شما فراهم آمده است را ببینید.
 
اگر گره‌های ذهنتان کور شده‌اند و نمی‌دانید چه باید کرد برای به دست آوردن حس خوب زندگی، فقط کافی است خود را به دستانی چیره بسپارید و در دریای آرامش شناور شوید. شناور شوید بدون دست و پا زدن‌های بی‌مورد.
برای این ما شما را به دنیای ماساژ می‌بریم جایی‌که برای 90 دقیقه ماساژ سنگ داغ باید 200‌هزار تومان پرداخت کنید. شاید هم به دنبال ماساژ کمپرس گیاهی‌تان هستید تا از فواید درمانی، تسکینی و آرام‌بخشی گیاهان مناطق استوایی استفاده کنید، پس باید 100‌هزار تومان برای استفاده از این سرویس کنار گذاشته باشید.
برای متفاوت بودن نیز می‌توانید خدمتی فراتر از یک ماساژ لوکس و آرامش بخش داشته باشید. ماساژ شکلات بگیرید تا علاوه بر شفافیت و تغذیه پوست به واسطه کافئین موجود در آن، شکسته شدن سلولیت‌ها و افزایش فرآیند چربی‌سوزی را نیز تجربه کرده باشید. ماساژ شکلات اما حکایت دیگری است در بین ماساژ‌دهنده‌ها و ماساژ‌‌گیرنده‌های حرفه‌ای، حکایتی که با 100‌هزار تومان آغاز و در حوالی یک‌میلیون تومان آرام می‌گیرد.
 
ماساژ شکلات در مراکز حرفه‌ای ماساژ از 100‌هزار تومان شروع می‌شود و سرویس و خدمات بیشتر این ماساژ در خانه نیز به یک‌میلیون تومان هم می‌رسد. بی‌تعارف در تهران امروز ماساژ شیر و عسل، شمع، کره گیاهی، رویال تایلندی، دیپ‌تی شو، پرفورمنس، اورینتال، مادرهود، روغن معطر و حوله داغ، جای خود را در برنامه زندگی بخشی از جامعه باز کرده است. این‌جا تهران است و ماساژ به سبک کشورهای غربی و البته آسیای‌شرقی طرفداران بسیاری پیدا کرده است پس تعجب نکنید از پرداخت یک‌میلیون تومان برای ماساژ شکلات و تشریفات جانبی!!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره