وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انجلینا جولی و رازهای مهم زندگیش (عکس)

انجلینا جولی و رازهای مهم زندگیش (عکس)

انجلینا جولی و رازهای مهم زندگیش (عکس)

 

انجلینا جولی یکی از برترین و زیباترین بازیگران دهه جدید بوده هست، زندگی خصوصی و هنری وی همۀ وقت} خبرساز بوده هست. آنجلینا جولی فراتر از یک چهره جذاب هست. او یک هنرپیشه پیروز و برنده جوایز گوناگون ، یک مادر، بشردوست و نیکوکار هست و این ها تنها بخش اندکی از دستاوردهای او هست. در این مطلب همراه ما باشید تا ۵۰ حقیقت دیدنی درمورد آنجلینا جولی که شگفت‌زده‌تان می کند را بدانید.

 

1. آنجلینا جولی وویت در ۴ ژوئن ۱۹۷۵ در لس‌آنجلس، کالیفرنیا به جهان آمد. او فرزند پدر و مادر هنرپیشه به نام‌هاي جان وویت و مارچلین برتراند هست.

 

انجلینا جولی و رازهای مهم زندگیش (عکس)

 

2. اصل و نسب آنجلینا ترکیبی از پنج تبار غیرآمریکایی و یک تبار آمریکایی هست که به بومیان شمال کشور آمریکا، ایروکواها برمی‌گردد. او از تبار‌هاي فرانسوی، آلمانی، اسلواکیایی، هلندی و کانادایی هست.

 

3. مادر آنجلینا در تلاش برای پیش گیری از شرکت کردن دخترش در پارتی‌هاي خارج از منزل و گرایش به مواد، در ۱۴ سالگی به او اجازه داد با دوست پسرش در اتاق خوابش زندگی کند و خود در اتاق کناری بخوابد.

 

۴. در اوایل نوجوانی در موسسه‌ي تئاتر لي‌استراسبرگ تحصیل کرد.

 

5.پس از دو سال، از کلاس‌هاي بازیگری‌اش در موسسه‌ي تئاتر لي‌استراسبرگ انصراف داد تا رویای متصدی کفن و دفن یا مدیر مراسم ترحیم شدن را دنبال کند. حتی روش‌هاي حفظ اجساد از فساد را نیز مطالعه کرد.

 

انجلینا جولی و رازهای مهم زندگیش (عکس)

 

6. پس از دو سال با دوست پسرش قطع ارتباط کرد و به مدرسه‌ي بازیگری بازگشت.

 

۷. در سن پایین ۱۶ سالگی با آژانس مدلینگ Finesse Model Management قرارداد بست. در صحنه‌هاي مدلینگش معمولا لباس‌هاي تیره می پوشید.

 

۸. جولی بعدها در دانشگاه نیویورک به تحصیل پرداخت.

 

انجلینا جولی و رازهای مهم زندگیش (عکس)

 

۹. رنگ طبیعی موهایش بلوند تیره هست. وقتی چهار یا پنج ساله بود مادرش آن را قهوه‌اي تیره کرد و آنجلینا از آن زمان موهایش را تیره نگه داشت.

 

۱۰. او علاقه‌اي وسواسی به ”پزشک اسپاک“ داشت. پزشک اسپاک شخصیت تخیلی آلبوم‌ي تلویزیونی پیشتازان فضا هست که طی دهه‌ي ۱۹۷۰ به محبوبیت رسید، دوره‌اي که آنجلینا جوانیش را در آن سپری کرد.

 

انجلینا جولی و رازهای مهم زندگیش (عکس)

 

۱۱. والدین تعمیدی او ژاکلین بیست و ماکسیمیلیان شل میباشند. بیست در فیلم‌هایي چون کازینو رویال، کلاس، عمیق نقش بازی کرده هست و شل به دلیل فیلم محاکمه در نورنبرگ برنده‌ي اسکار شد.

 

۱۲. شاید یکی از نخستین خالکوبی‌هاي او، خالکوبی روی بازوی چپش باشد که در حضور مادرش انجام شد. جمله‌ي خالکوبی شده ”دعایی برای وحشی‌هاي دل، که گرفتار قفسند“ هست و از سخنان تنسی ویلیامز الهام گرفته شده هست.

 

۱۳. آنجلینا بین تیغه‌هاي شانه‌اش یک خالکوبی دارد که می گوید ”حقوقت را بدان“. این عبارت خالکوبی شده، عنوان یکی از ترانه‌هاي گروه محبوبش، کلش، هست.

 

انجلینا جولی و رازهای مهم زندگیش (عکس)

 

۱۴. آنجلینا گفته هست خالکوبی روی شانه‌ي چپش توسط یک هنرمند تایلندی و با بهره گیری از چکش و ” یک سوزن ۴۵ سانتی‌متری” انجام شده هست.

 

۱۵. او در مجموع ۱۴ خالکوبی شناخته شده دارد. یک ضرب‌المثل لاتین “quod me nutrit me destruit” «آن‌چه مرا تغذیه می کند مرا نابود می‌سازد»، دو طرح سا‌ک‌یانت همراه با یک دعای محافظت و یک ببر ۳۰ در ۲۰ سانتی‌متری، و هفت آلبوم مختصات جغرافیایی که محل‌هاي تولد فرزندان و همسرش براد پیست را نشان میدهد.

 

16. آنجلینا لب‌هاي معروفش را با بالم لب برند بلیستکس سالم نگه می‌دارد.

 

۱۷. آنجلینا سرگرمی‌هاي جالبی داشته هست، از جمع‌آوری انواع گوناگون چاقو گرفته تا کتاب‌هاي چاپ اول.

 

انجلینا جولی و رازهای مهم زندگیش (عکس)

 

۱۸. وقتی در حال بزرگ شدن بود دوست نداشت بغلش کنند. طی گفت و گو‌اي که با روزنامه‌ي میل‌آن‌ساندی لندن گفت: ”وقتی بزرگ میشدم، حس بدی به آدم‌هاي داشتم که بغلم می کردند، حتی مادرم، هم اکنون که درمورد‌اش حرف می زنم نفسم بند می آید“.

 

۱۹. در اوایل دهه‌ي ۱۹۹۰، آنجلینا به افسردگی مبتلا شد و شروع به خودزنی کرد. او در سال ۲۰۰۴ به مجله‌ي الور گفت: ” قبلا وقتی نمی‌توانستم پیوندی با انسان دیگری حس کنم، این مشکل را داشتم.“

 

۲۰. جولی نخستین بار در فیلمی به نام نگاهی به بیرون کنار پدرش ظاهر شد که در ۱۹۸۰ منتشر شد.

 

21. او نخستین موفقیت بازیگری بزرگش را در ۱۹۹۸ و با فیلم تلویزیونی جیا، بر زمینه زندگی کوتاه و تراژیک جیا ماری کارانگی، کسب کرد که جایزه‌ي برترین بازیگر زن گلدن گلوب را برای او به همراه داشت.

 

۲۲. او هم‌چنین در فیلم دختر، از هم گسیخته «۱۹۹۹» بازی کرد که نخستین جایزه‌ي اسکار «برترین بازیگر زن مکمل»را برای او به ارمغان آورد.

 

۲۳. آنجلینا جولی یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود هست. او در سال‌هاي ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ بالاترین دستمزد را بین بازیگران زن هالیوود دریافت کرد.

 

۲۴. او یک اسکار، ۳ جایزه‌ي گلدن گلوب و ۲ جایزه‌ي انجمن بازیگران فیلم را در کارنامه‌ي خود دارد.

 

25. آنجلینا عاشق اجام دادن بدلکاری‌هاي خود هست.او ۸۰ درصد بدلکاری‌هاي نقش لارا کرافت را، خود انجام داد.

 

۲۶. او نه تنها در فیلم‌ها بلکه در تعداد زیادی از موزیک ویدئوهای خوانندگان مشهور از جنله میت لوف، لنی کراویتز، و رولینگ استونز نقش بازی کرده هست.

 

۲۷.آنجلینا جولی تنها فرد مشهور هالیوود هست که برای نمایش خود و فعالیت‌هاي روابط عمومی‌اش، مدیر تبلیغاتی ندارد.

 

۲۸. در طول زمان، او چندین خالکوبی‌اش را پوشانده یا لیزر کرده هست، از جمله اسم همسر دومش بیلی باب و کاراکترهای چینی “死” «مرگ» و “勇” «شجاعت».

 

۲۹. او دو بار ازدواج کرده هست. در ۱۹۹۵ با جانی لي میلر، بازیگر همکارش در فیلم هکرها ازدواج کرد. وقتی در مراسم یک شلوار چرم مشکی و تاپ سفید پوشیده بود که اسم جانی را با خون خودش روی آن نوشته بود. این زوج در ۱۹۹۹ طلاق گرفتند.

 

انجلینا جولی و رازهای مهم زندگیش (عکس)

 

۳۰. آنجلینا در طول مدت جدایی از میلر و گذشته از نهایی شدن طلاق‌شان، نخستین ارتباط‌ي خود با جنس موافق را تجربه کرد. او در ۱۹۹۸ با جنی شیمیزو، هنرپیشه‌ي همکارش در فیلم فوکس‌فایر وارد ارتباط شد.

 

انجلینا جولی و رازهای مهم زندگیش (عکس)

 

31. سال بعد، جولی با بیلی باب تورنتون، هنرپیشه‌ي برنده‌ي جایزه‌ي اسکار ازدواج کرد. این زوج در لاس‌وگاس ازدواج کردند و هزینه‌ي مراسم ۱۸۹ دلار بود. این پیوند تا سال ۲۰۰۳ دوام داشت.

 

۳۲. در ۲۰۰۱، آنجلینا جولی و بیلی باب تورنتون وصیت‌نامه‌هاي خود را با خون امضا کردند.

 

۳۳. جولی همسر بعدیش، برد پیت را در سال 2004 و هنگام تهیه‌ي فیلم آقا و خانم اسمیت ملاقات کرد.

 

انجلینا جولی و رازهای مهم زندگیش (عکس)

 

۳۴. او چندین بار هرگونه ارتباط با براد پیت را، هنگامی که هنوز از جنیفر آنیستون جدا نشده بود، تکذیب کرد اما بعدها اعتراف کرد سر صحنه‌ي فیلم برداری ” عاشق یکدیگر شدند “. او در سال ۲۰۰۵ توضیح داد ” پدرم به مادرم خیانت کرد، پس نزدیکی با یک مرد متاهل چیزی نیست که بتوانم ببخشم. اگر اینکار را می کردم نمی‌توانستم صبح در آینه به خودم نگاه کنم. هرگز به مردی علاقه‌مند نمی شوم که به همسرش خیانت می کند”. رسانه‌هاي بین‌المللی به این زوج لقب “برنجلینا” دادند.

 

۳۵. آنجلینا جولی پسری اهل کامبوج را به فرزندی قبول کرد و آن را مداکس نامید. سه سال بعد سرپرستی دختری به نام زهرا را پذیرفت. در ۲۰۰۵، براد پیت مراحل قانونی پذیرفتن سرپرستی هردو بچه‌ي آنجلینا را انجام داد. در مارس ۲۰۰۷، آنجلینا و براد پسری ۲ ساله را از یک یتیم‌منزل‌ي ویتنامی گرفتند و آن را پکس تاین نامیدند.

 

انجلینا جولی و رازهای مهم زندگیش (عکس)

 

۳۶. آنجلینا و برد سه بچه‌ي تنی دارند. دختر اول‌شان به نام شیلو در نامیبیا به جهان آمد، زیرا این زوج میخواستند از جنجال‌هاي راجع به تولد او دور باشند.

 

۳۷. در ۲۰۰۷ آنجلینا با کنار زدن شریکش، براد پیت، جذاب‌ترین فرد تاریخ نامیده شد.

 

۳۸. در ۱۲ جولای ۲۰۰۸ جولی در بیمارستانی در جنوب فرانسه، دوقلوهایی به نام‌هاي ناکس لئون و ویوین مارچلین را به جهان آورد.

 

39. این زوج حقوق نشر نخستین تصویر هاي دوقلوهایشان را ۱۴ میلیون دلار به مجله‌هاي پیپل و هلو فروختند ـ و گران‌ترین تصویر‌هاي سلبریتی تاریخ شدند. این پول به بنیاد جولی- پیت رسید.

 

انجلینا جولی و رازهای مهم زندگیش (عکس)

 

۴۰. آنجلینا در سال ۲۰۷ مادرش را از دست داد. مارچلین برتراند در ۵۶ سالگی و پس از سال‌ها مبارزه با سرطان تخمدان درگذشت.

 

41. براد در سال ۲۰۱۲ به آنجلینا توصیه ازدواج داد. او یک حلقه‌ي نامزدی الماس لوحی شکل به آنجلینا داد ـ به وزن تقریبی ۱۶ قیراط و ارزش ۵۰۰،۰۰ دلار ـ که خودش به طراحی آن توسط رابرت پروکاپ جواهرساز، کمک کرده بود.

 

۴۲. این دو پس از آن که ازدواج همجنسگرایان در ایالات امریکا قانونی اعلام شد، و در ۲۳ آگوست ۲۰۱۴ ازدواج کرند.

 

۴۳. آنجلینا سفیر حسن نیت کمیساریای بینظیر سازمان ملل برای پناهندگان نیز هست. او جایزه‌ي شهروند جهانی را از سوی انجمن خبرنگاران سازمان ملل دریافت کرده هست.

 

انجلینا جولی و رازهای مهم زندگیش (عکس)

 

۴۴. هم‌چنین در سال ۲۰۰۵ جایزه‌ي بشردوستی جهانی را از انجمن سازمان ملل متحد کشور آمریکا دریافت کرد.

 

۴۵. پس از خیانت جان وویت، پدر آنجلینا، ارتباط‌ي آن‌ها با یکدیگر بسیار ضعیف شد. این دو اختلافات‌شان را در ۲۰۰۷ حل و فصل کردند و از آن به بعد به روال عادی برگشتند.

 

۴۶. او خودش را به یک قانون خیلی مهم متعهد می کند: یک سوم درآمدت را خرج کن، یک سوم آن را ببخش و در نهایت یک سومش را پس‌انداز کن

 

انجلینا جولی و رازهای مهم زندگیش (عکس)

 

۴۷. او از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ چهره‌ي برندهای سنت جان و شیسیدو بود، و در ۲۰۱۱ با برند لوئی ویتون، معامله‌اي به ارزش ۱۰ میلیون دلار انجام داد ـ که برای یک کمپین تبلیغاتی رکورد محسوب میشود.

 

48. آنجلینا شهروند سه قاره هست. او از نظر محل تولد، شهروند آمریکایی هست. شهروند کامبوج نیز هست که به پاس اقدامات حفاظتی در این کشور و از سوی پادشاه کامبوج به او اعطا شده هست. هم‌چنین به لطف شهروندی افتخاری اعطا شده به پاس حفظ حقیقت جنگ بوسنی در فیلمی که کارگردانی کرده بود، شهروند اروپایی نیز محسوب می شود.

 

۴۹. او در تلاش برای پیشگیری از سرطان سینه در آینده، دو بار تحت عمل ماستکتومی «جراحی پستان» قرار گرفته هست. آنجلینا در می ۲۰۱۳ از طریق مطلب‌‌اي با عنوان ” گزینه درمانی من” در نیویورک تایمز، این خبر را با جهان در بین گذاشت.

 

۵۰. آنجلینا جولی گواهینامه‌ي خلبانی دارد و صاحب یک هواپیمای Cirrus SR22 تک‌موتوره هست. هم‌چنین با پرواز ویرجین گلکتیک ریچارد برانسون یکی از معدود افراد خوش‌شانی خواهد بود که زمین را از فضا تماشا میکنند.

 

انجلینا جولی و رازهای مهم زندگیش (عکس)

 

انجلینا جولی و رازهای مهم زندگیش (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره