وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انسانهای وحشتناکی که گوشت بدن خود را میخورند +عکس 18+

انسانهای وحشتناکی که گوشت بدن خود را میخورند +عکس 18+

انسانهای وحشتناکی که گوشت بدن خود را میخورند +عکس 18+

 

به گزارش ایران ناز داستانها و خبرهای مختلف و زیادی درمورد آدمخوارها و کسانی که گوشت انسان ها را میخورند و یا میفروشند شنیده ایم اما در این مطلب در مورد افرادی که گوشت بدن خود را میخورند نوشته ایم ! شاید برای شما باورنکردنی نباشد اما برخی انسانها از گوشت بدن خود تغذیه میکنند !

 

همهٔ ما درباره آدمخوارهایی که دیگر انسان ها را می خورند شنیده ایم؛ اما کمتر دربارهٔ آدم هایی که از بدن خود می خورند و تغذیه می کنند، شنیده ایم.

 

به کسانی که اجزای بدن خود را می خورند و از آن تغذیه می کنند، در اصطلاح self cannibalism می گویند. این اصطلاح برای هر موجودی که از وجود خود و اجزای بدن خودش بخورد و تغذیه کند، استفاده می شود. در تاریخ کسانی بوده اند که گوشت افراد دیگر را می خورده اند؛ اما در این حالت فرد گوشت بدن خود را می خورد.

انسانهای وحشتناکی که گوشت بدن خود را میخورند +عکس 18+

سلف کانیبالیزم در دنیای حیوانات هم وجود دارد.هشت پا ها گاهی دچار بیماری های باکتریایی و ویروسی شده و بدن آن ها دچار خارش شدید می شود. در این موقع است که هشت پا برای رها شدن از این خارش شدید، بدن و پای خود را می خورد، ولی به سرعت پای دیگری به جای آن می روید.

 

در مورد کوسه ها نیز موضوع جالب است. وقتی قسمتی از بدن کوسه زخمی می شود، طبعا از بدن او خون بیرون می آید؛ بنابراین، وقتی بوی خون به کوسه می رسد، کوسه دچار جنون شده و سعی می کند خودش را بخورد، در ضمن کوسه های دیگر نیز به او حمله می کنند.

 

در آمریکای شمالی، ماری به نام Snake rate وجود دارد. هنگامی که این مار در جایی گیر بیفتد، شروع می کند به خوردن خودش. او از دم خود شروع می کند و آن را می بلعد و وقتی یک سوم بدن خود را بلعید می میرد.

 

برخی روان شناسان جویدن ناخن و خوردن زواید اطراف آن را نوعی سلف کانیبالیزم می دانند؛ بیماری که باید مداوا شود؛ برخی افراد نیز موهای سر خود را می خورند.

 

هرچند از این موضوع گاهی نیز به عنوان شکنجه استفاده شده است. در جریان درگیری هایی که در سال ۱۹۹۱ در سودان اتفاق افتاد، شبه نظامیان با بریدن گوش مخالفان خود آن ها را وادار به خوردن گوششان می کردند.

 

در اروپای قرون وسطی نیز شخصیت الیزابت باتوری کشاورزان فقیر، خدمه و مستخدمین خود را وارد اتاق شکنجه می کرد و از آن ها می خواست تا پا ها و بازوهای خود را بجوند و بخورند، او از دیدن این صحنه ها لذت می برد، او از قربانیان خود می خواست تا خون خودشان را که روی زمین ریخته بود مک بزنند و در نتیجه صحنه های تاریک و ترسناکی در تاریخ رقم خورد

 

مطالب مرتبط:

 

جنجال چرخ کردن گوشت مردگان و فروش آن در چین + تصاویر 18+

 

فروش گوشت انسان بجای بوقلمون توسط مرد چینی!!

 

راهبان خوفناک آدم خوار قبیله گره گوری (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره