وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چرا عکاسی تبلیغاتی و صنعتی اهمیت دارد؟

چرا عکاسی تبلیغاتی و صنعتی اهمیت دارد؟

یکی از مسائلی که این روزها در بین صاحبان کسب و کار ( مخصوصا کسب کارهای بزرگ و آنلاین ) بسیار دیده می شود و برایشان حالت رقابتی پیدا کرده عکاسی محصول  می باشد .

 

بسیاری از افراد که در ابتدای کار هستند شاید به این فکر کنند که چرا باید عکاسی از محصول یا کارخانه و … خود را برون سپاری کنیم و خودمان آن را انجام ندهیم؟

 

پاسخ به این سوال کاملا واضح است برای بهتر دیده شدن و نمایش قدرت دانستن فنون عکاسی و استفاده از دوربینهای حرفه ای یک اصل است علاوه بر اینکه عکاسان در کنار عکاسی می توانند مشاوران خوبی  باشند تا شما بتوانید مزیتهای محصول خود را به بهترین شکل نشان دهید.

 

گروه عکاسی لحظه نگاری با تیمی حرفه ای در زمینه عکاسی صنعتی در اصفهان و  عکاسی تبلیغاتی در اصفهان همراه با جدیدترین ابزارهای روز عکاسی و ایده های روز در کمال دقت و ظرافت به صورت کاملا حرفه ای در این زمینه مشغول فعالیت است که توانسته سالیان سال را کنار مشتریان خود بوده و به آنها در امر دیده شدن کمک کند.

 

در اینجا برای شما بیشتر و بهتر درباره عکاسی تبلیغاتی و عکاسی  صنعتی و لزوم آن صحبت می کنیم.

 

آنچه که موجب اهمیت عکاسی محصول می شود

 

چرا عکاسی تبلیغاتی و صنعتی اهمیت دارد؟

 

عکاسی محصول از چند نظر اهمیت دارد که برخی از آن ها شامل موارد زیر است.

 

ابزار توجه مشتری و ماندگاری او در کسب و کار

پژوهش های مربوط به ردیابی چشم نشان می دهند که انسان 80 % از آنچه را که می بیند و 20 % از آنچه را که می خواند به خاطر می سپارد.

 

بنابراین بازدیدکنندگان یک فروشگاه اینترنتی در اولین قدم توسط عناصر بصری درگیر فضای کسب و کار و همچنین گشت و گذار در آن می شوند.

 

ابزار تعامل با مشتری

نتیجه برخی پژوهش ها، گویای آینده چرخش دنیای جستجو بر روی عکس هاست. همان طور که در حال حاضر نیز کاربران می توانند به جای تایپ کلمه، عکس لباس یا مبلمان یا هرچیز دیگری را به راحتی در Google Lens جستجو کنند، بدون این که لازم باشد توضیحی درباره آن بنویسند.

 

بنابراین عکاسی از محصول اولین تعامل بین شما و مشتری است که به او کمک می کند تا محصول را درک کرده و با نام تجاری شما آشنا شوند.

 

ابزار فروش

کیفیت عکس محصولات، محرک اصلی تعامل، تبدیل و ماندگاری فروشگاه شما و ارزش دهی به مشتری است. در واقع علاوه بر کیفیت، عکاسی از محصول باعث افزایش رشد فروشگاه شما چه به صورت مجازی و چه حقیقی می شود.

 

بنابراین نباید اهمیت نقش تبلیغات و به خصوص هویت بصری و نحوه نمایش آن به کمک عکاسی محصول را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین ابزارهای فروش دست کم بگیرید.

 

علاوه بر این موارد می توان به این که عکاسی می تواند خود یک ابزار جلب توجه و بازاریابی باشد نیز اشاره کرد. چرا؟ در ادامه توضیح مختصری برای درک بهترهمین موضوع خواهید خواند.

 

عکاسی حرفه ای در بازاریابی

بازاریابی در واقع رساندن ارزش خود به مشتری از طریق ارتباط برقرار کردن است. متاسفانه بسیاری از مشاغل صنعتی اهمیتی به عکاسی حرفه ای برای بازاریابی نمی دهند.

 

آن ها نمی دانند که چگونه استایل مناسب و عکاسی متداوم می تواند کیفیت را به برند آن ها بیاورد و همچنین به آن ها کمک کند تا داستانی را بیان کرده و ترازی را در برند خود ایجاد کنند.

 

انسان ها به فرهنگ تصویری خود وابسته هستند. تصاویر، تخیل را درگیر کرده و به ما کمک می کند تا زمینه و موضوع را دریافت کرده بدون این که نیاز باشد متنی را برای درک آن بخوانند.

 

در این عصر، که گوشی های همراه بخش اصلی زندگی انسان ها را درگیر کرده است، عکاسی حرفه ای اهمیت بیشتری از قبل پیدا کرده است. به تعدادی از آمار اخیر درباره ی درگیری مخاطبان از طریق عکس و صدا، نگاهی می اندازیم.

 

مقالات با تصاویر مربوطه به طور متوسط 94% بیشتر از کل مقالات بدون تصویر خوانده می شوند.

 

یک بیانیه مطبوعاتی با عکس نزدیک 15% بازدید آنلاین را نسبت به بقیه دارند.

 

60% مشتریانی که از جستجوی آنلاین استفاده می کنند ترجیح می دهند که با کسب و کاری تماس بگیرند که عکسی از کار خود ارائه می دهند.

 

تقریباً 70% خریداران وب سایت تجارت الکترونیکی می گویند هنگام تصمیم گیری در مورد خرید، تصویر محصول بسیار اهمیت دارد.

 

چرا عکاسی تبلیغاتی و صنعتی اهمیت دارد؟

 

جلب توجه مشتری و حفظ آن

عکاسی حرفه ای خوب به مراتب بیشتر از متن ها مخاطب را درگیر می کند. به خصوص اگر تصاویر برای هدف قرار دادن مخاطب خاص طراحی شده باشند.

 

شما یک فرصت برای مشارکت بیننده برای اولین بار به دست می آورید، بنابراین اطمینان حاصل کنید که گزینه های بازاریابی به خوبی طراحی شده اند و درک روشنی را از کار خود به مخاطب بدهد.

 

علاوه بر این، استفاده از تصاویری که مارک تجاری فعلی شما را به یک برند تبدیل می کنند، به ایجاد یک سیستم طراحی یکپارچه تر کمک می کند و پایه ای مداوم برای کلیه ارتباطات بصری در تمام جنبه ها، خواه یک صفحه، بروشور، دیجیتال یا نمایشگاه های تجاری باشند.

 

بهترین راه برای ایجاد تداوم در تصویر سازی مناسب برند، استخدام عکاس حرفه ای یا همکاری با یک گروه عکاسی حرفه ای است که به خدمات و حرفه شما کمک کرده تا داستانی برای گفتن داشته باشد و به خوبی برند را سرپا نگه دارد.

 

تیم لحظه نگاری با سالها تجربه در زمینه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی در اصفهان  به شما توصیه می کند که در کسب و کار خود جرات جذاب بودن را داشته باشید و اجازه دهید شرکت، امکانات، زیرساخت ها، محصولات ،محیط و کارمندانتان را دیگران ببینند.

 

این کار به برند شدن شما در کسب و کارتان بسیار کمک می کند. عکاسی از محیط کار در کنار کارمندان، می تواند برند را جذاب و باورنکردنی کند.