وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اولین فیلم از لحظه آزادی تتلو از زندان ترکیه

اولین فیلم از لحظه آزادی تتلو از زندان ترکیه

اولین فیلم از لحظه آزادی تتلو از زندان ترکیه

 

به گزارش ایران ناز امیر حسین مقصود لو معروف به امیر تتلو که در بازداشتگاهی در ترکیه به سر میبرد سرانجام آزاد شد فیلم لحظه آزادی امیر تتلو از زندان بعد از هشت روز را در ادامه این مطلب از ایران ناز ببینید . اکانت اينستاگرامي اميرحسين مقصودلو (تتلو) با انتشار ويديويي تاييد کرد که اين خواننده پر حاشيه از بازداشت در ترکيه آزاد شده است.

 

گفتني است؛ پليس ترکيه چند روز قبل تتلو را در حالي که قصد خروج از اين کشور را داشت، بازداشت کرده بود.امير تتلو در ترکيه از زندان آزاد شد .

 

اولین فیلم از اولین لحظه آزادی تتلو از زندان

 

 

ماجراي بازداشت تتلو چه بود؟

 

سه‌شنبه ، امير تتلو در اينستاگرامش، تصويري از دست‌هاي دستبند خورده خود را منتشر کرد و گفت: در استانبول بازداشت شده است.

 

ساعتي پس از انتشار اين خبر هادي شيرزاد، رييس پليس بين‌الملل نيروي انتظامي ايران گفت: بازداشت تتلو در ترکيه با درخواست مراجع قضايي ايران انجام شده است.

 

او گفت: به دنبال درخواست مراجع قضايي، و به دليل “ترغيب شهروندان و به ويژه جوانان به استفاده از موادمخدر و روان‌گردان”، “پليس اينترپل براي اين فرد اعلان قرمز صادر کرده بوده است”.

 

اولین فیلم از لحظه آزادی تتلو از زندان ترکیه

 

اعلان قرمز در اينترپل از سوي کشور‌هاي عضو براي اشخاصي صادر مي‌شود که تحت پيگرد قضايي قرار دارند يا روند قضايي از جمله صدور حکم محکوميت در دادگاه عليه آن‌ها به مرحله قطعي و اجراي حکم رسيده است.

 

در همين حال يک مقام پليس ترکيه هفته گذشته به بي‌بي‌سي گفت: “اميرحسين مقصودلو” (تتلو) به دليل نقض مقررات ويزا بازداشت شده است. اين مقام پليس همچنين تاييد کرده بود که در رابطه با مسائل مربوط به موادمخدر، “اخطار قرمز” براي او صادر شده است.

 

چند روز بعد و بنابر نامه‌اي که تصوير آن به دست بي‌بي‌سي رسيده بود مشخص شد ‘ويزاي کار موقت’ مقصودلو و دو عضو گروه موسيقي، که قرار بوده در لندن کنسرت اجرا کنند، لغو شده است. ‘

 

بر اساس نامه وزارت کشور بريتانيا، ويزاي کار موقت که براي برگزاري کنسرت در بريتانيا براي تتلو صادر شده بود، به دلايلي از جمله “تغيير شرايط مقصودلو و همراهانش نسبت به زمان اعطاي ويزا” و دو عضو گروه موسيقي او لغو شده است.

 

قرار بود تتلو و دو همراهش روز چهارشنبه براي برگزاري کنسرت به لندن سفر کنند.در نامه لغو ويزاي اميرحسين مقصودلو جزئيات حقوقي اين تصميم وزارت کشور بريتانيا آمده است؛ از جمله اينکه تحقيقات آن‌ها نشان مي‌دهد “کنسرتي که قرار بوده امير تتلو در لندن اجرا کند لغو شده است” و به اين دليل ويزاي او لغو شده است.

 

وکيل تتلو به بي‌بي‌سي گفته بود او در بازداشتگاه پنديک در بخش آسيايي استانبول در بازداشت بود.

 

امير تتلو از يک سال پيش از ايران خارج شده و در ترکيه به سر مي‌برد. او در اين مدت بار‌ها نظراتي عليه جمهوري اسلامي و دين اسلام منتشر کرده است.

 

تتلو در پیج خود با انتشار عکسی نوشت  معرفت دُرِّ گرانيست به هرکس ندهند … ! لُر پرچمش بالاس …. نظرم کلا عوض شد …. مرسي ! مرسي…..

 

@pooyanmokhtari

بابت اينا ننه بابامو‌ دادم !! راضيم !! راضي !! ک*ن لق نا راضي !! امتحان تموم شد !! ??

gul.erdogmuss

وکيل تتلو

اولین فیلم از لحظه آزادی تتلو از زندان ترکیه

 

تيمه قوي … رفيقاي واقعي که شب نخوابيدن ! پا به پاي من زنداني کشيدن ! من تو و اينا بيرون !! بيشتر از همه کوروش و معراج و آرمين و فرخ و وکلاي خوبمون و بعد پويان و آريانا و آرش و محسن و بقيه ي بچه ها و تک تک هوادارا و هنرمندا و شبکه ها و مردمي که حمايت کردن! مرسي از همه ???? مرسي مرام و معرفت ?? انشالله تو شادياشون جبران کنم ???? يه چيز مهم !! ايران که هيچ !! يه جهان جلوي اين عشق کم مياره !! مرسي از پليس ترکيه و مردمش که مارو تحويل ندادن و طرفدار حق بودن ….فقط چند تا گلگي دارم از يه سريا که اونم تو اولين کنسرت توضيح ميدم و شفاف سازي ميکنم !

 

اولین فیلم از لحظه آزادی تتلو از زندان ترکیه