وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اولین پیوند صورت را با چشمان خود ببینید (عکس)

اولین پیوند صورت را با چشمان خود ببینید (عکس)
به گزارش ایران ناز:«دالاس وینز» نخستین بیمار در آمریکا محسوب می‌شود که در سال 2011 میلادی تحت پیوند کامل صورت قرار گرفت و اکنون صورت پیوندی به طور کامل به بافت بیمار متصل شده و شبکه عروق خونی در زیر صورت تشکیل شده‌اند.این بیمار 28 ساله در سال 2008 میلادی در اثر اتصال به سیم برق فشار قوی دچار سوختگی شدید صورت شد. وینز به مدت دو سال فاقد بافت صورت بود و تنها یک شکاف باریک به عنوان دهان بر روی صورت وی وجود داشت.
 
اولین پیوند صورت را با چشمان خود ببینید (عکس)

جراحان بیمارستان زنان بیریگهام در بوستون در سال 2011 میلادی نخستین عمل پیوند کامل صورت در آمریکا را بر روی دالاس وینز انجام دادند.تنظیم مجدد عروق خونی در مورد انواع دیگر بافت‌های پیوندی در روشی موسوم به «neovascularization» انجام می‌شود. تشکیل عروق خونی در بافت پیوندی با افزایش جریان خون، موفقیت عمل را تضمین می‌کند.شبکه عروق خونی حدود یک سال پس از عمل به طور کامل در زیر صورت پیوندی تشکیل شده که این دستاورد نخستین نمونه در حوزه پیوند کامل صورت محسوب می‌شود.

دکتر «فرانک رابیکی» از اعضای تیم جراحی تأکید می‌کند: پس از وینز، سه عمل جراحی پیوند کامل صورت در این بیمارستان با همین روش انجام شده است؛ نتایج این روش می‌تواند به کاهش زمان عمل جراحی به کمتر از 30 ساعت و امکان اتصال عروق خونی بسیار باریک در بافت موجود بیمار به صورت پیوندی منجر شود.عمل پیوند صورت همچنان در مراحل آزمایشی قرار دارد و از سال 2005 میلادی تاکنون کمتر از 30 بیمار در سراسر جهان تحت عمل پیوند صورت قرار گرفته‌اند.