وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اپل در برابر سامسونگ، iOS در برابر اندروید

اپل در برابر سامسونگ، iOS در برابر اندروید
چه می‌شود که ناگاه آن جنبه مثبت طرفداری از یک برند، رنگ می‌بازد و جای خود را به توهین، ناسزاگویی و به کار بردن القاب زشت برای برند مقابل یا کسی که از برند مورد علاقه‌اش صحبت می‌کند، می‌دهد و در جنگی که در دو سر آن کاربرانی عصبانی با دشنه‌های آلوده به ناسزا به طرفداران برند دیگر حمله می‌کنند، فضای انتقاد، دوستی و بحث سالم به چالش کشیده می‌شود؟

ساعت 10:30 شب و صفی بی انتها از یکی دو جین مردمی که در گوشه خیابان زیر پتو به خواب رفته‌اند و یا روی صندلی‌ها و هر جا که پیدا کرده‌اند استراحت می‌کنند. چه چیزی در این وقت شب و در این سرمایی که تا مغز استخوان نفوذ می‌کند، مردم را به خیابان‌های سان‌فرانسیسکو کشانده است؟ یک ماشین خاص؟ فردی خاص؟ چه چیزی در زندگی آنقدر برای مردم شگفت انگیز است؟ ناگهان پاسخ یکی از این افراد منتظر ذهنمان را روشن می‌کند: یک آیفون جدید!

ده‌ها مرد و زن، شب را در خیابان سپری کرده‌اند تا صبح زود جز اولین کسانی باشند که دستشان آیفون جدید اپل را لمس می‌کند. فن‌های قدیمی اپل و بسیاری از افراد دیگر، اکنون شب را به امید خرید آیفون به صبح می‌رسانند.

زمانی که از رایان راوسون، یکی از افرادی که بعد از استفاده از چندین تلفن اندرویدی اکنون خود را در صف خریداران اپل می‌بیند، سوال می‌شود که نظرش در رابطه با استهزای سامسونگ از صف خریداران اپل (اشاره به تبلیغ ویدیویی سامسونگ در این رابطه دارد) چیست، تنها می‌گوید سامسونگ هم آرزو می‌کند کاربرانی داشته باشد که شب را برای خرید محصولاتش در خیابان سر کنند. حالا سری به پایین لوس آنجلس می‌زنیم تا با ریکی پرز، یا همان مرد اندرویدی معروف ملاقات کنیم.

 
مردی که ما او را با شبکه ویدیویی‌اش در یوتیوب که حالا 21,000 بیننده دارد و همه چیز اندروید را با ویدیو به زیر ذره بین می‌برد، می‌شناسیم. هر چند غالب ویدیوهای مرد اندرویدی به بررسی اندروید و برنامه‌هایش می‌پردازد، اما او نیز نمی‌تواند گهگاهی دست از بدگویی از اپل و اعلام نفرتش از آن بکشد. در یکی از ویدیوهای ریکی که «حقیقت در مورد iPhone 5s» نام دارد او می‌گوید نظر شما چیست
 
که قابلیت تشخیص اثرانگشت در این دستگاه تنها یک حقه تبلیغاتی است. او حتی افزایش‌های قابلیت‌های گرافیکی دستگاه را زیر سوال می‌برد و می‌گوید که این موضوع نیز بی معنی است، چرا که شما هنوز به یک صفحه نمایش HD در این محصول دسترسی ندارید. در پایان ویدیوی هفت‌دقیقه‌ای مرد اندرویدی، او بار دیگر خاطرنشان می‌کند که نیتش تنها آن بوده که شما خدایی ناکرده گول نخورید و آیفون جدید را خریداری نکنید.بدون شک ریکی، تنها کسی نیست که قصد تخریب آیفون را دارد و رایان نیز تنها کسی نیست که در مقابل سامسونگ قد علم می‌کند و خود را مرید اپل می‌خواند.