وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اکبر عبدی بعد از پیوند کلیه (عکس)

اکبر عبدی بعد از پیوند کلیه (عکس)

به گزارش ایران ناز اکبر عبدی بازیگر کشورمان که مدتی پیش تحت عمل جراحی پیوند کلیه قرار گرفته است, با انتشار متن صفحه شخصی اش را بروز کرده است.اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون تازه ترین پست اینستاگرام خود را بعد از مرخص شدن از بیمارستان منتشر کرده است.

 

عبدی طی این پست در خصوص آخرین وضعیت جسمی اش نوشت:”بنام ایزد منان خداوند بزرگ را شاکرم که یاریم می‌کند تا سختى دوران نقاهت پیوند را سرکنم عزیزانم به عشق شما مردم نازنین سرزمینم حالم خوب است و لحظه به لحظه انرژى قلب مهربان و دعاى خیر شما عزیزان را حس میکنم.

 

انشالله و به یارى حق تعالى بزودى در کنارتان خواهم بود یا من اسمه دواء و ذکره شفاء.”اکبر عبدی از پدر و مادری اردبیلی در سال ۱۳۳۹ در محله نازی‌آباد تهران زاده شد و از سال ۱۳۵۸ با دریافت مدرک دیپلم با نمایش‌های آماتوری فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۶۲ به تلویزیون رفت و تاکنون به نقش‌آفرینی در موضوعات مختلفی می‌پردازد.

 

اکبر عبدی بعد از پیوند کلیه (عکس)

 

عبدی را بیشتر به خاطر بازی‌های کمدی و طنز می‌شناسند. وی اصالتاً اهل روستای آقاباقر اردبیل است؛ و در هشتم دی ماه ۱۳۹۴ کلید طلایی اردبیل به ایشان تقدیم شد.از بازی‌های به یادماندنی او می‌توان به فیلم‌های هنرپیشه (محسن مخملباف) و آدم‌برفی(داود میرباقری) اشاره کرد. اکبر عبدی نیمه دوم دهه هفتاد را در سکوت سینمایی سپری کرد و تا حدودی از محبوبیت و شهرت او کاسته شد.

 

بازی او در چند فیلم کمدی در اواخر دهه هفتاد هم خیلی مورد توجه واقع نشد و با وجود اینکه در سال ۱۳۸۰ و در جشنواره بیستم فیلم فجر برای بازی در فیلم نان و عشق و موتور هزار نامزد جایزه شد، اما بسیاری معتقدند که او از دوران اوج خود، یعنی زمانی که از مشهورترین و پولسازترین بازیگران ایران بود، فاصله گرفته است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره