وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اگر این پسر خوش تیپ تهرانی را دیده اید اطلاع بدهید (عکس)

اگر این پسر خوش تیپ تهرانی را دیده اید اطلاع بدهید (عکس)

اگر این پسر خوش تیپ تهرانی را دیده اید اطلاع بدهید (عکس)

 

به گزارش ایران ناز این پسر 4 سال قبل به خاطر اختلاف خانوادگی از منزل خارج شده و برنگشته است .در این 4 سال چشم پدر و مادرش منتظر دیدار دوباره ی اوست . آخرین بار بتازگی در ورودی خیابان الاهیه از اتوبان مدرس دیده شده است. اگر شما افشین را دیده اید خبر بدهید

 

گویا پسر تهرانی که 4 سال قبل از خانه اش خارج شده و خانواده اش در این سالها چشم انتظار او هستند در شمال تهران دیده شده و خانواده افشین اسماعیل زاده از برای پیدا کردن پسرشان از مردم کمک خواستند.

 

 اوایل اسفند 95 افشین اسماعیل زاده پس از بحث با خانواده اش از خانه خارج شد و دیگر کسی از او اطلاعی ندارد و خانواده ای چشم انتظار این جوان 35 ساله هستند.

 

پدر افشین که مردی 67 ساله است به رکنا گفت: پسرم مشکل روحی و خلقی داشت و خیلی زود عصبانی می شد و 2 بار به خاطر بدخلقی و رفتارهایش در بیمارستان امین آباد و روزبه بستری شد و تحت نظر پزشکان قرار گرفت.

 

وی افزود: افشین شبانه روز از اینترنت خانه استفاده می کرد و هزینه زیادی روی دست ما می گذاشت که برای بررسی هزینه های اینترنت به مخابرات رفتم و تصمیم گرفتم اینترنت خانه را قطع کنم و به صورت بسته ای برای افشین اینترنت بخرم تا متوجه هزینه ها شود .

 

عباس اسماعیل زاده ادامه داد: افشین وقتی فهمید می خواهم اینترنت خانه را قطع کنم عصبانی شد و می گفت که اگر این کار را انجام دهم از خانه می رود، باور نمی کردم و شب وقتی متوجه شد اینترنت خانه را قطع کردم وسایلش را برداشت و از خانه رفت و از آن شب به بعد دیگر اطلاعی از پسرم ندارم.

 

اگر این پسر خوش تیپ تهرانی را دیده اید اطلاع بدهید (عکس)

 

افشین اسماعیل زاده جوان گمشده تهرانی

 

عباس اسماعیل زاده گفت: به هر جایی که احتمال می دادیم سرزدیم و سالهاست که چشم انتظار یک خبر از پسرم هستیم، پلیس وارد عمل شد و بعد از یک مدت متوجه شدیم تلفن همراهش دست یک جوان است که در بازار به فروش رسیده است که این جوان به عنوان مظنون دستگیر شد اما او هیچ اطلاعی از پسرم نداشت و تحقیقات پلیسی به درهای بسته خورد.

 

این پدر نگران اظهار داشت: افشین به موهای بلندش علاقه داشت و هیچ چیزی باعث نمی شد او موهایش را کوتاه کند و این یک نشانه مهم در پسرم است که موهای بلندی دارد، نزدیک به 4 سال است که مادرش چشمش به در است تا خبری از پسرمان بیاید، همه جا سر زدیم و نگران سرنوشت او هستیم و فقط از خدا می خواهم پسرم حالش خوب باشد و فقط قبل از اینکه برای من یا مادرش اتفاقی بیفتد یکبار دیگر افشین را ببینیم.

 

تنها سرنخ از افشین پس از 4 سال

 

با انتشار تصویر افشین در فضای مجازی خانواده اسماعیل زاده به سرنخ هایی رسیدند و مشخص شد که افشین تا یک ماه قبل در ایستگاه اتوبوس تجریش دیده شده و بیشتر اوقات در ورودی خیابان الهیه از اتوبان شهید مدرس دیده شده و مدت ها در همانجا در یک آلونک کوچک زندگی می کرده است اما از یک ماه قبل کسی افشین را در این منطقه ندیده و اهالی این منطقه او را با نام افشین می شناسند.

 

پدر افشین گفت: از کسانیکه با افشین در ارتباط بودند با خبر شدیم که او به سراغ مواد مخدر نرفته و بیشتر اوقات روی صندلی های ایستگاه اتوبوس در منطقه الهیه می نشسته و با خودش حرف می زند و آخرین بار هفته گذشته یکی از اهالی منطقه الهیه مشاهده کرده که افشین را ماموران با خود برده اند.

 

وی افزود: احتمال می دهیم ماموران شهرداری افشین را به عنوان کارتن خواب یا معتاد متجاهر دستگیر کردند و به کمپ برده باشند که از اهالی منطقه الهیه و مردم پایتخت می خواهم چنانچه کسی پسرم را در خیابان یا کمپ های شهرداری مشاهده کرده به پلیس گزارش دهد.

 

بنا بر این گزارشَ، چنانچه کسانی از سرنوشت افشین اسماعیل زاده اطلاع دارند یا از محل نگهداری او با خبر هستند به پلیس اعلام کنند