وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اگر به همسرتان علاقه دارید این جملات را به او نگویید

اگر به همسرتان علاقه دارید این جملات را به او نگویید
‌اگر شما همسر ایده‌آل خودتان را پیدا کرده اید و واقعاً احساس خوشبختی می‌کنید،حتما به این موضوع نیز فکر کرده‌اید که چه کنید تا این خوشبختی تداوم داشته باشد. بعضی از ما ندانسته جملاتی را به کار می بریم که خوشبختی مان را به مخاطره می اندازد .اگر می خواهید خوشبختی یک زندگی واقعی زناشویی دوام داشته باشد، نباید هرگز این شش جمله را به کار ببرید .

1 – تو درست مثل پدرت هستی
این جمله از دو جهت آزاردهنده است؛ اول اینکه اصلا کار درستی نیست که شخص در مورد والدین همسرش بد صحبت کند. دوم اینکه در همه آقایان ترسی وجود دارد که آنها صفات منفی پدرشان را به ارث برده باشند و نتوانند هرگز از آن رهایی یابند.

 
شاید پدرشوهر شما از آن مردهایی باشد که فکر می کند در خانه همه باید به او خدمت کنند و هرگز در کارهای خانه کمک نمی کند، در این صورت به جای اینکه بگویید « تو درست مثل پدرت هستی » خیلی صمیمانه آنچه را که از او میخواهید به زبان بیاورید، مثلاً بگویید « عزیزم لطفاً استکانهای چای را جمع کن. »

2 – تو بالاخره کی کارت را عوض میکنی
قبل اینکه چنین جمله ای از زبان شما بیرون بیاید، شما باید فکر کنید چرا می خواهید چنین حرفی را بزنید؟ آیا نمی توانید دیگر شغل شوهرتان را تحمل کنید، چون او دائم در سفر است یا اینکه ساعت کار او خیلی طولانی است؟ شاید هم فکر می کنید نسبت به کاری که می کند، درآمد خوبی ندارد؟ آیا فکر می کنید که او لیاقت بهتر از اینها را دارد؟

 
اکثر مردان موفقیت خود را در میزان تأمین بهتر زندگی خانواده می بینند، بنابراین بهتر است قبل از اینکه حرفی بزنید و او را برنجانید، علت این حرف را بیابید و با شوهرتان در مورد آرزوها و نیازهایش صحبت کنید. بدین ترتیب بهتر می توانید او را بشناسید و شاید هم بتوانید با کمک یکدیگر راه حلی بیابید.

3 – مادرم به من اخطار داده بود که تو احتمالاً این کار را میکنی
این حرف شما نشان دهنده این است که در مورد روابط خصوصی خودتان با دیگران حرف می زنید. این مسئله برای هر مردی ناخوشایند و شبیه یک سیلی محکم بر صورت است، به خاطر اینکه اکثر مردان مسائل خصوصی را واقعاً خصوصی میدانند و با کسی درباره آن حرف نمی زنند.

 
شما با گفتن چنین جمله ای به شوهرتان غیرمستقیم می گویید که مادر شما از انتخابتان راضی نیست و این در آینده اشکالاتی در روابط خانوادگی ایجاد می کند، بنابراین هرگز پایه حرفهای خودتان را بر نظر دیگران نگذارید، زیرا این عمل شما غیرمنصفانه است و ضمناً ارزش حرف شما را هم بالا نمی برد.

4 – اصلا ول کن، خودم بعدا آنرا انجام می دهم
با گفتن این جمله به همسرتان این احساس را انتقال می دهید که او اصلاً به درد هیچ کاری نمی خورد. کلا شنیدن چنین جمله ای برای هیچ کس خوشایند نیست که او تصور کند هر کاری که انجام می دهد، غلط است. بنابراین قبل از اینکه چنین جمله ای را بگویید و باعث شروع یک دعوا شوید، بهتر است کمی فکر کنید، شاید فقط روش شوهر شما در انجام کار فرق دارد و این دلیل بر غلط بودن آن نیست.

سعی کنید با آرامش از همسرتان خواهش کنید که دفعه بعد وقتی متوجه شد که باک بنزین خالی است، حتماً بنزین بزند. مطمئن باشید اکثر آقایان مایلند کاری کنند که همسرشان را خوشحال می کند. البته باید بدانید که این بستگی دارد که شما چگونه با او حرف میزنید

5 – هیچ وقت، تو هیچ کاری را درست انجام ندادی
گفتن این دو جمله را باید چه مرد و چه زن برای همیشه فراموش کنند و هرگز به زبان نیاورند چون با شنیدن چنین جمله ای هر کس احساس می کند که به او حمله شده است، بنابراین تصمیم به دفاع می گیرد. به همین دلیل اگر دوباره هنگام استفاده از اتومبیل متوجه شدید که باز هم باک بنزین خالی است،

 
سعی کنید با آرامش از همسرتان خواهش کنید که دفعه بعد وقتی متوجه شد که باک بنزین خالی است، حتماً بنزین بزند. مطمئن باشید اکثر آقایان مایلند کاری کنند که همسرشان را خوشحال می کند. البته باید بدانید که این بستگی دارد که شما چگونه با او حرف می زنید.

6 – فکر میکنی که واقعاً این لباس اندازه تو هست ؟
آیا شما می خواهید با این حرف به او بگویید که وزنش اضافه شده؟ بنابراین این جمله اصلاً مناسب نیست، چون مسلماً شوهر شما مایل نیست کنایه های شما را راجع به چاقی بشنود، بنابراین فکر می کند که شما از سلیقه او ایراد می گیرید.

 
بهتر است که شما به روش دیگری سعی کنید، مثلاً به او بگویید « عزیزم موافقی که از امروز بعد از کار به پیاده روی برویم؟ یا اینکه، بد نیست که یک دوچرخه ورزشی بخریم، می توانیم هر روز کمی ورزش کنیم ». بدین ترتیب او را با وزن اضافه اش تنها نگذاشته اید و احتمالاً پیاده روی دو نفری به بهبود روابط شما هم کمک خواهد کرد