وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اگر مرد از طرف شما احساس قدرت میکند

اگر مرد از طرف شما احساس قدرت میکند
**اگر درآمد مستقلی دارید هرگز درآمد و پولتان را به رخ همسرتان نکشید کار درستی نیست. حتی اگر درآمد بیشتری دارید هرگز به روی خودتان هم نیاورید. بگذارید همسرتان احساس کند که همه چیز در دست اوست و امور مالی خانواده به دست قدرتمند همسرتان اداره می‌شود.

**او را با کسی مقایسه نکنید اگر واقعا به بهبود اوضاع مالی فکر می‌کنید او را برای تلاش بیشتر تشویق کنید. انتقاد دشمن صمیمیت است‌.**هیچ‌وقت همسر خود را بی‌عرضه نخوانید زیرا با این کار صمیمیت و عشق متقابل مرد را از بین می‌برید.

**شوهر خود را حلال مشکلات بدانید. مشکل را به او بگویید و از او بخواهید آن را حل کند و تایید کنید که تنها او قادر به حل این مساله است‌.**به مردان اندرز ندهید و نصیحت نکنید. مردها دوست دارند که مشکلاتشان را به تنهایی حل کنند و اگر به شما چیزی نمی‌گویند یعنی به تنهایی قادرند موضوع را حل و فصل کنند و در صورت لزوم با شما در میان می‌گذارند. با نصیحت نکردن‌، زندگی خود را عاشقانه کنید و سعی نکنید جای مادر او را بگیرید.

**سکوت مردان را نشکنید. این اشتباه خانم‌هاست که وقتی مرد ساکت است‌، مدام به سمت آنها می‌روند و با آنها حرف می‌زنند. اگر او ساکت است به سکوت نیازمند است و احترام به این سکوت یعنی صمیمیت بیشتر. سکوت طولانی در زنان ممکن است به معنی آزرده خاطر بودن باشد، اما در مورد مردها این طور نیست‌. بنابراین بهتر است بروید و برای خود سرگرمی دیگری پیدا کنید بزودی خواهید دید که او به کاری که دارید می‌کنید کنجکاو شده و سراغتان می‌آید.