وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این اختراع بشر همه را در دنیا شوکه کرد (عکس)

این اختراع بشر همه را در دنیا شوکه کرد (عکس)
محققان، دستکش‌ وایرلس جدیدی ابداع کرده‌اند که قادر به انجام فعالیت‌هایی مانند جواب‌دادن به تماس تلفنی و نواختن موسیقی است.این دستکش که توسط شرکت «فناوری‌های Blue Infusion » ابداع شده، دارای ابزار الکترونیکی یکپارچه، وای ‌فای قابل‌حذف و ماژول‌های بلوتوثی است که دستکش را به ابزار سازگار متصل می‌کنند. این ابزار تماما در دستکش دست چپ تعبیه شده‌اند.
 
این اختراع بشر همه را در دنیا شوکه کرد (عکس)

پس از روشن‌کردن دستکش توسط دگمه‌ واقع بر روی بخش انگشت شست دست و هماهنگ کردن آن‌ها با تلفن همراه، کاربر می‌تواند تلفن همراه را در جیب خود گذاشته و امور خود را با دستکش انجام دهد.دستکش ابداعی که BearTek نام دارد، کارکرد ابزار را از طریق شش نقطه تماس که بر روی انگشت اشاره، میانی و حلقه تعبیه‌ شده‌اند، کنترل می‌کند.

ماژول وای فای دستکش را به دوربین GoPro متصل می‌کند، به طوری که با ضربه یک انگشت، دستکش دوربین را روشن کرده و بین حالت‌های مختلف دوربین سوئیچ می‌کند. این سامانه می‌تواند عکس بگیرد و ضبط‌شدن را شروع و متوقف می‌کند.ماژول‌های بلوتوث با یک دستگاه آی‌فون کار می‌کنند و جواب دادن و یا ردکردن تماس تلفنی را انجام می‌دهند و همچنین موسیقی می‌نوازد.

این سامانه به سه سبک عرضه شده که یکی از این سبک‌ها دستکش موتورسیکلت چرمی با تقویت‌کننده‌های فیبر کربنی است.مدل دیگر یک دستکش ضدآب مناسب برف‌بازی و دیگری نیز یک دستکش زمستانی است که می‌توان آن را هر روز پوشید.عمر باتری ماژول Wi-Fi/GoPro بیش از 80 ساعت گزارش شده است که بسیار زیبا است.