وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این خانم خوشتیپ سارق خانه های ویلایی تهران است!

این خانم خوشتیپ سارق خانه های ویلایی تهران است!
این زن خوشتیپ که با زیر نظر گرفتن خانه های ویلیایی در موقیعتی مناسب با تخریب قفل درب وارد خانه شده و اموال منزل را به سرقت میبرد، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد. به گزارش ایران ناز هفته گذشته یکی از تیم های عملیاتی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده خیابان استاد حسن بنا بود که به رفتارهای یک زن که مقابل منزلی ولیلایی در این محدوده در حال پرسه زنی بیهوده بود، مشکوک شده و برای بررسی موضوع وی را تحت نظر قرار دادند.

دقایقی بعد این زن مشکوک پس از چندین بار که زنگ منزل مذکور را فشرد و مطمئن شد کسی در منزل نیست با وسیله ای آهنی که همراه داشت قفل منزل را تخریب کرده و وارد خانه شد. با انجام این کار، ماموران برای دستگیری این زن سارق وارد عمل شدند و بلافاصله وی را که قصد ورود به منزل داشت بازداشت کردند و این درست زمانی بود که این زن با تردید و تعجب از دستگیری خود سعی داشت با ارایه سخنانی واهی ماموران پلیس را مجاب کند که اینجا منزل خودش است و چون کلید ندارد به این روش وارد شده است.

 
این خانم خوشتیپ سارق خانه های ویلایی تهران است!
ماموران که با ادله این زن مجاب نشده بودند از وی در محل بازجویی کردند که چند وسیله مختص سرقت و تخریب توپی های قفل منازل از وی کشف شد و در ادامه مشخص شد این زن با یک خودرو در محل حاضر شده است و در حال حاضر خودروی وی چند متر آنسو تر متوقف شده است.
 
با بازرسی از داخل خودروی متهم تعدادی اموال مسروقه از قبیل یک دستگاه مانیتور، 5 عدد ساعت مچی، یک دستگاه لب تاب، یک دستگاه دوربین عکاسی و یک دستگاه دوربین فیلمبرداری کشف شد که در بررسی های انجام شده این متهم به مسروقه بودن آنها اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.
با هماهنگی های انجام شده از سوی ماموران مالک ساختمان مذکور شناسایی شده و به کلانتری دعوت شد و متعاقبا از سارق شکایت کرده و متهم در بازجویی های انجام شده خود را "ریحانه" معرفی کرده و به سرقت از منازل شهروندان با روش توپی زنی اعتراف کرد.

کلانتر 102 پاسداران سرهنگ اقبال امانی با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت:" متهم پس از اعتراف به جرایم خود و اقرار به چندین فقره سرقت به این شیوه برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.