وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این دختر با وب دادن مردان را گمراه می کرد (عکس)

این دختر با وب دادن مردان را گمراه می کرد (عکس)
بیش از ۲۰ هزار مرد هوسران و فاسد به طمع دیدن تصاویر برهنه دختر با وی چت کرده و درخواست وب کردند که پس از پرداخت پول دستشان به جایی نرسید و رسوا شدند که از این کار دخترک بی شرم خوشحال بود.به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا گروه بین‌المللی حمایت از کودکان در هلند، اسامی و نشانی ۲۰ هزار مرد منحرف را که به طمع دیدن تصاویر برهنه یک دختر ده ساله، پول پرداخت کرده بودند به اینترپل تحویل داد.

آنها با روشی ساده و پیش پا افتاده، یعنی استفاده از یک اسم دخترانه و مشخصات دروغین توانستند این مردان را به داماندازند. حتی عکس و فیلمی که آنها برای جذب مشتری استفاده می کردند، واقعی نبود و با استفاده از انیمیشن رایانه ای، ساخته شده بود.مدیر این پروژه اظهار داشت: طی ۱۰ هفته بیش از ۲۰ هزار نفر از این طریق با سوئیتی، که وانمود می کرد دختری ۱۰ ساله از فیلیپین است ارتباط برقرار کرده و خواستار دیدن تصاویر وی از طریق اینترنت شدند و این آمار مایه تاسف است.
 
این دختر با وب دادن مردان را گمراه می کرد (عکس)

وی افزود: بیشترین تماس ها از امریکا و انگلیس بوده و اطلاعات ۱۰۰۰ نفر از این افراد به پلیس بین‌الملل ارائه شده تا تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.بر اساس آمار این پروژه، شبکه های اجتماعی و سایت های چت، مملو از مردان ثروتمند و فاسد غربی است که آماده اند برای دیدن تصویر دختران ۹ تا ۱۲ سال پول بپردازند و ابایی از ارائه اطلاعات شخصی خود ندارند.این گروه می گوید: ما تلاش کردیم که به ماموران اجرای قانون نشان دهیم که امکان شناسایی و برخورد با فاسدان و کودکآزاران اینترنتی وجود دارد.

مدیر این پروژه تاکیدکرد: این مردان به خوبی از زیر سن قانونی بودن سوئیتی خبر داشتند. در پرونده این پروژه، یک مورد برای نمونه آورده شده که درآن، یک مرد ۴۰ ساله آمریکایی پس از پرسیدن سن دختر، از او تقاضای وب کم می کند و ۱۰دلار برای ۳ دقیقه می پردازد.آنها حتی بعد از این که پی می بردند دختری در کار نیست، باز هم نگران لو رفتن اطلاعات شخصی خود نبودند، چون می دانستند برخوردی با آنها نمی شود.