وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این زن بی رحم مادر شوهرش را کشت (عکس)

این زن بی رحم مادر شوهرش را کشت (عکس)
زنی که با همدستی اعضای خانواده خود مادرشوهرش را به قتل رسانده است به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس چندی قبل از مفقود شدن زنی مسن به نام سودابه باخبر شدند. اعضای خانواده این زن به کارآگاهان گفتند او از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته و هیچ‌کسی اطلاعی از وی ندارد ادامه را نیز بخوانید.
 
این زن بی رحم مادر شوهرش را کشت (عکس)
 
ماموران بعد از آنکه مشخصات سودابه را در اختیار گرفتند تلاش خود را برای یافتن ردی از او آغاز کردند.آنها با استعلام از مراکز مختلف پی بردند از او در بیمارستان‌ها‌، پزشکی قانونی و مراکز انتظامی اثری نیست. با گذشت چند روز از تشکیل پرونده با توجه به اینکه سرنخی از این زن به دست نیامد فرضیه به قتل رسیدن او مطرح شد.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات به بررسی روابط شخصی و خانوادگی سودابه پرداختند و مطلع شدند او از مدتی قبل با عروس خود به نام فرزانه اختلاف داشت. در ادامه فاش شد سودابه آخرین بار به منزل پسر و عروسش رفته بود به همین دلیل فرزانه به‌عنوان مظنون اصلی پرونده شناخته شد. این زن وقتی تحت بازجویی قرار گرفت ادعا کرد از سرنوشت مادرشوهرش خبر ندارد.

ناتوانی فرزانه در پاسخگویی به سوالات پلیس و وجود تناقض در اظهارات وی سبب شد کارآگاهان بیش از پیش به این زن ظنین شوند و بازجویی از او را ادامه بدهند.  فرزانه سرانجام بعد از چند جلسه بازجویی به کشتن مادرشوهرش اعتراف کرد. وی درباره انگیزه خود گفت: «برادرم به خواهرشوهرم علاقه داشت و می‌خواست با او ازدواج کند اما مادرشوهرم با این وصلت مخالف بود. ما خیلی تلاش کردیم او را راضی کنیم اما نتوانستیم.

از طرفی برادرم به شدت عاشق شده بود و نمی‌توانست دختر موردعلاقه‌اش را فراموش کند در نهایت از مادرشوهرم کینه به دل گرفتم و به این نتیجه رسیدم که باید او را به قتل برسانم. شوهرم نیز با مادرش اختلاف داشت به همین دلیل موضوع را به همسرم اطلاع دادم و او قبول کرد در این قتل به من کمک کند.»

متهم ادامه داد: «مادرم وقتی در جریان نقشه‌هایم قرار گرفت او هم قبول کرد کمکم کند به همین دلیل روز حادثه همگی در خانه ما جمع شدیم و مادرشوهرم را هم به آنجا کشاندیم بعد در فرصتی مناسب وسیله سنگینی به سر او زدم و وی را کشتم. پس از آن برای اینکه کسی متوجه این قتل نشود در حیاط خانه چاله‌ای کندیم و جنازه را در آنجا دفن کردیم.»ماموران بعد از شنیدن این اعترافات دو متهم دیگر پرونده را نیز بازداشت کردند و پرونده بعد از تکمیل تحقیقات به دادگاه کیفری استان فارس ارجاع داده شد و متهمان به‌زودی محاکمه می‌شوند.