وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این سرباز ادعا میکند که با ارواح زندگی می‌کند! (عکس)

این سرباز ادعا میکند که با ارواح زندگی می‌کند! (عکس)
آقای جیک، سرباز آمریکایی جنگ عراق و افغانستان پس از پایان ماموریتش از افغانستان مستقیم به خانه برگشت. اما زندگی‌اش کمی تغییر کرد. به گزارش ایران ناز حالا او شب ها با یک چکش زیر تختش می‌خوابد از ترس اینکه کسی به او حمله کند.
 
جیک تنها زندگی میکند ولی وقتی که به حمام میرود درب را قفل میکند و یک بار که با قطار قصد مسافرت داشت با دیدن یک کوله‌پشتی در کوپه قطار پا به فرار گذاشت، می‌ترسید مواد منفجره داخل آن باشد. هنگامی که به خواب می‌روم ارواح مرده در رویاهایم زندگی می‌کنند،و هنگامی که سپیده دم به پنجره های اتاقم برسد، احساس می کنم هیالوهای متولد شیطان از درون به سراغ من آمده‌اند.
 
آنها خشم خود را در برابر واقعیت به من نشان می‌دهند و همه اینها به خاطر عذاب من از گناهی است که به خاطر جان سالم به در بردن از این جنگ نصیب من شده است. جیک وود در جنگ فقط پشت یک میز کامپیوتر می‌نشسته است و تحلیل‌های آماری غیرنظامی از جنگ به دست می‌آورده است.اما وقتی به خانه‌اش برمی‌گردد متوجه می‌شود که دچار اختلالات روانی گسترده‌ای شده است.
 
این سرباز ادعا میکند که با ارواح زندگی می‌کند! (عکس)
 
از کارش اخراج میشود و زندگی اش دچار ناکامی میشود. جیک تصمیم می‌گیرد با شرایط جدیدش کنار نیاید و تبعات اختلال روانی‌اش را مستقیم متوجه دولت آمریکا میکند. این داستان کسانی است که با جنگ شکسته شدند، این زیر عنوانی است که برای کتابی به نام «درمیان شما» انتخاب شده است.
 
کتابی که جیک بعد از شروع به درمان آن را می‌نویسد و شرحی واقعی و دردناک از مصیبت‌های زندگی در جنگ عراق و افغانستان برای سربازان آمریکایی ارائه میدهد. وود در یادداشت ابتدایی کتاب می‌نویسد:" حقیقت یا پاک و یا تجزیه می‌شود، اما به صورت کمرنگ در اذهان باقی می‌ماند. آنچه که در ذیل می‌آید، همان است که از ذهن نویسنده از یک واقعیت باقی مانده است.
 
این داستان زندگی کسانی است که واقعیت داشتند، اطلاعاتی است از انسان‌هایی که به ناچار تغییر یافتند و داستانی است از تنهایی انسان‌ها؛ وقایعی است که قانون کشور من سعی در مهمل نشان دادن آنها دارد"
تنهایی آدم‌هایی که سرنوشت دولتمردان آمریکایی تنهاترشان کرده است.اما واقعیت وجودی‌شان فراموش نمیشود.
سربازان آسیب دیده آمریکایی در جریان جنگ‌افروزی دهه اخیر آمریکا این روزها فعا‌‌ل‌تر شده‌اند. کمپین‌هایی برای خروج کامل نیروهای آمریکایی از عراق و افغانستان تشکیل داده‌اند و دولت آمریکا را مجبور به پرداخت غرامت‌های سنگین کرده‌اند. جیک وود هم یکی از این سربازهاست.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره