وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این کلم سنگین ترین کلم در دنیا می باشد (عکس)

این کلم سنگین ترین کلم در دنیا می باشد (عکس)

این کلم قرمز که مشاهده می کنید سنگین ترین کلم در دنیا می باشد.یک مرد انگلیسی پس از پانزده سال تلاش غول‌پیکرترین کلم جهان را پرورش داد. یک مرد اهل «کورنوال» انگلیس با پرورش یک کلم قرمز، رکورد 90 ساله سنگین‌ترین کلم جهان را شکست.

 

«دیوید توماس» این کلم 23.2 کیلوگرمی را در مسابقات ملی سبزیجات غول‌ پیکر ارائه کرد. رکورد پیشین غول‌پیکرترین سبزیجات جهان در سال 1925 و در وزن 19.05 کیلوگرم ثبت شد. به گفته توماس پرورش چنین سبزیجاتی به ساعت‌ها و روزها کار مداوم نیازمند است.

 

وی 15 سال است برای شرکت در مسابقات مذکور به پرورش سبزیجات می‌پردازد.در این بخش هم چند خطی از کلم قرمز برای شما در این بخش قرار میدهیم.کلم قرمز سرشار از آنتی اکسیدان است. این گیاه سبب تقویت آنزیم های ضد سرطانی می شود.

 

این کلم سنگین ترین کلم در دنیا می باشد (عکس)

 

آنتی اکسیدان خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد، به تقویت قلب و عروق کمک زیادی می کند واز بروز آلزایمر پیشگیری می کند. برای افرادی که رژیم لاغری دارند کلم قرمز به شدت توصیه می شود.کلم قرمز را می توانید به هر دو صورت خام و پخته مصرف کنید.

 

با کلم قرمز سالاد کلم درست کنید و یا از پخته آن برای تزئین غذاهایی مثل مرغ، ماهی، کباب و … استفاده کنید.در فصل زمستان سوپ کلم بهترین پیش غذاست . همچنین مخلوط گوشت و کلم قرمز خوراک خوشمزه ای به شما می دهد که از خوردن آن سیر نمی شوید.

 

با ساندویچتان کلم قرمز بخورید و برای آنهایی که عاشق ترشی هستند باید بگوییم که ترشی کلم هم خوشمزه و مقوی است و هم با استفاده از سرکه ای که رنگ زیبای کلم را به خود گرفته می توانید سس خوش طعم و خوش رنگی برای سالادتان درست کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره