وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازیگرانی که هیچ عکسی از همسرانشان منتشر نشد

بازیگرانی که هیچ عکسی از همسرانشان منتشر نشد
اکثر بازیگران ایرانی در شبکه های مجازی صفحاتی دارند که عکسی از  همسر و فرزندانشان را  منتشر میکنند اما در میان آنها برخی هم هستند که تابحال عکسی از همسرانشان را ندیده اید.
 

ما در این مطلب ایران ناز درباره بازیگرانی که تابحال عکسی از همسرانشان منتشر نشده است صحبت میکنیم.

 

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری  متولد  ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران یکی از بازیگران طناز سینما و تلویزیون است که سال 86 زندگی مشترکش را  با محمدرضا آرین نویسنده سینما آغاز کرد.

 

با وجود گذشت بیش از 10 سال از زندگی مشترک بهنوش بختیاری تابحال هیچ عکسی از همسرش منتشر نشده است و هربار تصاویری جعلی به عنوان همسر خانم بازیگر در فضای مجازی منتشر شد که توسط او تکذیب شده است.

 

مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان ، بازیگر ، خواننده و مجری کشورمان  یک دختر و پسر به نام شهرزاد و فرهاد  دارد  که عکس و اطلاعاتی از آنها موجود است  اما در هیچ مراسمی به همراه همسرش حاضر نشد و تابحال عکسی از همسرش نه در فضای مجازی و نه در رسانه ها منتشر نشده است.

 

شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری یکی از چهره های فعال اینستاگرام است و پیج دخترانش پناه  و نبات را اداره میکند و در این پیج بارها به سوال هواداران درباره عدم انتشار عکسش پاسخ داده و همان توضیحات همسرش را مطرح کرده است.

 

شاهرخ استخری علت عدم انتشار عکسی از همسرش را علاقه نداشتن همسرش به انتشار عکسش عنوان کرد و این صحبت توسط سپیده بزمی پور همسرش تایید شد.

 

حسین مهری

حسین مهری بازیگر جوان سریال زمانه و تا ثریا  یکی از فعالان صفحات اجتماعی است اما تابحال عکسی از همسرش را به اشتراک نگذاشته است . این بازیگر جوان آذرماه سال 91 داماد شد و همسرش را از اهالی غیر هنر انتخاب کرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره