وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازیگر زن معروف جشنواره فجر را تحریم کرد+عکس

بازیگر زن معروف جشنواره فجر را تحریم کرد+عکس

بازيگر زن سينما جشنواره فجر را تحريم کرد

 

خانم شاعر و بازیگر معروف ایرانی که در رشته ی فلسفه درس خوانده است ، در گلایه ای تند جشنواره فجر را تحریم کرد . به گزارش ایران ناز انديشه فولادوند خطاب به کارگردان فيلم «بوف کور» که در آن نقش داشت، يادداشتي را در صفحه اينستاگرامش منتشر کرد.

اين هنرمند در آخرين پست اينستاگرامي اش اينطور نوشت:

بازیگر زن معروف جشنواره فجر را تحریم کرد+عکس

قرار بود بسيار پيش از اينها برايتان بنويسم آقاي دکتر احمدرضا معتمدي عزيز دندان بر جگر فشردم شايد سکوتتان را بشکنيد و من نيز بدانم چرا فيلم «بوف کور» شما از جشنواره ي فجر بيرون رانده شد

 

اما جنابعالي هيچ نگفتيد حتي رفيق سردارمان آقاي سعيد سعدي نيز سکوت اختيار کردند .چه مصلحت انديشي غريبي!!!!! من دل در گرو جشن ها و مجسمه ها ندارم اين را شما و نزديکانم نيک مي دانيد اما‌ بي عدالتي را تاب نخواهم آورد. آيا فقط شما صاحبان اثر هستيد؟! چون کاغذ و قانون Law اين را مي گويد؟! بعيد است که اين گونه بينديشيد. شما استاد فلسفه و سينماييد.جدتان آيت الله لاري بزرگ بوده است که حق طلبي اش شهره ي عام و خاص است. مادرتان از اولين زنان مبارز سياسي زندان رفته بودند. «دکتر » شما را چه پيش آمده؟! من براي بازي در فيلم شما چيزي حدود سه ماه روحم را کشتم و زنده کردم پس حق دارم بپرسم که چرا هيچ نمي گوييد… ايناني که سره را از ناسره تشخيص مي دهند کيانند؟ چه کسي فيلم ها را قلع و قمع مي کند؟ بگوييد تا من نيز آن اتاق فکر را بشناسم. «بوف کور» داستان نسل من بود ….داستان حکمت مکتوم در موسيقي و جهنم مهاجرت ….به کجاي هيات انتخاب برخورده است؟ بگوييد ،بپرسيد تا بگويم.

 

آقاي سعدي شما که تمام جوانيتان را براي عدالت طلبي و آزاديخواهي جنگيده ايد ديگر چرا ساکتيد؟ پير شده ايد سردار؟!

 

پير شده ايد آقاي دکترمعتمدي؟!

 

بنده امسال در «کمديا دل آرته» اي به نام«جشنواره فيلم فجر» فيلم ديگري دارم … اما غيبتم از اين معرکه را به احترام غيبت بزرگاني چون شما کيانوش عياري تهمينه ميلاني و ديگران واجب دانسته ام و تا مادامي که اينگونه بدرفتاريهاي گنگ و بي دليل و نامفهوم فرهنگي گريبانگير جشنواره باشد آن را به رسميت نخواهم شناخت، باشد که انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگانش رستگار گردند . هرچند که از زمان ورودم به سينما و فيلم «سربازهاي جمعه» نه ميل و رغبتي در من نسبت به «جشنواره فيلم فجر » بوده است و نه جشنواره را ميلي به اينجانب. براي مني که بعد از فيلم «سربازهاي جمعه»فيلم اولم يکسال به دادسرا و دادگاه فرا خوانده مي شدم که چرا نقش يک معتاد را به عاليترين شکل ممکن جان بخشيدم ،بيرون گذاشتن فيلم و فيلم هايم از جشن سينماي ايران ديگر حکم شوخي را دارد….

 

مطالب مرتبط:

 

گفت‌وگویی با اندیشه فولادوند ـ بازیگر سریال «شیدایی»

 

اندیشه فولادوند و مصاحبه با آن