وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازیگر مشهور ایرانی به کما رفت (عکس و جزئیات)

بازیگر مشهور ایرانی به کما رفت (عکس و جزئیات)

بازیگر مشهور ایرانی به کما رفت (عکس و جزئیات)

 

به گزاش ایران ناز بازیگر پیشکسوت ایرانی در کما بسر میبرد . در این مطلب از ایران ناز درمورد بیماری و اخرنی وضعیت حسین شهاب  از زبان دخترش , گزارشی را گردآوری کرده ایم. حسین شهاب بازیگر نقش های مکمل که از اثر هنری وی میتوان به ایفای نقش در مجموعه هزار دستان و مجموعه طنز شارلاتان اشاره کرد به علت بیماری نارسایی قلبی به کما رفت . وی در ابتدا در ورزش کشتی مشغول فعالیت بود و در اواخر دهه چهل به بازیگری مشغول شد . اکنون حدود پنج دهه از فعالیت وی در عرصه بازیگری گذشته است

 

بازیگر سریال “هزاردستان” و کمدی “شارلاتان” به کما رفت.حسین شهاب بازیگر که تجربه نزدیک به پنج دهه فعالیت در سینما را داشت به دلیل نارسایی قلبی به کما رفت.مژگان شهاب فرزند حسین شهاب به تشریح آخرین وضعیت جسمانی این بازیگر پرداخت.

 

بازیگر مشهور ایرانی به کما رفت (عکس و جزئیات)

 

حسین شهاب در بستر بیماری

 

مژگان شهاب فرزند حسین شهاب بازیگر سینما که چندی پیش به کما رفته بود درباره حال این بازیگر گفت:

 

پدرم از روز ۱۹ فروردین به دلیل نارسایی قلبی و کبدی در بیمارستان بستری است به طوری که کبد او دیگر کارایی لازم را ندارد، ضمن اینکه کلیه های وی نیز کارایی خود را از دست داده و هم اکنون دیالیز می شود. در واقع پزشکان با دیالیز توانسته اند مقداری کلیه های او را احیا کنند.

 

شهاب عنوان کرد:

 

۴ روز پیش بازیگر «هزاردستان» به کما رفت ولی بعد از دیالیزی که شد توانست مقداری چشم هایش را باز کند و از آن حالت خارج شود. این را هم باید بگویم که همزمان بیماری پروستات حسین شهاب هم شدت پیدا کرده است.

 

وی در پایان گفت:

 

پزشکان به ما گفته اند که اگر امیدی هم به بهبود پدرم باشد بسیار ناچیز است از همین رو ما منتظر معجزه هستیم.

 

حسین شهاب از جمله بازیگران نقشهای مکملست  که بعد از اشتغال به ورزش کشتیدر باشگاههای پولاد و فردوسی از اواخر دهه چهل به بازیگری روی آورد.

 

اولین فیلم حسین شهاب «گردش روزگار» بود و به دنبال آن و در دهه های مختلف در آثاری همچون «کافر»،«دشنه»، «تنگسیر»، «گوزنها»، «برزخیها»، «شیلات»، «شب بیست و نهم» و «واکنش پنجم» ایفای نقش کرد.

 

حسین شهاب سابقه حضور در سریال تاریخی ماندگار «هزاردستان» را هم در کارنامه داردو کمدی «شارلاتان» از آخرین کارهایی است که در آن ایفای نقش کرده است.

 

بازیگر مشهور ایرانی به کما رفت (عکس و جزئیات)